2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
CayenneTurbo
Rock Crawler
Postitusi: 746
Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Postitus Postitas CayenneTurbo »

Ootab mindki see töö, märgin teema ära.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Kasutaja avatar
rannamees
Rock Crawler
Postitusi: 692
Liitunud: L Okt 10, 2009 1:04 am
Asukoht: L-Virumaa

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Postitus Postitas rannamees »

horizon123 kirjutas:Võtsin laeka eest. Klapid on terved. Mootor ka töötab. Kalibreerisin ära. Ehk peabki siis nii lahjat õhku puhuma. Veakoodid muidugi olid olemas.
On veel võimalus, et soojendusradikas umbes. Kas seest element sodi täis, või väljastpoolt puulehti imenud ja siis ribidesse puhunud.
Peab tunnistama, et omal ei ole sellist varianti onud, aga juutuub pakub koos vastavate puhastusvideotega.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Kasutaja avatar
AndreTGO
Fitting 38"
Postitusi: 336
Liitunud: N Okt 02, 2014 10:19 pm
Asukoht: Tallinn/Hüüru

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Postitus Postitas AndreTGO »

Minul oligi salongiradikas umbes(seest sitta täis). Peale vahetust kõik ok, enne ei saanud autot seest talvel soojaks.
If it ain't broke, don't fix it.... but it's a jeep so always be prepared!
Kasutaja avatar
ricardo
Rock Crawler
Postitusi: 963
Liitunud: N Veebr 16, 2006 8:34 pm
Asukoht: Pärnu linn

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Postitus Postitas ricardo »

horizon123 kirjutas:Võtsin laeka eest. Klapid on terved. Mootor ka töötab. Kalibreerisin ära. Ehk peabki siis nii lahjat õhku puhuma. Veakoodid muidugi olid olemas.
Kas mootor või mootorid? Tegelikult mitu mootorit, vaja ka juhi jalgade juures paremal keskkonsooli all klapid üle vaadata. Pigem variant, et kindalaeka taga ikkagi klapid ei tööta. Mul ka mingitel hetkedel liigutas klappe, aga siis "käis üle" sest keegi oli juba proovinud liimida ja jälle üks pool külm. Soe soovitus alustada sellest, et kindalaeka tagant ligipääs sellele kahesele klapile, kontrolli üle et klapid liiguvad nii kindalaekas kui juhi pool jalgade juures.
horizon123
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: K Aug 17, 2016 7:08 pm

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Postitus Postitas horizon123 »

Mul pigem klapid ikka töötavad. Aga tuleb otsida üles ka need teised klapid. Armatuuri ei tahaks eriti ära kakkuda :lol: . Kusjuures peale vigade kustutamist tuleb tagasi Aind 54. Muidu oli 22. 52 54.
Kasutaja avatar
Milo78
Mudder
Postitusi: 89
Liitunud: E Mär 31, 2014 8:05 pm
Asukoht: Viimsi

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Postitus Postitas Milo78 »

horizon123 kirjutas:Mul pigem klapid ikka töötavad. Aga tuleb otsida üles ka need teised klapid. Armatuuri ei tahaks eriti ära kakkuda :lol: . Kusjuures peale vigade kustutamist tuleb tagasi Aind 54. Muidu oli 22. 52 54.
54 = Left temperature door travel too large
Arvan, et sul on ikkagi klapp katki (väike võimalus, et mootor )ei toimeta . Mootori korrasolekut saad kontrollida ilma et augu pead tegema võtad kindalaeka kaane eest kruvid mootori küljest lahti ja kontrollid kas liigutab ennast või mitte-jutt käib mootrist mis on salongi pool. ja soovitan nagu teisetki foorumis kirjutajad, et roni kindalaeka kaudu sisse nn(lõika julmalt kindalaeka kaudu auk sisse :) ) ja vaata kas mõlemad klapid toimetavad ning kõik ülejäänud õpetused leiad siin samast foorumist kuidas teha korda ise ning isegi juppide koodid on siin olemas jõudu :!:
me oleme kõik targad tööpäeva lõpuni.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.
horizon123
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: K Aug 17, 2016 7:08 pm

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Postitus Postitas horizon123 »

Kohe kindalaeka taga esimene mootor töötab. Klappi liigutades võiks õelda et on korras. Juhipoole tuleb sooja õhku küll, kuid õhuvool väga väike. Erroreid kustutasin ka kuid tuleb tagasi. Kuskil ehk siis veel mõni õhujuhtimise klapp vms. Kusjuures seda esimest klappi liigutades kãsitsi, puhur oli sees, puhutava õhu soojus juhipoolele muutus
Kasutaja avatar
rannamees
Rock Crawler
Postitusi: 692
Liitunud: L Okt 10, 2009 1:04 am
Asukoht: L-Virumaa

