Haagise ümberehitus

Teeme biznist? Plekk sulle kurgid mulle ja kurgivesi kolmandele. Igasugune muu biznez jutt, mis ei sobi ei Müügi ega Ostu alla või on muud pidi hämara taustaga.

Moderaatorid: jr, boob, Moderators

ponsik
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: L Veebr 27, 2016 5:05 pm

Haagise ümberehitus

Postitus Postitas ponsik »

Plaan zubrjoonok haagisest paadihaagis teha.Teostus lihtne kasti küljed minema ja keskele pikiteljeks nelikant toru.Kui keeruline see samkompunn ark-is ümber vormistada on ja palju obrukit tuleb välja käia?Muutub ainult haagise pikkus.
Mäletan siin mingi aeg tagasi keegi midagi analoogset tegi,äkki kasutaja tarmo.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Haagise ümberehitus

Postitus Postitas TiitR »

Zubrjonoki kandevõime?
Vaata Respo lehelt paadihaagise konstruid ja kandevõimet kasvõi: http://www.respo.ee/et/Haagised/Tootegr ... /2757/3355
ponsik
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: L Veebr 27, 2016 5:05 pm

Re: Haagise ümberehitus

Postitus Postitas ponsik »

Zubriku kandevõime peaks kusagil 300 kg olema,mul praegune kiili kalub kusagil 100 või tsipa peale ja olen arvestanud 300 kg piiriga.Neid konstruisid kah niipalju erinevaid,kalal käies iga kord näen väljanäitust erinevatest tehaseomadest.Mõn päev tagasi kiikasin ka zubriku kõhu alla ja raamistik suht sama.Osadel tehaseomadel raam torust osadel u raud,zubrikul kah u raud.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17414
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Haagise ümberehitus

Postitus Postitas Landy »

ponsik kirjutas:Plaan zubrjoonok haagisest paadihaagis teha.Teostus lihtne kasti küljed minema ja keskele pikiteljeks nelikant toru.Kui keeruline see samkompunn ark-is ümber vormistada on ja palju obrukit tuleb välja käia?Muutub ainult haagise pikkus.
Mäletan siin mingi aeg tagasi keegi midagi analoogset tegi,äkki kasutaja tarmo.
Suhtele kasutajaga Tarmo, tema ehitas Zubrjonokist popi ja noortepärse kaatri vedamise käru.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Saatan
Mudder
Postitusi: 88
Liitunud: R Mai 05, 2006 4:20 pm

Re: Haagise ümberehitus

Postitus Postitas Saatan »

Originaal tehasetähis peab alles jääma, see ainuke asi mida kontrollitakse. Peale ehitust näitad Maanteeametis ette, uued mõõdud pannakse kirja ja trükitakse uus pass. Maksis vist 20.- kui õigesti mäletan - registriandmete muutmine.
mart77
True Off Roader!
Postitusi: 1019
Liitunud: K Juun 14, 2006 11:19 pm

Re: Haagise ümberehitus

Postitus Postitas mart77 »

Trügin teemasse vahele -
mis poldivalem Zubrikul on?
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Re: Haagise ümberehitus

Postitus Postitas al »

ponsik kirjutas:Zubriku kandevõime peaks kusagil 300 kg olema,...
"Peaks" ei maksa. Minu kasutada olnud Zubrjonokil (MAZ vms) oli täismassiks 750kg, tühimassi teadmata, arvant, et ametlik kandevõime pidi ikka 500+ olema, üle paarisaja kilo see pullike ikka ei kaalunud.
Tegelik kandevõime oli nõuka koefitsendiga x3.
Kasutaja avatar
Kjen
Der Sponsor
Postitusi: 542
Liitunud: N Jaan 11, 2007 3:14 am
Asukoht: Tallinn

Re: Haagise ümberehitus

Postitus Postitas Kjen »

mart77 kirjutas:Trügin teemasse vahele -
mis poldivalem Zubrikul on?
MAZ haagis on mošše rattaga.
MMZ Ziguli rattaga.
ponsik
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: L Veebr 27, 2016 5:05 pm

Re: Haagise ümberehitus

Postitus Postitas ponsik »

al kirjutas:
ponsik kirjutas:Zubriku kandevõime peaks kusagil 300 kg olema,...
"Peaks" ei maksa. Minu kasutada olnud Zubrjonokil (MAZ vms) oli täismassiks 750kg, tühimassi teadmata, arvant, et ametlik kandevõime pidi ikka 500+ olema, üle paarisaja kilo see pullike ikka ei kaalunud.
Tegelik kandevõime oli nõuka koefitsendiga x3.
Ma üritan orginaalist rääkida,sinna pandi vene ajal juba lisavedrulehtesi ja kannataski juba 500 kg.kahtlen,et tulid omal ajal tehasest mitme erineva kandejõuga.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Haagise ümberehitus

Postitus Postitas tarmo »

Ma ehitasin küll. Ütlen kohe ära, et odavam on respo paadikäru osta.
Aga tahtsin sellist nagu vaja ja seepärast ehitasin ise (sobivad mõõdud, head rullikud, led tuled jms).
Ma vist tegin kipperi foorumis mingi teema ka (äkki Neman 2 nimelise paadiehitus teema all, ei mäleta täpselt), aga igatahes mul pandud zubrjonokile topelt mosse vedrud ja kuni 500 kg paadile on see täiesti ok. Täismass pandi mul 750 kg.

