Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
Moderaator: Moderators
Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
Vaja soetada buldooser-linttraktor.
Kuldses börsis palju erinevaid müügil. Kas keegi teab lähemalt rääkida mis vahet on t-75 ja dt-75 mudelitel? Ja üldiselt kasulikku infot mootorite ja tehnika osas.
Masinat vaja mullakihi kokku lükkamiseks ja pinna silumiseks.
Miks just vene tehnika, sest eelarve ostuks sitt ja uut masinat ei kannata osta.
Kuldses börsis palju erinevaid müügil. Kas keegi teab lähemalt rääkida mis vahet on t-75 ja dt-75 mudelitel? Ja üldiselt kasulikku infot mootorite ja tehnika osas.
Masinat vaja mullakihi kokku lükkamiseks ja pinna silumiseks.
Miks just vene tehnika, sest eelarve ostuks sitt ja uut masinat ei kannata osta.
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
Mis neil ikka vahet .
Ühel on durbo.
Sulle on aga kõigetähtsam aeglustuskastiga isend ning ühe silindriga tera.
Ah ja mull just üks selline isend vedelema jäänud (mullatööd valmis)
Kui huvi siis telefon.
Ühel on durbo.
Sulle on aga kõigetähtsam aeglustuskastiga isend ning ühe silindriga tera.
Ah ja mull just üks selline isend vedelema jäänud (mullatööd valmis)
Kui huvi siis telefon.
-
honkomees
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
mu traktorite alased teadmised lootusetult (ca 40 a) roostes, kuid ma ei mäleta mudelit T-75, olid T-74 (millega praktikal töötasin) ja DT-75, mida meie kandis tol ajal ei näinud, vaid koolis õppisin. Noh ja vanematest nt DT-54, mis oli hää rahulik masin.smurhv kirjutas:... Kas keegi teab lähemalt rääkida mis vahet on t-75 ja dt-75 mudelitel? ...
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
Helistan homme!heeringas kirjutas:Mis neil ikka vahet .
Ühel on durbo.
Sulle on aga kõigetähtsam aeglustuskastiga isend ning ühe silindriga tera.
Ah ja mull just üks selline isend vedelema jäänud (mullatööd valmis)
Kui huvi siis telefon.
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
Ega ausalt ootasingi infot asjameestelt kes nendega kokku puutunud. Infot olen saanu kuldsest börsist ja pead ei anna t75 osas aga mõnda pakutakse sellise mudeli all. Ags mis loom see t-74 on? Võrreldes dt-75?honkomees kirjutas:mu traktorite alased teadmised lootusetult (ca 40 a) roostes, kuid ma ei mäleta mudelit T-75, olid T-74 (millega praktikal töötasin) ja DT-75, mida meie kandis tol ajal ei näinud, vaid koolis õppisin. Noh ja vanematest nt DT-54, mis oli hää rahulik masin.smurhv kirjutas:... Kas keegi teab lähemalt rääkida mis vahet on t-75 ja dt-75 mudelitel? ...
Tean et t-100 on legendaarne "joss" (Josif Stalini järgi) mis peaks vast võimekaim neist olema aga selle masina vanus on vist pensionieas ja tehnika vana.
T ja DT-75 toodeti ka 90-ndatel?
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
-
honkomees
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
harisin ennast, T-75 on olemas olnud jah, toodetud 1959-62, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2-75 .
T-74 eelkäija siis. See 74 on Harkovi tehase traktor, mille tootmine lõppes ikka kusagil 80-ndatel.
Stalingradi/Volgogradi tehase DT-75 on alates 1962 a tehtud vist lõpmatu arv modifikatsioone, eri kabiinide ja mootoritega, esimene oli gaz-51 kabiiniga
Toda tehakse praegugi, Sisu mootoriga jne ...
muide, vaevalt enam 90-ndatel midagi lintraktoritest Eestisse toodi.
T-74 eelkäija siis. See 74 on Harkovi tehase traktor, mille tootmine lõppes ikka kusagil 80-ndatel.
Stalingradi/Volgogradi tehase DT-75 on alates 1962 a tehtud vist lõpmatu arv modifikatsioone, eri kabiinide ja mootoritega, esimene oli gaz-51 kabiiniga
muide, vaevalt enam 90-ndatel midagi lintraktoritest Eestisse toodi.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
Teemaalgataja võiks vaadata automoto.ee foorumisse. Seal on erinevatest liikuritest kirjutatud lõputult ja linttraktoritest eraldi teemad ka rasketehnika all.
