Turvapadja märgutuli

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
siimu21
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: L Dets 10, 2011 11:54 pm

Turvapadja märgutuli

Postitus Postitas siimu21 »

Tere

Probleem järgmine, autoks Jeep Cherokee XJ 1995
Ülevaatusel nõuti airbagi märgutule süttimist, kuid reaalselt sellist märgutuld armatuuris pole. Esindusest küsisin varustuse nimekirja ja seal kirjas et juhi airbag varustuses olemas. Milline see õige märgutuli siis välja näeb?
Viimati muutis siimu21, K Aug 17, 2016 7:27 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Turvapadja märgutuli

Postitus Postitas TiitR »

No pildil ju turvavöö märgutuli. Airbagi tuluke ikka teise pildiga.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Re: Turvapadja märgutuli

Postitus Postitas Movistar »

Kas see on mingi naljateema ?
HM Racing Team
siimu21
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: L Dets 10, 2011 11:54 pm

Re: Turvapadja märgutuli

Postitus Postitas siimu21 »

Huvitav miks see turvavöö märgutuli üldse eksisteerib kui turvavööga seost tal tegelikult pole.

Ja sain ka probleemile lahenduse. Ülevaataja nõutud airbagi märgutuld ei peagi olema kuna 1995-1996 aasta Cherokeedel on mehhaanilised airbagid, ei mingeid tulesid ega juhtmeid ega sensoreid.
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2223
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Turvapadja märgutuli

Postitus Postitas puhvel »

[quote="siimu21"]Huvitav miks see turvavöö märgutuli üldse eksisteerib kui turvavööga seost tal tegelikult pole.

Ja sain ka probleemile lahenduse. Ülevaataja nõutud airbagi märgutuld ei peagi olema kuna 1995-1996 aasta Cherokeedel on mehhaanilised airbagid, ei mingeid tulesid ega juhtmeid ega sensoreid.

Kas teed ülevaatajale miskise noomituse ka ?
Mõni lammas on ikka üliagar matsu jagamata.
Tuleks koristajaks näiteks ülendada.
XC 70
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Re: Turvapadja märgutuli

Postitus Postitas Movistar »

siimu21 kirjutas:Huvitav miks see turvavöö märgutuli üldse eksisteerib kui turvavööga seost tal tegelikult pole.

Ja sain ka probleemile lahenduse. Ülevaataja nõutud airbagi märgutuld ei peagi olema kuna 1995-1996 aasta Cherokeedel on mehhaanilised airbagid, ei mingeid tulesid ega juhtmeid ega sensoreid.
Räägi veel nendest "mehhaanilistest" airbagidest vähe.
Mismoodi need toimivad ?
Mingi hoovastikuga we ?

Igaks juhuks võiks ka ära mainida,et millise liini all elades nii head mõtted tulevad . :D
HM Racing Team
peedipüramiid
Rookie
Postitusi: 9
Liitunud: T Aug 09, 2016 9:02 pm

Re: Turvapadja märgutuli

Postitus Postitas peedipüramiid »

Pumbaga....
Kasutaja avatar
Paul
Mudder
Postitusi: 80
Liitunud: T Mai 29, 2007 3:34 pm
Asukoht: Pealinn

Re: Turvapadja märgutuli

Postitus Postitas Paul »

Tegin üle pika aja foorumi lahti ja kohe sihuke naerupurakas vastas :lol: Keep up good work!

Hardo, mehaanilised turvapadjad on Jeebil pagassis spetsjomm sahtlis. Enne avariid tõmmatakse kaasasoleva kinnitusrihmaga ümber rooli!
56 505 100
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Re: Turvapadja märgutuli

Postitus Postitas Movistar »

Paul kirjutas:Tegin üle pika aja foorumi lahti ja kohe sihuke naerupurakas vastas :lol: Keep up good work!

Hardo, mehaanilised turvapadjad on Jeebil pagassis spetsjomm sahtlis. Enne avariid tõmmatakse kaasasoleva kinnitusrihmaga ümber rooli!
Ma käisin igaks juhuks oma jeebil ka pagassis sobramas ja ei leidnud hoovastikku. Sahtlit ka mitte.
Kas oli hästi peidetud või siis on see juhtmega versioon . :roll:
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Paul
Mudder
Postitusi: 80
Liitunud: T Mai 29, 2007 3:34 pm
Asukoht: Pealinn

Re: Turvapadja märgutuli

Postitus Postitas Paul »

Sul on siis järelikult juhtmega versioon. Vaatamata marketingi inimeste haipimisele on tegelikult kehvem variant. Lähed näiteks prouaga metsa matkale ja jääte pikemaks, siis mehaanilise padja saab hõlpsasti kasutusele võtta kasvõi põlvede alla panemiseks, aga seda juhtmega varianti on maru tülikas kätte saada ja pärast veel hullem sinna pisikesse sahtlisse tagasi toppida.
56 505 100
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2223
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Turvapadja märgutuli

Postitus Postitas puhvel »

Päris kena koom tundub olema :lol:
Tegelt pole hoovastikku, on tilluke kompressor, no nagu tuuning pasunatel ja peened voolikud ....a vot kust aktiveerub veel ei tea :lol:
XC 70
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2646
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: Turvapadja märgutuli

Postitus Postitas helar »

Viimastel facelift mudelitel( 1896 ja edasi) sai aktiveerida ka manuaalselt musta püsssirohuga. Kuna vähesed jõudsid reageerida , signaliseerisid sündmuspaika raisakotkad.

Aga tulles tagasi reaalsusesse siis jah- ka mul on kokkupuuteid klientidega, kes on sama jutuga tüv ilt tulnud :?
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
siimu21
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: L Dets 10, 2011 11:54 pm

Re: Turvapadja märgutuli

Postitus Postitas siimu21 »

Natuke ingliskeelset juttu teema kohta: "A 95 XJ use's a mechanical airbag setup that has no sensors, clockspring, or airbag module. Mechanically activated systems use inertia to move a triggering pin. Regardless of the type the triggering mechanism, the air bag deploys due to simultaneous explosions occurring within the squib, the igniter, and the gas generator. All three of these are located in a metal housing attached to the back of the air bag assembly."
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2646
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: Turvapadja märgutuli

Postitus Postitas helar »

siimu21 kirjutas:Natuke ingliskeelset juttu teema kohta: "A 95 XJ use's a mechanical airbag setup that has no sensors, clockspring, or airbag module. Mechanically activated systems use inertia to move a triggering pin. Regardless of the type the triggering mechanism, the air bag deploys due to simultaneous explosions occurring within the squib, the igniter, and the gas generator. All three of these are located in a metal housing attached to the back of the air bag assembly."
No kena coltide jadament ju. :wink:
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
siimu21
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: L Dets 10, 2011 11:54 pm

Re: Turvapadja märgutuli

Postitus Postitas siimu21 »

Sain ka esindusest pika kauplemise peale lõpuks vastuse: "Konkreetne sõiduk, Jeep Cherokee 2,5TD 5MT on varustaud ainult juhi turvapadjaga ( sõiduki andmekaardil vastav kood CGTS = Driver Airbag Only ).
Tegemist on mehaanilist tüüpi SRS süsteemiga ( moodul, turvapadi ja andur asuvad rooli sees ).
Näidikuteplokis SRS märgutuli puudub, märgutuli on kasutusel alates 1997. aasta mudelitest"
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”