2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
- CayenneTurbo
- Rock Crawler
- Postitusi: 746
- Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.
Ootab mindki see töö, märgin teema ära.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.
On veel võimalus, et soojendusradikas umbes. Kas seest element sodi täis, või väljastpoolt puulehti imenud ja siis ribidesse puhunud.horizon123 kirjutas:Võtsin laeka eest. Klapid on terved. Mootor ka töötab. Kalibreerisin ära. Ehk peabki siis nii lahjat õhku puhuma. Veakoodid muidugi olid olemas.
Peab tunnistama, et omal ei ole sellist varianti onud, aga juutuub pakub koos vastavate puhastusvideotega.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.
Minul oligi salongiradikas umbes(seest sitta täis). Peale vahetust kõik ok, enne ei saanud autot seest talvel soojaks.
If it ain't broke, don't fix it.... but it's a jeep so always be prepared!
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.
Kas mootor või mootorid? Tegelikult mitu mootorit, vaja ka juhi jalgade juures paremal keskkonsooli all klapid üle vaadata. Pigem variant, et kindalaeka taga ikkagi klapid ei tööta. Mul ka mingitel hetkedel liigutas klappe, aga siis "käis üle" sest keegi oli juba proovinud liimida ja jälle üks pool külm. Soe soovitus alustada sellest, et kindalaeka tagant ligipääs sellele kahesele klapile, kontrolli üle et klapid liiguvad nii kindalaekas kui juhi pool jalgade juures.horizon123 kirjutas:Võtsin laeka eest. Klapid on terved. Mootor ka töötab. Kalibreerisin ära. Ehk peabki siis nii lahjat õhku puhuma. Veakoodid muidugi olid olemas.
-
- Rookie
- Postitusi: 17
- Liitunud: K Aug 17, 2016 7:08 pm
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.
Mul pigem klapid ikka töötavad. Aga tuleb otsida üles ka need teised klapid. Armatuuri ei tahaks eriti ära kakkuda
. Kusjuures peale vigade kustutamist tuleb tagasi Aind 54. Muidu oli 22. 52 54.

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.
54 = Left temperature door travel too largehorizon123 kirjutas:Mul pigem klapid ikka töötavad. Aga tuleb otsida üles ka need teised klapid. Armatuuri ei tahaks eriti ära kakkuda. Kusjuures peale vigade kustutamist tuleb tagasi Aind 54. Muidu oli 22. 52 54.
Arvan, et sul on ikkagi klapp katki (väike võimalus, et mootor )ei toimeta . Mootori korrasolekut saad kontrollida ilma et augu pead tegema võtad kindalaeka kaane eest kruvid mootori küljest lahti ja kontrollid kas liigutab ennast või mitte-jutt käib mootrist mis on salongi pool. ja soovitan nagu teisetki foorumis kirjutajad, et roni kindalaeka kaudu sisse nn(lõika julmalt kindalaeka kaudu auk sisse


me oleme kõik targad tööpäeva lõpuni.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.
-
- Rookie
- Postitusi: 17
- Liitunud: K Aug 17, 2016 7:08 pm
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.
Kohe kindalaeka taga esimene mootor töötab. Klappi liigutades võiks õelda et on korras. Juhipoole tuleb sooja õhku küll, kuid õhuvool väga väike. Erroreid kustutasin ka kuid tuleb tagasi. Kuskil ehk siis veel mõni õhujuhtimise klapp vms. Kusjuures seda esimest klappi liigutades kãsitsi, puhur oli sees, puhutava õhu soojus juhipoolele muutus
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.
Radikas (radikad) kinni. Omal sama jama, nõrk puhumine. Hetkel mõtlen lahenduse üle, kuidas kogu HVAC korpust laiali lõhkumata radikaid läbi pesta/puhuda.horizon123 kirjutas:Kohe kindalaeka taga esimene mootor töötab. Klappi liigutades võiks õelda et on korras. Juhipoole tuleb sooja õhku küll, kuid õhuvool väga väike. Erroreid kustutasin ka kuid tuleb tagasi. Kuskil ehk siis veel mõni õhujuhtimise klapp vms. Kusjuures seda esimest klappi liigutades kãsitsi, puhur oli sees, puhutava õhu soojus juhipoolele muutus
Head plaani veel ei ole ja kuulaks meeleldi teiste kogemusi.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.
Sul viskas veel sellise vea eksolehorizon123 kirjutas:Kohe kindalaeka taga esimene mootor töötab. Klappi liigutades võiks õelda et on korras. Juhipoole tuleb sooja õhku küll, kuid õhuvool väga väike. Erroreid kustutasin ka kuid tuleb tagasi. Kuskil ehk siis veel mõni õhujuhtimise klapp vms. Kusjuures seda esimest klappi liigutades kãsitsi, puhur oli sees, puhutava õhu soojus juhipoolele muutus

52 = AI (Recirc) door travel range too large. This is the code that indicates a recirculation door problem.
Since you have the #52 and if you are still getting an air flow, the recirculation door is mostly likely hanging in place. If it breaks off and falls it could block the air flow completely. kui jagad inglise keelt siis võib välja lugeda, et kui klapp on kinni siis ta takistab õhuvoolu reguleerimist või kui klapp läheb katki võib sootuks sulgeda õhuvoolu
http://blendorstore.com/faq vaata foorumit!!!!
me oleme kõik targad tööpäeva lõpuni.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.
-
- Zootramm
- Postitusi: 721
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.
Minu oma sai salongifiltri 78000km läbisõidu pealt. Kui kunagi hiljem klappide remondiks HVAC laiali lahutasin, siis nentisin, et selle esimese (vist on konditsioneeri) radika läbilaskevõime oli ikka väga väikeseks jäänud - ribide vahed olid igasugu pasaga üsna umbes. Pilti ei leia hetkel üles.
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.
Põhimõtteliselt vastad ise ära, kus viga on. Mul oli sama probleem - viga klapis. Klapp oli küljes, aga metallvarda otsas olevas plastikus pragu, kui mootor liigutas, siis mingi maani toimis ja mingilt maalt klapp "poos kinni", aga mootor keeras ennast edasi. Võta kindalaegas ära, tee korpusele auk ja siis näed kohe mis toimub. Mul endal läks uute klappide saamisega kunagi aega ja sõidetud sai nii, et käega lükatud klapp õigesse asendisse ja sooja tuli kuni parkimiseni, sest seistes lükkas klapi mootor vahel klapi kinni. Armatuuri ära maha kisu(mina tegin selle mõttetu vea), tee auk, pärast liimid, teibid(kusjuures paranduskomplektis kohe vastav liimitav paik kaasas) ja asi jääb kindalaeka taha ning ei jää kuidagi silma häirima. Lihtsalt korralikult pead paikama, sest muidu hakkab sealt vahelt tuppa tulema õhku. Samas muud parandusviisid mõttetud kui just konditäitmisvahendid tasuta käes pole.horizon123 kirjutas:Kohe kindalaeka taga esimene mootor töötab. Klappi liigutades võiks õelda et on korras. Juhipoole tuleb sooja õhku küll, kuid õhuvool väga väike. Erroreid kustutasin ka kuid tuleb tagasi. Kuskil ehk siis veel mõni õhujuhtimise klapp vms. Kusjuures seda esimest klappi liigutades kãsitsi, puhur oli sees, puhutava õhu soojus juhipoolele muutus