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
Misasi see durbo on?heeringas kirjutas: Ühel on durbo.
HM Racing Team
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
Kui vähegi võimalus osta TD-75 SMD-16, SMD-17 või SMD-18 mootoriga. Nendele on võimalik paigaldada turbo, kui seda pole. Samas remontides peab jälgima, et väntvõlli vahetuse korral ei paneks sinna SMD-14 või SMD-15 mootori väntvõlle. Siis on pilpad taga. Ära osta Altai mootoriga varianti. Aeglustuskast pole niiväga vajalik, jõuab ka niisama lükata. Kui siiski isu aeglustuskasti järgi, otsi masinat turbatootmisfirmadest. Võid saada isendi, millel on 42 käiku (6-astmeline aeglustuskast). Aga seal pead vaatama, et ei ostaks täislaiade lintidega versiooni, need lindid tavamaastikul vastu ei pea. Siinkandis mõni aasta juba kaks tükki vedeleb, homme võin uurida, mis seisus on ja mis hinda küsitakse.

durbo on nii poole pehmem variant turbost, tekib tavaliselt siis, kui keel pehmeks lähebMovistar kirjutas:Misasi see durbo on?heeringas kirjutas: Ühel on durbo.
F-250XLT 7,3D
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
eerik2 kirjutas:Kui vähegi võimalus osta TD-75 SMD-16, SMD-17 või SMD-18 mootoriga. Nendele on võimalik paigaldada turbo, kui seda pole. Samas remontides peab jälgima, et väntvõlli vahetuse korral ei paneks sinna SMD-14 või SMD-15 mootori väntvõlle. Siis on pilpad taga. Ära osta Altai mootoriga varianti. Aeglustuskast pole niiväga vajalik, jõuab ka niisama lükata. Kui siiski isu aeglustuskasti järgi, otsi masinat turbatootmisfirmadest. Võid saada isendi, millel on 42 käiku (6-astmeline aeglustuskast). Aga seal pead vaatama, et ei ostaks täislaiade lintidega versiooni, need lindid tavamaastikul vastu ei pea. Siinkandis mõni aasta juba kaks tükki vedeleb, homme võin uurida, mis seisus on ja mis hinda küsitakse.durbo on nii poole pehmem variant turbost, tekib tavaliselt siis, kui keel pehmeks lähebMovistar kirjutas:Misasi see durbo on?heeringas kirjutas: Ühel on durbo.
Kuidas teha vahet nendel SMD-del?
Kuskandis sa asud?
Mul tööpõld Läänemaal.
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
Jah, ka sealt ühtteist lugenud aga uurin ka siit.Külahull kirjutas:Teemaalgataja võiks vaadata automoto.ee foorumisse. Seal on erinevatest liikuritest kirjutatud lõputult ja linttraktoritest eraldi teemad ka rasketehnika all.
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
-
v6sa
- I live off from the mud
- Postitusi: 2484
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
Kas eesmärk on teha tööd või nautida vanatehnikat.smurhv kirjutas:Vaja soetada buldooser-linttraktor.
Kuldses börsis palju erinevaid müügil. Kas keegi teab lähemalt rääkida mis vahet on t-75 ja dt-75 mudelitel? Ja üldiselt kasulikku infot mootorite ja tehnika osas.
Masinat vaja mullakihi kokku lükkamiseks ja pinna silumiseks.
Miks just vene tehnika, sest eelarve ostuks sitt ja uut masinat ei kannata osta.
Esimesel juhul ei kõlba kumbki Esimeseks Buldooseriks. Liiga palju peab viisaka lõpptulemuse saamiseks oskama. Aga kui paarkümmend aastat harjutada igapäevaselt, siis saab Oma Traktoriga hea tulemuse küll, on elu (ja vanade natimeeste töö) näidanud. Kollane Kopp kogenud juhiga teeb sama töö siiski oluliselt kiiremini ära.
T-75 müügikuulutuses on kirjaviga, minu silma alla sattnud müügikuulutused on ikka DT-75 olnud. Selle peamine erinevus varasemast T-74st on pööramismehhanism/jõuülekanne. Vanemal on külgsidurid koos kogu hõõrdkatete kasutamisest tulenevate rõõmudega. Hilisemal planetaarid ja kaks lintpidurit nende pruukimiseks kummaski lõppülekandes. Paraku lahtine differ, mistõttu fikseeritud raadiusega pöörded (nagu Päris Buldooseritel) nendega enamasti ei õnnestu. Vähemalt esimese paari aasta jooksul, hiljem õpivad käsi ja jalg koos töötama. Kui õpivad... Erinevusi on veel, aga see on peamine ja oluline.