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Postitus Postitas rannamees »

horizon123 kirjutas:Kohe kindalaeka taga esimene mootor töötab. Klappi liigutades võiks õelda et on korras. Juhipoole tuleb sooja õhku küll, kuid õhuvool väga väike. Erroreid kustutasin ka kuid tuleb tagasi. Kuskil ehk siis veel mõni õhujuhtimise klapp vms. Kusjuures seda esimest klappi liigutades kãsitsi, puhur oli sees, puhutava õhu soojus juhipoolele muutus
Radikas (radikad) kinni. Omal sama jama, nõrk puhumine. Hetkel mõtlen lahenduse üle, kuidas kogu HVAC korpust laiali lõhkumata radikaid läbi pesta/puhuda.
Head plaani veel ei ole ja kuulaks meeleldi teiste kogemusi.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Kasutaja avatar
Milo78
Mudder
Postitusi: 89
Liitunud: E Mär 31, 2014 8:05 pm
Asukoht: Viimsi

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Postitus Postitas Milo78 »

horizon123 kirjutas:Kohe kindalaeka taga esimene mootor töötab. Klappi liigutades võiks õelda et on korras. Juhipoole tuleb sooja õhku küll, kuid õhuvool väga väike. Erroreid kustutasin ka kuid tuleb tagasi. Kuskil ehk siis veel mõni õhujuhtimise klapp vms. Kusjuures seda esimest klappi liigutades kãsitsi, puhur oli sees, puhutava õhu soojus juhipoolele muutus
Sul viskas veel sellise vea eksole :)
52 = AI (Recirc) door travel range too large. This is the code that indicates a recirculation door problem.
Since you have the #52 and if you are still getting an air flow, the recirculation door is mostly likely hanging in place. If it breaks off and falls it could block the air flow completely. kui jagad inglise keelt siis võib välja lugeda, et kui klapp on kinni siis ta takistab õhuvoolu reguleerimist või kui klapp läheb katki võib sootuks sulgeda õhuvoolu
http://blendorstore.com/faq vaata foorumit!!!!
me oleme kõik targad tööpäeva lõpuni.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.
margus61
Zootramm
Postitusi: 721
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Postitus Postitas margus61 »

Minu oma sai salongifiltri 78000km läbisõidu pealt. Kui kunagi hiljem klappide remondiks HVAC laiali lahutasin, siis nentisin, et selle esimese (vist on konditsioneeri) radika läbilaskevõime oli ikka väga väikeseks jäänud - ribide vahed olid igasugu pasaga üsna umbes. Pilti ei leia hetkel üles.
Kasutaja avatar
ricardo
Rock Crawler
Postitusi: 963
Liitunud: N Veebr 16, 2006 8:34 pm
Asukoht: Pärnu linn

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Postitus Postitas ricardo »

horizon123 kirjutas:Kohe kindalaeka taga esimene mootor töötab. Klappi liigutades võiks õelda et on korras. Juhipoole tuleb sooja õhku küll, kuid õhuvool väga väike. Erroreid kustutasin ka kuid tuleb tagasi. Kuskil ehk siis veel mõni õhujuhtimise klapp vms. Kusjuures seda esimest klappi liigutades kãsitsi, puhur oli sees, puhutava õhu soojus juhipoolele muutus
Põhimõtteliselt vastad ise ära, kus viga on. Mul oli sama probleem - viga klapis. Klapp oli küljes, aga metallvarda otsas olevas plastikus pragu, kui mootor liigutas, siis mingi maani toimis ja mingilt maalt klapp "poos kinni", aga mootor keeras ennast edasi. Võta kindalaegas ära, tee korpusele auk ja siis näed kohe mis toimub. Mul endal läks uute klappide saamisega kunagi aega ja sõidetud sai nii, et käega lükatud klapp õigesse asendisse ja sooja tuli kuni parkimiseni, sest seistes lükkas klapi mootor vahel klapi kinni. Armatuuri ära maha kisu(mina tegin selle mõttetu vea), tee auk, pärast liimid, teibid(kusjuures paranduskomplektis kohe vastav liimitav paik kaasas) ja asi jääb kindalaeka taha ning ei jää kuidagi silma häirima. Lihtsalt korralikult pead paikama, sest muidu hakkab sealt vahelt tuppa tulema õhku. Samas muud parandusviisid mõttetud kui just konditäitmisvahendid tasuta käes pole.
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”