Nissan Patrol 1995

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Nissan Patrol 1995

Postitus Postitas sambla-aadu »

Tere kaasfoorumlased.

Mõtlesin,et oleks viimane aeg omale soetada maastur. Silma jäi siis täispikk ja kõrge kuudiga 7kohaline masin. Ennem kui äriks läheb,tahaks paaris asjas selgusele saada.

1.mida kujutab endast patroli 2,8diisel ilma turbota? foorumit sirvides vähemalt see mootor turboga varustatult ei ole eriti soositu.
2.proovides selgus,et neliveoga keerates sõidu pealt hakkab hirmsasti raksatama. kas viga võib asetseda kutsikates,täpsemalt nende töölepingu lõppemises? Kui viga on selles,kas oleks hädavarjant,et kutsikad kinni keevitada lihtsalt. Tegu on käsitsi keeratavate kutsikatega.
3.mida ette võtta tagumiste kahe uksega,mis sulgevad pagasiruumi? need on väga ära uuristatud roosteussi poolt. on mõtet taastama hakata või saab kusagilt inimliku summaga pruugitud uksi?

Tegu on muide Piirivalve poolt müüdava masinaga.

Äitäh tähelepanu eest :wink:
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kutsikas ehk rummulukk ehk hub, ilmselt saan nii aru.
Kinni ei soovita keevitada, kuna Patroli nelikvekomponendid esisillas ei ole mõeldud suurematele kiirustele kui 80kmh. Kinni keevitades käiks sul ju poolassid, pöörised ja nende olematud kandelaagrid kaasa ja ega nad kaua sedasi vastu pea. Pane uued rummulukud, neid müüakse 3000-5000eek paar. Originaalid ongi mõeldud katki minema.

2.8 ilma turbota? Sõita saab ilmselt, aga mõnu erilist ei ole. Turboga uuem mudelgi on paras nui.
+372 5028488
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Postitus Postitas sambla-aadu »

my bad. mõtlesin jah rummulukke. võib see metsik ragin olla tingitud rummulukkude kulumusest/deformatsioonist? või on asi tõsisem?

mootor on 2,8 ilma turbota. ometi edasi veab isukalt oma läbisõitule(üle 500000km.-i) vaatamata. masin oli aasta seisnud ja krokodillidelt sai ta ilma eetri ja pikema käiamiseta tööle. suitsemine lakkas 30sekundi jooksul peale käivitust. kolinaid ja kopsimisi ei kuule käimise ajal. käigukasti võllid ei kõrista.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Mina vahetaks sellel kohe KÕIK õlid ja vedelikud ära, mis ilmselt juba seisma jättes vananenud ja lisaks veel seismisega hullemaks läinud.

Ragin võib olla tingitud ka kulunud rattalaagritest.
Viimati muutis Landy, N Apr 05, 2007 3:54 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Postitus Postitas sambla-aadu »

KÕIK õlid lähevad nagunii vahetusse+rihmad+tosool. kusjuures,täna loksutasin esimesi rattaid küll tungraual seistes. olid jah lõtkud sees,kuid mitte suured. ilmselt aitaks laagrite pealepingutamine mingiks ajaks?
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Postitus Postitas Tony »

ise oman 99a 2,8 patroli koos turbo ja jahutiga versiooni. Usu mind algul tundub et JUMMALA hea minekuga on ( esimesed 3 käikku :twisted:).

Aga kui sa sellega nii kuu või paar sõidad ja ka maanteel ja igapäevaselt, siis seda on ikka armetult vähe. Kui vähegi aega ja tahtmist just patrol osta siis otsi omale 4,2 mootoriga isend.
Kahjuks uuemaid patrole euroopasse suurema kui 3.0 mootoriga ei tooda. :cry:

Kui see sul aga nii softoffroadimiseks mõeldud, siis anna minna, selleks ta kõlbab, aga pehmest liivast hoia heaga eemale, seal pole tal jõudu jaksu essugi teha.
Proovitud/ testitud = EI TÖÖTA

Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Postitus Postitas sambla-aadu »

[OT]patroli ostu soovi tingis elukoht-elan maal ja 9kuud aastast ei saa kuiva jalaga maja juurde+üks tore naabrimees,kes iga kevad veab belarussi ja kaheteljesega niikaua puid,kui traktor kärut enam läbi ei jõua tõmmata.

