Turvapadja märgutuli
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Turvapadja märgutuli
Tere
Probleem järgmine, autoks Jeep Cherokee XJ 1995
Ülevaatusel nõuti airbagi märgutule süttimist, kuid reaalselt sellist märgutuld armatuuris pole. Esindusest küsisin varustuse nimekirja ja seal kirjas et juhi airbag varustuses olemas. Milline see õige märgutuli siis välja näeb?
Probleem järgmine, autoks Jeep Cherokee XJ 1995
Ülevaatusel nõuti airbagi märgutule süttimist, kuid reaalselt sellist märgutuld armatuuris pole. Esindusest küsisin varustuse nimekirja ja seal kirjas et juhi airbag varustuses olemas. Milline see õige märgutuli siis välja näeb?
Viimati muutis siimu21, K Aug 17, 2016 7:27 pm, muudetud 1 kord kokku.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Turvapadja märgutuli
No pildil ju turvavöö märgutuli. Airbagi tuluke ikka teise pildiga.
Re: Turvapadja märgutuli
Huvitav miks see turvavöö märgutuli üldse eksisteerib kui turvavööga seost tal tegelikult pole.
Ja sain ka probleemile lahenduse. Ülevaataja nõutud airbagi märgutuld ei peagi olema kuna 1995-1996 aasta Cherokeedel on mehhaanilised airbagid, ei mingeid tulesid ega juhtmeid ega sensoreid.
Ja sain ka probleemile lahenduse. Ülevaataja nõutud airbagi märgutuld ei peagi olema kuna 1995-1996 aasta Cherokeedel on mehhaanilised airbagid, ei mingeid tulesid ega juhtmeid ega sensoreid.
Re: Turvapadja märgutuli
[quote="siimu21"]Huvitav miks see turvavöö märgutuli üldse eksisteerib kui turvavööga seost tal tegelikult pole.
Ja sain ka probleemile lahenduse. Ülevaataja nõutud airbagi märgutuld ei peagi olema kuna 1995-1996 aasta Cherokeedel on mehhaanilised airbagid, ei mingeid tulesid ega juhtmeid ega sensoreid.
Kas teed ülevaatajale miskise noomituse ka ?
Mõni lammas on ikka üliagar matsu jagamata.
Tuleks koristajaks näiteks ülendada.
Ja sain ka probleemile lahenduse. Ülevaataja nõutud airbagi märgutuld ei peagi olema kuna 1995-1996 aasta Cherokeedel on mehhaanilised airbagid, ei mingeid tulesid ega juhtmeid ega sensoreid.
Kas teed ülevaatajale miskise noomituse ka ?
Mõni lammas on ikka üliagar matsu jagamata.
Tuleks koristajaks näiteks ülendada.
XC 70
Re: Turvapadja märgutuli
Räägi veel nendest "mehhaanilistest" airbagidest vähe.siimu21 kirjutas:Huvitav miks see turvavöö märgutuli üldse eksisteerib kui turvavööga seost tal tegelikult pole.
Ja sain ka probleemile lahenduse. Ülevaataja nõutud airbagi märgutuld ei peagi olema kuna 1995-1996 aasta Cherokeedel on mehhaanilised airbagid, ei mingeid tulesid ega juhtmeid ega sensoreid.
Mismoodi need toimivad ?
Mingi hoovastikuga we ?
Igaks juhuks võiks ka ära mainida,et millise liini all elades nii head mõtted tulevad .

HM Racing Team
-
- Rookie
- Postitusi: 9
- Liitunud: T Aug 09, 2016 9:02 pm
Re: Turvapadja märgutuli
Pumbaga....
Re: Turvapadja märgutuli
Tegin üle pika aja foorumi lahti ja kohe sihuke naerupurakas vastas
Keep up good work!
Hardo, mehaanilised turvapadjad on Jeebil pagassis spetsjomm sahtlis. Enne avariid tõmmatakse kaasasoleva kinnitusrihmaga ümber rooli!

