puhvel kirjutas:Ok aga siiski....
Kuidas diislispetsid seda regullivad, ka kõhutundega või on miskid instrumendid neil ?
Nüüdseks pump tehtud Oisus.
Algul tõukasin pumba vahetust ja lõpuks tehti kahest pumbast üks kabedam kokku ja igasugu tihendeid vahetati.
Vähe sellest, et kaane vahelt lekkis, hakkas ka külje pealt purskama miski kaanekese vahelt.
Sinna panin mingit mõginat, et liikuda kannataks.
Oisus imestati, et mis tast vahetada tahad, töötab kenasti ju.
Imelugu töötab jah aga lekib igast otsast
Kui nii siis selge ja tehti ära.
Kaas sealjuures arvutiga paika regullitud.
Seest osa rupskeid olla ikka üpris kulunud olnud.
Vahetusest sai rem ja vahetus.
Pärast kõllasin tagasi, et kompu näitab suuremat kulu kui varem ja, et mis teha annab ?
Küsiti, et kas läheb sama hästi edasi kui varem või kehvemini või paremini ?
Vastasin, et umbes sama tundub (mis minu jaoks päris hästi)
Seletati, et vabalt võib kompu näidata rohkem kui tegelt rüüpab ja vabalt võib ka vastupidi olla.
Mõõtku ma tegelik kulu ja kui ei meeldi siis võib timmimisega tegelda.
JA tehku ma seda 2-3 korda, siis tulemus tõesem.
Tegelen sellega.