Suurem jama on tera kõrguse reguleerimisega. Algne jagur P80-3 on fikseeeruvate siibrite ja tagastusautomaatidega. Koos vedrustusega alusvankriga tahab tasase tulemuse saamine Wägga Tundlikku näppu. Enamus Wana Kooli natimehi kiskus terasektsiooni siibrilt kuulid välja, sai täpsemalt juhtida. Muidu kipub ikka lainet tulema. Et kust ma tean - no on kogemust.
Soolintide kulumine on üks häda. Suurem häda on sellega, et need on siledad ja ei paku nii head haaret. Samuti murduvad kilbid kergesti, kui kivi/känd alla jääb. Kaalub see kolakas ju päris palju...
Niisama müramiseks võta see, kumb kobedam on. Varuosadega oled niikuinii üksi ja KB armul, külgsidurite pesu keberniidi kompenseerib T-74 turskem välimus ja muhe tööhääl originaalsummutiga. Ja see lükanduks.
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
[/quote]Kas eesmärk on teha tööd või nautida vanatehnikat.
Esimesel juhul ei kõlba kumbki Esimeseks Buldooseriks. Liiga palju peab viisaka lõpptulemuse saamiseks oskama. Aga kui paarkümmend aastat harjutada igapäevaselt, siis saab Oma Traktoriga hea tulemuse küll, on elu (ja vanade natimeeste töö) näidanud. Kollane Kopp kogenud juhiga teeb sama töö siiski oluliselt kiiremini ära.
T-75 müügikuulutuses on kirjaviga, minu silma alla sattnud müügikuulutused on ikka DT-75 olnud. Selle peamine erinevus varasemast T-74st on pööramismehhanism/jõuülekanne. Vanemal on külgsidurid koos kogu hõõrdkatete kasutamisest tulenevate rõõmudega. Hilisemal planetaarid ja kaks lintpidurit nende pruukimiseks kummaski lõppülekandes. Paraku lahtine differ, mistõttu fikseeritud raadiusega pöörded (nagu Päris Buldooseritel) nendega enamasti ei õnnestu. Vähemalt esimese paari aasta jooksul, hiljem õpivad käsi ja jalg koos töötama. Kui õpivad... Erinevusi on veel, aga see on peamine ja oluline.
Suurem jama on tera kõrguse reguleerimisega. Algne jagur P80-3 on fikseeeruvate siibrite ja tagastusautomaatidega. Koos vedrustusega alusvankriga tahab tasase tulemuse saamine Wägga Tundlikku näppu. Enamus Wana Kooli natimehi kiskus terasektsiooni siibrilt kuulid välja, sai täpsemalt juhtida. Muidu kipub ikka lainet tulema. Et kust ma tean - no on kogemust.
Soolintide kulumine on üks häda. Suurem häda on sellega, et need on siledad ja ei paku nii head haaret. Samuti murduvad kilbid kergesti, kui kivi/känd alla jääb. Kaalub see kolakas ju päris palju...
Niisama müramiseks võta see, kumb kobedam on. Varuosadega oled niikuinii üksi ja KB armul, külgsidurite pesu keberniidi kompenseerib T-74 turskem välimus ja muhe tööhääl originaalsummutiga. Ja see lükanduks.
Mullakuhilad toimetavad mõlemad ühest kohast teise ja kõik paakipandu ka suitsuks muutub.[/quote]
Eesmärgid on esialgu suured ja ca 2ha maad on vaja kokku koorida ja uuesti haljastada.
Aja ja raha kokkuhoiu mõttes on olemas inimene tulemas palgale "selle masinaga" töö tegemiseks. Jään ikka oma ridadesse, pole suurem asi masinist ja tanki juhtida ei oska.
Aga tänud ülevaate eest!
Varuosade pille ka paar tk müügis KB-s.
