mure cherokee 3.1 mootoriga.
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
mure cherokee 3.1 mootoriga.
mure selline,et hommikuti auto käima pannes kostub mootorist kolksumise taolist päris valju häält ja umbes minut aja jooksul vaikselt muutub hääl vaiksemalt ja kaob ning siis töötab ilusa vaikse häälega,,,,aga kui sooja mootoriga rohkem pöördeid kohapeal anda siis on ka kolksu kuulda ja sõidu ajal kiirendades samuti vali müdin,,,,,,,,,kui sõita rahuliku gaasiga siis ilus vaikne hääl.
milles võib asi olla ja äkki keegi teab soovitada kedagi targemat kelle juurde remonti viia.
milles võib asi olla ja äkki keegi teab soovitada kedagi targemat kelle juurde remonti viia.
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
Mul olid samad sümtomid.Samamoodi oli ostes viga küljes. Sõitsin niikaua,kui käis pauk ja mootor oli õlist tühi. Jahutus vedelik oli normis ja õiget värvi. Välisel vaatlusel ei tuvastanud,et keps või midagi kuskilt väljas oleks olnud.
Karule kõhtu ei ole veel jõudnud vaadata.

Karule kõhtu ei ole veel jõudnud vaadata.

Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.
Kritseldan siia, et mitte uut teemat teha.
Nimelt hädas diisli lekkega. Mingi aeg avastasin lekke ja tuvastasin ka koha omastarust.
Filtrist tulev voolik suundub pumpa geneka all. Seal otsas polt kenasti, vaskseivid mõlemal pool.
Pingutasin polti, suht lõdva oli teine ja korras, leke tundus kadund olema.
Mõne aja pärast jälle leke....andis taas pingutada(st suht lõdva oli)
Leke vähenes tunduvalt aga ei kadunud 100 prossa.
Panen uued vasksed seivid ....leke läheb hullemaks
Lõpuks vaatan, et kas mitte see pump ei leki seal, krt aru ka ei saa.
Lööb märjaks poldi ümbert kui ka pumba ümbert.
Algul arvasin, et see viskovent uhab poldi juurest pumba peale tuulega diislit, nüüd enam pole kindel.
Pole selliseid pumpasid kunagi näppinud seepärast uurin, et
on see reaalne, et pump lekib väljapoole ?
Miski tihend kutu ?
Kui jah, kas annab ise putitada ?
Mootor käivitub paugust ja töötab.
Nimelt hädas diisli lekkega. Mingi aeg avastasin lekke ja tuvastasin ka koha omastarust.
Filtrist tulev voolik suundub pumpa geneka all. Seal otsas polt kenasti, vaskseivid mõlemal pool.
Pingutasin polti, suht lõdva oli teine ja korras, leke tundus kadund olema.
Mõne aja pärast jälle leke....andis taas pingutada(st suht lõdva oli)

Leke vähenes tunduvalt aga ei kadunud 100 prossa.
Panen uued vasksed seivid ....leke läheb hullemaks

Lõpuks vaatan, et kas mitte see pump ei leki seal, krt aru ka ei saa.
Lööb märjaks poldi ümbert kui ka pumba ümbert.
Algul arvasin, et see viskovent uhab poldi juurest pumba peale tuulega diislit, nüüd enam pole kindel.
Pole selliseid pumpasid kunagi näppinud seepärast uurin, et
on see reaalne, et pump lekib väljapoole ?
Miski tihend kutu ?
Kui jah, kas annab ise putitada ?
Mootor käivitub paugust ja töötab.
XC 70
Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.
Pumbal väsib kesmine tihend ära ja hakkabki välja ajama. Endal olnud selline probleem.
Põhimõtteliselt ise tehtav, kuid? Pumba kaant 100% samasse asendisse tagasi saada on hulka pusimist.
Endalgi üks selline isend mida olla diisli spetsid remontinud, õudus kuubis. Peale nende remonti oli autol 50% kW järel.
Eks hakkasin kaanega trikitama, sain paremaks aga mitte päris. Teisel autol sai minek ikka väga hea kuid kohapeal käies
hakkab vahel mootor värisema.
Kõigeparem, viia terve auto spetsialisti kätte, lasta tal sõita - siis saab hiljem võrrelda kas sai samamoodi tagasi. Vähemalt on
kelle peale karjuda, iseenda peale pole vist väga mõtet.
Põhimõtteliselt ise tehtav, kuid? Pumba kaant 100% samasse asendisse tagasi saada on hulka pusimist.
Endalgi üks selline isend mida olla diisli spetsid remontinud, õudus kuubis. Peale nende remonti oli autol 50% kW järel.
Eks hakkasin kaanega trikitama, sain paremaks aga mitte päris. Teisel autol sai minek ikka väga hea kuid kohapeal käies
hakkab vahel mootor värisema.
Kõigeparem, viia terve auto spetsialisti kätte, lasta tal sõita - siis saab hiljem võrrelda kas sai samamoodi tagasi. Vähemalt on
kelle peale karjuda, iseenda peale pole vist väga mõtet.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.
Oi kurrim, ma põdramaal praegu ja siin tähendab spetsi poole pöördumine mõrva rahakotis
(pluss järjekorrad pikad)
Kuda see kaane sättimine füüsiliselt välja näeb, remondiks ta ikka neti kaudu ära
?
Tihendile hermetsi ühele ja teisele poole ja valmis
?
Kahtlustan, et nii lihtsalt ei pääse aga pealehakkamist on ja hetkel on aega tegeleda ka.