Hardo, mehaanilised turvapadjad on Jeebil pagassis spetsjomm sahtlis. Enne avariid tõmmatakse kaasasoleva kinnitusrihmaga ümber rooli!
56 505 100
Re: Turvapadja märgutuli
Ma käisin igaks juhuks oma jeebil ka pagassis sobramas ja ei leidnud hoovastikku. Sahtlit ka mitte.Paul kirjutas:Tegin üle pika aja foorumi lahti ja kohe sihuke naerupurakas vastasKeep up good work!
Hardo, mehaanilised turvapadjad on Jeebil pagassis spetsjomm sahtlis. Enne avariid tõmmatakse kaasasoleva kinnitusrihmaga ümber rooli!
Kas oli hästi peidetud või siis on see juhtmega versioon .

HM Racing Team
Re: Turvapadja märgutuli
Sul on siis järelikult juhtmega versioon. Vaatamata marketingi inimeste haipimisele on tegelikult kehvem variant. Lähed näiteks prouaga metsa matkale ja jääte pikemaks, siis mehaanilise padja saab hõlpsasti kasutusele võtta kasvõi põlvede alla panemiseks, aga seda juhtmega varianti on maru tülikas kätte saada ja pärast veel hullem sinna pisikesse sahtlisse tagasi toppida.
56 505 100
Re: Turvapadja märgutuli
Päris kena koom tundub olema
Tegelt pole hoovastikku, on tilluke kompressor, no nagu tuuning pasunatel ja peened voolikud ....a vot kust aktiveerub veel ei tea

Tegelt pole hoovastikku, on tilluke kompressor, no nagu tuuning pasunatel ja peened voolikud ....a vot kust aktiveerub veel ei tea

XC 70
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2646
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Turvapadja märgutuli
Viimastel facelift mudelitel( 1896 ja edasi) sai aktiveerida ka manuaalselt musta püsssirohuga. Kuna vähesed jõudsid reageerida , signaliseerisid sündmuspaika raisakotkad.
Aga tulles tagasi reaalsusesse siis jah- ka mul on kokkupuuteid klientidega, kes on sama jutuga tüv ilt tulnud
Aga tulles tagasi reaalsusesse siis jah- ka mul on kokkupuuteid klientidega, kes on sama jutuga tüv ilt tulnud

Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Turvapadja märgutuli
Natuke ingliskeelset juttu teema kohta: "A 95 XJ use's a mechanical airbag setup that has no sensors, clockspring, or airbag module. Mechanically activated systems use inertia to move a triggering pin. Regardless of the type the triggering mechanism, the air bag deploys due to simultaneous explosions occurring within the squib, the igniter, and the gas generator. All three of these are located in a metal housing attached to the back of the air bag assembly."
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2646
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Turvapadja märgutuli
No kena coltide jadament ju.siimu21 kirjutas:Natuke ingliskeelset juttu teema kohta: "A 95 XJ use's a mechanical airbag setup that has no sensors, clockspring, or airbag module. Mechanically activated systems use inertia to move a triggering pin. Regardless of the type the triggering mechanism, the air bag deploys due to simultaneous explosions occurring within the squib, the igniter, and the gas generator. All three of these are located in a metal housing attached to the back of the air bag assembly."

Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Turvapadja märgutuli
Sain ka esindusest pika kauplemise peale lõpuks vastuse: "Konkreetne sõiduk, Jeep Cherokee 2,5TD 5MT on varustaud ainult juhi turvapadjaga ( sõiduki andmekaardil vastav kood CGTS = Driver Airbag Only ).
Tegemist on mehaanilist tüüpi SRS süsteemiga ( moodul, turvapadi ja andur asuvad rooli sees ).
Näidikuteplokis SRS märgutuli puudub, märgutuli on kasutusel alates 1997. aasta mudelitest"
Tegemist on mehaanilist tüüpi SRS süsteemiga ( moodul, turvapadi ja andur asuvad rooli sees ).
Näidikuteplokis SRS märgutuli puudub, märgutuli on kasutusel alates 1997. aasta mudelitest"