Mõtlesin,et oleks viimane aeg omale soetada maastur. Silma jäi siis täispikk ja kõrge kuudiga 7kohaline masin. Ennem kui äriks läheb,tahaks paaris asjas selgusele saada.
1.mida kujutab endast patroli 2,8diisel ilma turbota? foorumit sirvides vähemalt see mootor turboga varustatult ei ole eriti soositu.
2.proovides selgus,et neliveoga keerates sõidu pealt hakkab hirmsasti raksatama. kas viga võib asetseda kutsikates,täpsemalt nende töölepingu lõppemises? Kui viga on selles,kas oleks hädavarjant,et kutsikad kinni keevitada lihtsalt. Tegu on käsitsi keeratavate kutsikatega.
3.mida ette võtta tagumiste kahe uksega,mis sulgevad pagasiruumi? need on väga ära uuristatud roosteussi poolt. on mõtet taastama hakata või saab kusagilt inimliku summaga pruugitud uksi?
Tegu on muide Piirivalve poolt müüdava masinaga.
Äitäh tähelepanu eest