Kuda see kaane sättimine füüsiliselt välja näeb, remondiks ta ikka neti kaudu ära

Tihendile hermetsi ühele ja teisele poole ja valmis

Kahtlustan, et nii lihtsalt ei pääse aga pealehakkamist on ja hetkel on aega tegeleda ka.
XC 70
Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.
Pump maha. Selle jaoks spets tööriista, et ta hammaka pealt maha saada ja hammakas ise alla ei kukuks.
Pump tuleb laiali võtta. Kui tihendi vahelt juba välja pressib siis mingi pindmine silikoon ei hoia ammugi.
Kaane regull rohkem käsitöö, nihutad kaant nii umbes 1 mm igas ilmakaares ja proovid tulemust. Võib võtta päeva jagu aega.
Pump tuleb laiali võtta. Kui tihendi vahelt juba välja pressib siis mingi pindmine silikoon ei hoia ammugi.
Kaane regull rohkem käsitöö, nihutad kaant nii umbes 1 mm igas ilmakaares ja proovid tulemust. Võib võtta päeva jagu aega.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.
Nojah, uurisin jama olemust lähemalt veel.
Lekib selle pumba ülemise kaane vahelt koos väikste õhumullidega.
Sel juhul kas pääseb pumba maha võtmisest ?
Seal ei paista ka erilist tihendit olema, väga õhuke see liitekoht.
Ja nüüd seesama kaas ongi see mida lampi puutuda ei või ?
Kuidas diislispetsid seda regullivad, ka kõhutundega või on miskid instrumendid neil ?
Lekib selle pumba ülemise kaane vahelt koos väikste õhumullidega.
Sel juhul kas pääseb pumba maha võtmisest ?
Seal ei paista ka erilist tihendit olema, väga õhuke see liitekoht.
Ja nüüd seesama kaas ongi see mida lampi puutuda ei või ?
Kuidas diislispetsid seda regullivad, ka kõhutundega või on miskid instrumendid neil ?
XC 70
Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.
Eks algul tuleb teha täpsed märgid peale, et hiljem samas asendis tagasi saaks. Kõhutunne ja katsetamine.
Kui uurid lähemalt siis seal on isegi 2 tihendit.
Kui uurid lähemalt siis seal on isegi 2 tihendit.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.
Tänud, a oskaks keegi miskit linki panna kuda see kaas altpoolt välja näeb ja mis seal all just on ?
Üritasin guugeldada a ma suht saamatu sel alal.
Üritasin guugeldada a ma suht saamatu sel alal.
XC 70
Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.
Kaane alla on servo ajam mis muudab pumba kütuse hulka.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.
Ok aga siiski....
Kuidas diislispetsid seda regullivad, ka kõhutundega või on miskid instrumendid neil ?
Kuidas diislispetsid seda regullivad, ka kõhutundega või on miskid instrumendid neil ?
XC 70
Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.
Ax räägid ehk lähemalt, mis spets tööriist see on ja kuda välja näeb, et ta hammaka pealt maha saada ja hammakas ise alla ei kukuks ?Ax kirjutas:Pump maha. Selle jaoks spets tööriista, et ta hammaka pealt maha saada ja hammakas ise alla ei kukuks.
Pump tuleb laiali võtta. Kui tihendi vahelt juba välja pressib siis mingi pindmine silikoon ei hoia ammugi.
Kaane regull rohkem käsitöö, nihutad kaant nii umbes 1 mm igas ilmakaares ja proovid tulemust. Võib võtta päeva jagu aega.
XC 70
Re: mure cherokee 3.1 mootoriga.
Soovitan pöörduda herra Lear´i poole 5059004 , äkki saad abi. Diislite spets.
Be Young,Have Fun,Drink Offroad.
5132620
5132620