Nissan Patrol 1995

Moderaatorid: jr, Moderators

Tammiku
Rookie
Postitusi: 5
Liitunud: K Veebr 28, 2007 1:56 pm

esisillast

Postitus Postitas Tammiku »

to sambla-aadu
no auto läks seekord ära, aga järgmised patrolid juba müügis

mul on kogemus esisillaga ragina kohalt selline, et selle põhjustas poolassi püsikiirusliigendi poolset otsa kandev nõellaager, õigemini selle puudumine. Otse sõites pole koormust ja võll istub hubi vööl nagu puksil, alla keerates aga hakkavad jõud toimetama ja siis paari rattapöördega või veelgi kiiremini mängib hubi välja, hubi vedru kohe tagastab asendi ja käib päris korralik raksatus sillast läbi.
Mul kaks aastat Soome vahet sõites ja edasi rahulikumalt maamehe sõitu sõites,( ehk siis maantee, pinnasteed, lumi, jaht ) sõites kestis selle nõellaagri asemel päris normaalselt puks.
Puksiks sobis välismõõdult täpselt vene kombaini Niva trumli variaatori kiilrihmaratta sees oleva sõrme puks, mille materjaliks mingi pressitud õli sisaldav malm.
--võll pinki, lihvi ja puks võlli järgi. Vastu pidas ca 30-45 tuh km(vahemikus 280t-560t. tehtud kolmel korral uued puksid.) enamasti sõit maanteel ainult tagasillaga, lumes ja libedaga ka maanteel 4x4. muidu ainult vajadusel. Ei pidanud paljuks paari-kolme aasta tagant korra rumme lahti harutada.
Praegu, kui korras võlli muidu saaks, ilmselt enam tegema ei hakkaks, aga siis käis küll asjaette.
Vasta

Mine “Nissan / Renault”