4,2l mootori peale olen mõelnud isegi,kuid tasa ja targu. algul tuleb kohvipressiga läbi ajada. kui jõukust juurde kergib,siis võib mõelda tegusamale jõuallikale.

tagasi teema juurde.

kas see 2,8 vabalthingav mootor on sama mis 2,8 mootor kuid ilma turbota või on tegu teise mootoriga,millel on juhtumisi vaid töömaht sama,mis turbomootorilgi?

mis teha siis raksatava esisillaga,et saaks maastikul sõita?
arz
Off Roader Wannabe
Postitusi: 25
Liitunud: N Okt 12, 2006 7:41 pm
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas arz »

Tagumised uksed võid saada foorumi kasutajalt tom76,tal on lammar Roosna-Allikul minu teada.
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Postitus Postitas Tony »

OK, eks sa ise tead täpselt mis sul vaja on

AGA
Loe minu topic läbi kui ma otsisin ja ostsin
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=4288

ja siis loe tänast posti :wink:

loodan, et teed omad järeldused 8)

Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kas ei või raksuda ka pööris esisillas? Oled just kindel, et hubist need helid tulevad?

Lisaks rattalaagrile vaata ka käändmiku ülemist ja alumist laagrit. Pahatihti tahavad ka need vahetust vanal autol ja kindlasti pidevat kontrolli ja vajadusel pealepingutamist, võttes vaheseibe vähemaks. Kui üles alla ratas loksub, siis võib ehk loksuda käändmikust.
+372 5028488
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Postitus Postitas sambla-aadu »

ajasin masina tõstuki peale ja tõstsin maast lendu. hakkasin loksutama. mulle imestuseks,ei olnud käändmikus lõtku absoluutselt,natukene lõtkusid mõlema poole rattalaagrid.

tegu oleks justnagu anomaaliaga,kuna proovisin sõita igatmoodi:
x)rummulukud sees,tagavedu peal-ei ragistanud
x)rummulukud väljas,nelivedu peal-ei ragistanud
x)rummulukud sees,nelivedu peal-ragistas keeramise peal.

mulle on arusaamatu,miks ta ei ragista otse sõites,vaid keeramisel? kui viga oleks diffris,siis oleks ju neliveoga sõites pidev kakkumine tunda.ometi sellist kakkumist ei ole.

mõistus otsas.
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

sambla-aadu kirjutas:x)rummulukud sees,nelivedu peal-ragistas keeramise peal.

mulle on arusaamatu,miks ta ei ragista otse sõites,vaid keeramisel? kui viga oleks diffris,siis oleks ju neliveoga sõites pidev kakkumine tunda.ometi sellist kakkumist ei ole.

mõistus otsas.
Miks diffris? Otse sõites differ "ei tööta" ju! :roll:
Lukud või püsikiirusliigendid ilmselt...
Otse sõites ei ragise sellepärast, et vedu ei ole nii tugev (tagasild kompenseerib).

PS ei tea vaid lahmin niisama
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Kui ikka keeramisel ragistab siis on kõige suurem võimalus see,et püsikiirusliigendid on otsas.
Kas on nii,et mida rohkem keerad seda hullemaks läheb?
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Lõhnab pööriste ehk püsikiirusliigendite järele. Pööramisel tekib rataste pöörlemiskiiruste erinevuse tõttu koormus telgedele ja liigenditele.
+372 5028488
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Postitus Postitas sambla-aadu »

äitäh kõigile vastanutele. see küsimus lahenes natukene teisiti kui ma lootsin. nimelt see auto osteti mu nina alt ära justsama oksjoni korras.

natukene sõidurõõmu ja õlised näpud jäävad seda seiklust meenutama. tulevad uued oksjonid ja uued patrolid. senikaua tuleb uaziga võssis ragistada.
Vasta

Mine “Nissan / Renault”