Kõige tähtsam on, et VIN kood säiliks tiisli peal. Paha ei tee ka eelnev ette näitamine ARKis, et teevad pildid jne. Kuigi minul on ühe eelneva ettenäitamisega läinud nii, et pärast polnud mingeid pilte alles kuskil ja mees ei mäletanud ka :D

Mul tuli ta igatahes selline:

Pilt
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1292
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: Haagise ümberehitus

Postitus Postitas honkomees »

al kirjutas:
ponsik kirjutas:Zubriku kandevõime peaks kusagil 300 kg olema,...
"Peaks" ei maksa. Minu kasutada olnud Zubrjonokil (MAZ vms) oli täismassiks 750kg, tühimassi teadmata, arvant, et ametlik kandevõime pidi ikka 500+ olema, üle paarisaja kilo see pullike ikka ei kaalunud.
Tegelik kandevõime oli nõuka koefitsendiga x3.
võtsin passi välja, pullikese kandevõime 360 kg, täismass 500 kg, paberil. Mul vene ajal 3 lisalehe ja raamitugevdustega kandis üle tonni julgelt, tegelikult ei tea, korra oli triiki briketti täis, siis oli küll nibin-nabin.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
kopakutt
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 192
Liitunud: E Mär 10, 2008 10:19 pm
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Re: Haagise ümberehitus

Postitus Postitas kopakutt »

Mul zubrjonok- maz 8114 tühimass- 140kg, kandevõime- 160 ja registrimass 300.
ponsik
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: L Veebr 27, 2016 5:05 pm

Re: Haagise ümberehitus

Postitus Postitas ponsik »

tarmo kirjutas:Ma ehitasin küll. Ütlen kohe ära, et odavam on respo paadikäru osta.
Aga tahtsin sellist nagu vaja ja seepärast ehitasin ise (sobivad mõõdud, head rullikud, led tuled jms).
Ma vist tegin kipperi foorumis mingi teema ka (äkki Neman 2 nimelise paadiehitus teema all, ei mäleta täpselt), aga igatahes mul pandud zubrjonokile topelt mosse vedrud ja kuni 500 kg paadile on see täiesti ok. Täismass pandi mul 750 kg.

Kõige tähtsam on, et VIN kood säiliks tiisli peal. Paha ei tee ka eelnev ette näitamine ARKis, et teevad pildid jne. Kuigi minul on ühe eelneva ettenäitamisega läinud nii, et pärast polnud mingeid pilte alles kuskil ja mees ei mäletanud ka :D

Mul tuli ta igatahes selline:
Mis tal enne passis margiks oli zubrjonok?Ja mis nüüd peale ümbertegemist?
Sellise lõpptulemuseni tehes ilmselt jah odavam poest uus osta või täiesti uus haagis uuest materjalist teha zubriku mõõtudega ja vin kood ümber tõsta.
ponsik
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: L Veebr 27, 2016 5:05 pm

Re: Haagise ümberehitus

Postitus Postitas ponsik »

tarmo kirjutas:Ma ehitasin küll. Ütlen kohe ära, et odavam on respo paadikäru osta.
Aga tahtsin sellist nagu vaja ja seepärast ehitasin ise (sobivad mõõdud, head rullikud, led tuled jms).
Ma vist tegin kipperi foorumis mingi teema ka (äkki Neman 2 nimelise paadiehitus teema all, ei mäleta täpselt), aga igatahes mul pandud zubrjonokile topelt mosse vedrud ja kuni 500 kg paadile on see täiesti ok. Täismass pandi mul 750 kg.

Kõige tähtsam on, et VIN kood säiliks tiisli peal. Paha ei tee ka eelnev ette näitamine ARKis, et teevad pildid jne. Kuigi minul on ühe eelneva ettenäitamisega läinud nii, et pärast polnud mingeid pilte alles kuskil ja mees ei mäletanud ka :D

Mul tuli ta igatahes selline:
Mis tal enne passis margiks oli zubrjonok?Ja mis nüüd peale ümbertegemist?
Sellise lõpptulemuseni tehes ilmselt jah odavam poest uus osta või täiesti uus haagis uuest materjalist teha zubriku mõõtudega ja vin kood ümber tõsta.
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Haagise ümberehitus

Postitus Postitas LR90 »

ponsik kirjutas: Mis tal enne passis margiks oli zubrjonok?Ja mis nüüd peale ümbertegemist?
Sellise lõpptulemuseni tehes ilmselt jah odavam poest uus osta või täiesti uus haagis uuest materjalist teha zubriku mõõtudega ja vin kood ümber tõsta.
Miks Sa pead tegema uue Zubriku mõõtudega?
Olen ise uue Eesti alguses teinud omale kastiga käru (2500x1250), enne helistasin ARK-i, vanale hr. Sirk`ile,
ta ütles, millised nõuded on ( kui käru laiem kui veduk, parktuled ees, kollased gabariidid küljel).
Ehitasin valmis, kohalikult politseilt sain tõendi, et võin regamata käru Tallinnasse viia.
Tallinnas vaadati/mõõdeti üle, löödi vin kood raamile, anti nr ja head teed.
Viimati muutis LR90, N Sept 08, 2016 9:23 am, muudetud 1 kord kokku.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Vasta

Mine “Bizniz”