Esimesel juhul ei kõlba kumbki Esimeseks Buldooseriks. Liiga palju peab viisaka lõpptulemuse saamiseks oskama. Aga kui paarkümmend aastat harjutada igapäevaselt, siis saab Oma Traktoriga hea tulemuse küll, on elu (ja vanade natimeeste töö) näidanud. Kollane Kopp kogenud juhiga teeb sama töö siiski oluliselt kiiremini ära.
T-75 müügikuulutuses on kirjaviga, minu silma alla sattnud müügikuulutused on ikka DT-75 olnud. Selle peamine erinevus varasemast T-74st on pööramismehhanism/jõuülekanne. Vanemal on külgsidurid koos kogu hõõrdkatete kasutamisest tulenevate rõõmudega. Hilisemal planetaarid ja kaks lintpidurit nende pruukimiseks kummaski lõppülekandes. Paraku lahtine differ, mistõttu fikseeritud raadiusega pöörded (nagu Päris Buldooseritel) nendega enamasti ei õnnestu. Vähemalt esimese paari aasta jooksul, hiljem õpivad käsi ja jalg koos töötama. Kui õpivad... Erinevusi on veel, aga see on peamine ja oluline.
Suurem jama on tera kõrguse reguleerimisega. Algne jagur P80-3 on fikseeeruvate siibrite ja tagastusautomaatidega. Koos vedrustusega alusvankriga tahab tasase tulemuse saamine Wägga Tundlikku näppu. Enamus Wana Kooli natimehi kiskus terasektsiooni siibrilt kuulid välja, sai täpsemalt juhtida. Muidu kipub ikka lainet tulema. Et kust ma tean - no on kogemust.
Soolintide kulumine on üks häda. Suurem häda on sellega, et need on siledad ja ei paku nii head haaret. Samuti murduvad kilbid kergesti, kui kivi/känd alla jääb. Kaalub see kolakas ju päris palju...
Niisama müramiseks võta see, kumb kobedam on. Varuosadega oled niikuinii üksi ja KB armul, külgsidurite pesu keberniidi kompenseerib T-74 turskem välimus ja muhe tööhääl originaalsummutiga. Ja see lükanduks.
Eesmärgid on esialgu suured ja ca 2ha maad on vaja kokku koorida ja uuesti haljastada.
Aja ja raha kokkuhoiu mõttes on olemas inimene tulemas palgale "selle masinaga" töö tegemiseks. Jään ikka oma ridadesse, pole suurem asi masinist ja tanki juhtida ei oska.
Aga tänud ülevaate eest!
Varuosade pille ka paar tk müügis KB-s.
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
No kaks hektarit maad ja keegi tuleb ilma rahata seda siluma nagu aru saada on.Kas on sellel asjal mingi mõte ka või?Kokkuhoid äkki?Neid asju on tehtud nii ja naa.On keeratud ekskavaatoriga pealmine kiht tagurpidi ja silutud buldoozeriga.Kõige kiirem varjant kusjuures.Aga olen näinud kui üks Elva ,Valga kandi mees kunagi terve golfiväljaku kopaga silus.Rehaga polnud seal enam midagi teha.Aga praegused kaasaegsed buldoozerid teevad sellise töö ära ühe päevaga,no nii450€ ehk, pluss treiler.Kas tuleb odavam ise jaurata terve nädal või rohkemgi?
olge marurahulikud!
Re: Infot linttraktorite kohta (vene dt ja t seeria)
Teeks nii et hoiaks arvamused vakka ja konsentreeruks siin teemas aunult arutelule tehnika osas. Reaalne kalkulatsioon on olemas maaparandusettevõttelt sellises summas mis ületab t-75 ostu ja mehe palga. Praegu on huvi on ikka tehnika osta ja ise teha tööd koos palgatud juhiga. 450€ eest saad endale Trooperi ostaUko kirjutas:No kaks hektarit maad ja keegi tuleb ilma rahata seda siluma nagu aru saada on.Kas on sellel asjal mingi mõte ka või?Kokkuhoid äkki?Neid asju on tehtud nii ja naa.On keeratud ekskavaatoriga pealmine kiht tagurpidi ja silutud buldoozeriga.Kõige kiirem varjant kusjuures.Aga olen näinud kui üks Elva ,Valga kandi mees kunagi terve golfiväljaku kopaga silus.Rehaga polnud seal enam midagi teha.Aga praegused kaasaegsed buldoozerid teevad sellise töö ära ühe päevaga,no nii450€ ehk, pluss treiler.Kas tuleb odavam ise jaurata terve nädal või rohkemgi?
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen