Haagise ümberehitus
Moderaatorid: jr, boob, Moderators
Haagise ümberehitus
Plaan zubrjoonok haagisest paadihaagis teha.Teostus lihtne kasti küljed minema ja keskele pikiteljeks nelikant toru.Kui keeruline see samkompunn ark-is ümber vormistada on ja palju obrukit tuleb välja käia?Muutub ainult haagise pikkus.
Mäletan siin mingi aeg tagasi keegi midagi analoogset tegi,äkki kasutaja tarmo.
Mäletan siin mingi aeg tagasi keegi midagi analoogset tegi,äkki kasutaja tarmo.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Haagise ümberehitus
Zubrjonoki kandevõime?
Vaata Respo lehelt paadihaagise konstruid ja kandevõimet kasvõi: http://www.respo.ee/et/Haagised/Tootegr ... /2757/3355
Vaata Respo lehelt paadihaagise konstruid ja kandevõimet kasvõi: http://www.respo.ee/et/Haagised/Tootegr ... /2757/3355
Re: Haagise ümberehitus
Zubriku kandevõime peaks kusagil 300 kg olema,mul praegune kiili kalub kusagil 100 või tsipa peale ja olen arvestanud 300 kg piiriga.Neid konstruisid kah niipalju erinevaid,kalal käies iga kord näen väljanäitust erinevatest tehaseomadest.Mõn päev tagasi kiikasin ka zubriku kõhu alla ja raamistik suht sama.Osadel tehaseomadel raam torust osadel u raud,zubrikul kah u raud.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Haagise ümberehitus
Suhtele kasutajaga Tarmo, tema ehitas Zubrjonokist popi ja noortepärse kaatri vedamise käru.ponsik kirjutas:Plaan zubrjoonok haagisest paadihaagis teha.Teostus lihtne kasti küljed minema ja keskele pikiteljeks nelikant toru.Kui keeruline see samkompunn ark-is ümber vormistada on ja palju obrukit tuleb välja käia?Muutub ainult haagise pikkus.
Mäletan siin mingi aeg tagasi keegi midagi analoogset tegi,äkki kasutaja tarmo.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Haagise ümberehitus
Originaal tehasetähis peab alles jääma, see ainuke asi mida kontrollitakse. Peale ehitust näitad Maanteeametis ette, uued mõõdud pannakse kirja ja trükitakse uus pass. Maksis vist 20.- kui õigesti mäletan - registriandmete muutmine.
Re: Haagise ümberehitus
Trügin teemasse vahele -
mis poldivalem Zubrikul on?
mis poldivalem Zubrikul on?
Re: Haagise ümberehitus
"Peaks" ei maksa. Minu kasutada olnud Zubrjonokil (MAZ vms) oli täismassiks 750kg, tühimassi teadmata, arvant, et ametlik kandevõime pidi ikka 500+ olema, üle paarisaja kilo see pullike ikka ei kaalunud.ponsik kirjutas:Zubriku kandevõime peaks kusagil 300 kg olema,...
Tegelik kandevõime oli nõuka koefitsendiga x3.
Re: Haagise ümberehitus
MAZ haagis on mošše rattaga.mart77 kirjutas:Trügin teemasse vahele -
mis poldivalem Zubrikul on?
MMZ Ziguli rattaga.
Re: Haagise ümberehitus
Ma üritan orginaalist rääkida,sinna pandi vene ajal juba lisavedrulehtesi ja kannataski juba 500 kg.kahtlen,et tulid omal ajal tehasest mitme erineva kandejõuga.al kirjutas:"Peaks" ei maksa. Minu kasutada olnud Zubrjonokil (MAZ vms) oli täismassiks 750kg, tühimassi teadmata, arvant, et ametlik kandevõime pidi ikka 500+ olema, üle paarisaja kilo see pullike ikka ei kaalunud.ponsik kirjutas:Zubriku kandevõime peaks kusagil 300 kg olema,...
Tegelik kandevõime oli nõuka koefitsendiga x3.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Haagise ümberehitus
Ma ehitasin küll. Ütlen kohe ära, et odavam on respo paadikäru osta.
Aga tahtsin sellist nagu vaja ja seepärast ehitasin ise (sobivad mõõdud, head rullikud, led tuled jms).
Ma vist tegin kipperi foorumis mingi teema ka (äkki Neman 2 nimelise paadiehitus teema all, ei mäleta täpselt), aga igatahes mul pandud zubrjonokile topelt mosse vedrud ja kuni 500 kg paadile on see täiesti ok. Täismass pandi mul 750 kg.
Kõige tähtsam on, et VIN kood säiliks tiisli peal. Paha ei tee ka eelnev ette näitamine ARKis, et teevad pildid jne. Kuigi minul on ühe eelneva ettenäitamisega läinud nii, et pärast polnud mingeid pilte alles kuskil ja mees ei mäletanud ka
Mul tuli ta igatahes selline:

Aga tahtsin sellist nagu vaja ja seepärast ehitasin ise (sobivad mõõdud, head rullikud, led tuled jms).
Ma vist tegin kipperi foorumis mingi teema ka (äkki Neman 2 nimelise paadiehitus teema all, ei mäleta täpselt), aga igatahes mul pandud zubrjonokile topelt mosse vedrud ja kuni 500 kg paadile on see täiesti ok. Täismass pandi mul 750 kg.
Kõige tähtsam on, et VIN kood säiliks tiisli peal. Paha ei tee ka eelnev ette näitamine ARKis, et teevad pildid jne. Kuigi minul on ühe eelneva ettenäitamisega läinud nii, et pärast polnud mingeid pilte alles kuskil ja mees ei mäletanud ka

Mul tuli ta igatahes selline:

Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Haagise ümberehitus
võtsin passi välja, pullikese kandevõime 360 kg, täismass 500 kg, paberil. Mul vene ajal 3 lisalehe ja raamitugevdustega kandis üle tonni julgelt, tegelikult ei tea, korra oli triiki briketti täis, siis oli küll nibin-nabin.al kirjutas:"Peaks" ei maksa. Minu kasutada olnud Zubrjonokil (MAZ vms) oli täismassiks 750kg, tühimassi teadmata, arvant, et ametlik kandevõime pidi ikka 500+ olema, üle paarisaja kilo see pullike ikka ei kaalunud.ponsik kirjutas:Zubriku kandevõime peaks kusagil 300 kg olema,...
Tegelik kandevõime oli nõuka koefitsendiga x3.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 192
- Liitunud: E Mär 10, 2008 10:19 pm
- Asukoht: harjumaa
- Kontakt:
Re: Haagise ümberehitus
Mul zubrjonok- maz 8114 tühimass- 140kg, kandevõime- 160 ja registrimass 300.
Re: Haagise ümberehitus
Mis tal enne passis margiks oli zubrjonok?Ja mis nüüd peale ümbertegemist?tarmo kirjutas:Ma ehitasin küll. Ütlen kohe ära, et odavam on respo paadikäru osta.
Aga tahtsin sellist nagu vaja ja seepärast ehitasin ise (sobivad mõõdud, head rullikud, led tuled jms).
Ma vist tegin kipperi foorumis mingi teema ka (äkki Neman 2 nimelise paadiehitus teema all, ei mäleta täpselt), aga igatahes mul pandud zubrjonokile topelt mosse vedrud ja kuni 500 kg paadile on see täiesti ok. Täismass pandi mul 750 kg.
Kõige tähtsam on, et VIN kood säiliks tiisli peal. Paha ei tee ka eelnev ette näitamine ARKis, et teevad pildid jne. Kuigi minul on ühe eelneva ettenäitamisega läinud nii, et pärast polnud mingeid pilte alles kuskil ja mees ei mäletanud ka
Mul tuli ta igatahes selline:
Sellise lõpptulemuseni tehes ilmselt jah odavam poest uus osta või täiesti uus haagis uuest materjalist teha zubriku mõõtudega ja vin kood ümber tõsta.
Re: Haagise ümberehitus
Mis tal enne passis margiks oli zubrjonok?Ja mis nüüd peale ümbertegemist?tarmo kirjutas:Ma ehitasin küll. Ütlen kohe ära, et odavam on respo paadikäru osta.
Aga tahtsin sellist nagu vaja ja seepärast ehitasin ise (sobivad mõõdud, head rullikud, led tuled jms).
Ma vist tegin kipperi foorumis mingi teema ka (äkki Neman 2 nimelise paadiehitus teema all, ei mäleta täpselt), aga igatahes mul pandud zubrjonokile topelt mosse vedrud ja kuni 500 kg paadile on see täiesti ok. Täismass pandi mul 750 kg.
Kõige tähtsam on, et VIN kood säiliks tiisli peal. Paha ei tee ka eelnev ette näitamine ARKis, et teevad pildid jne. Kuigi minul on ühe eelneva ettenäitamisega läinud nii, et pärast polnud mingeid pilte alles kuskil ja mees ei mäletanud ka
Mul tuli ta igatahes selline:
Sellise lõpptulemuseni tehes ilmselt jah odavam poest uus osta või täiesti uus haagis uuest materjalist teha zubriku mõõtudega ja vin kood ümber tõsta.
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Haagise ümberehitus
Miks Sa pead tegema uue Zubriku mõõtudega?ponsik kirjutas: Mis tal enne passis margiks oli zubrjonok?Ja mis nüüd peale ümbertegemist?
Sellise lõpptulemuseni tehes ilmselt jah odavam poest uus osta või täiesti uus haagis uuest materjalist teha zubriku mõõtudega ja vin kood ümber tõsta.
Olen ise uue Eesti alguses teinud omale kastiga käru (2500x1250), enne helistasin ARK-i, vanale hr. Sirk`ile,
ta ütles, millised nõuded on ( kui käru laiem kui veduk, parktuled ees, kollased gabariidid küljel).
Ehitasin valmis, kohalikult politseilt sain tõendi, et võin regamata käru Tallinnasse viia.
Tallinnas vaadati/mõõdeti üle, löödi vin kood raamile, anti nr ja head teed.
Viimati muutis LR90, N Sept 08, 2016 9:23 am, muudetud 1 kord kokku.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS