Milles võib viga olla?
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: Milles võib viga olla?
Mul zj läheb kah seistes ja n peal, pisikese hooga pigem ei lähe jne... Kangi on vaja tundega ja oma nõksuga tõmmata...
Aega läheb aga asja saab...
Donald
58290905
Donald
58290905
Re: Milles võib viga olla?
Mu arust kunagi keegi tark ytles selle overdrive kohta et vahetab lihtsalt 1000 põõret hiljem käiku, lihtne...ibra kirjutas:Ei nii see asi küll ei ole.zilliver kirjutas:Täpsemalt ei lase turbiini lukku.
Aega läheb aga asja saab...
Donald
58290905
Donald
58290905
Re: Milles võib viga olla?
Selles see asi ongi, et ei vaheta, vaid blokeerib 4-5 käigu, kui lülitada asendisse O/D off.Mu arust kunagi keegi tark ytles selle overdrive kohta et vahetab lihtsalt 1000 põõret hiljem käiku, lihtne...
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Milles võib viga olla?
Et siis teaduslik seletus:
https://en.wikipedia.org/wiki/Overdrive_(mechanics)
Minu inglise keel küll lonkab pisut aga aru saan nii, et sisuliselt on kasti otsa pandud kiirendav ülekanne, mis teoreetiliselt töötab kõikide käkudega v.a. tagurpidi. Saab paigaldada ka manuaalkastidele. Enda autol töötab see väheke teistmoodi (aga mul on puhas hüdrauliline kast ka)... Kõige parem - võtke oma käigukasti joonis ette, siis saate aru, kuidas miski asi toimib. Ameerikas ja Euroopas on lahendused erinevad.
Lisatud: lugesin selle wiki lehe veelkord läbi ja üks asi jäi 'kahe silma vahele'. See, mis ma arvasin oma kastil teistmoodi töötavat, on ka kirjelduses täitsa olemas - mootoriga pidurdus 'OFF' asendis. Euroopa versioonidel on tõesti kirjeldatud ka viimase käigu piiramist, Ford USA loeb siiski kõik käigud lõpuni ära ilusti ka 'OFF' asendis.
https://en.wikipedia.org/wiki/Overdrive_(mechanics)
Minu inglise keel küll lonkab pisut aga aru saan nii, et sisuliselt on kasti otsa pandud kiirendav ülekanne, mis teoreetiliselt töötab kõikide käkudega v.a. tagurpidi. Saab paigaldada ka manuaalkastidele. Enda autol töötab see väheke teistmoodi (aga mul on puhas hüdrauliline kast ka)... Kõige parem - võtke oma käigukasti joonis ette, siis saate aru, kuidas miski asi toimib. Ameerikas ja Euroopas on lahendused erinevad.
Lisatud: lugesin selle wiki lehe veelkord läbi ja üks asi jäi 'kahe silma vahele'. See, mis ma arvasin oma kastil teistmoodi töötavat, on ka kirjelduses täitsa olemas - mootoriga pidurdus 'OFF' asendis. Euroopa versioonidel on tõesti kirjeldatud ka viimase käigu piiramist, Ford USA loeb siiski kõik käigud lõpuni ära ilusti ka 'OFF' asendis.
F-250XLT 7,3D
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1502
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: Milles võib viga olla?
Minu omal ei lähe kohapeal seistes 4low hästi sisse. Lugesin kõvasti mikimaade foorumeid ka ja tundub, et ongi nii, et mõnel läheb aeglusti sisse paremini kohapeal seistes, mõnel <5km/h pealt ja mõni ei pea isegi käigukasti neutraali panema. Öelgu manuaal, mis tahes.donalds kirjutas:Mul zj läheb kah seistes ja n peal, pisikese hooga pigem ei lähe jne... Kangi on vaja tundega ja oma nõksuga tõmmata...