![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kuna Antsumäe jäi väga poolikuks ja safarid on nii nagu nad on siis ASMV-d võib lugeda esimeseks võistluseks ja vähemalt enda arvates ka väga hästi lõppenuks.
Ma isegi ei kujuta ette kui igav oleks Porgandil olnud seal sõita kui ma poleks talle konkurentsi pakkunud või siis ka vastupidi . Nagu finisiprotokollist näha on siis esikolmiku kohad jagunesid puhtalt massi järgi .
Eks terve see aasta on kõigile tõestatud,et kõik muu on teisejärguline (peale töökindluse ) ja kaal on prioriteet nr.1 . Igasugused muud jutud kõlavad nagu muinasjutud.
Väikse massi ja väikese kere suurusega ning võimsa konega auto on ergas,manööverdab hästi,kiirendab väga hästi ja temaga on väga lihtne sõita.
Kusjuures oluliselt lihtsam kui kõikide teiste versioonidega millega ma enne sõitnud olen.
Kogu selle sõidu jooksul avastasin ka ühe suure miinuse kaalul. 8 cm kask on juba probleem ja sellest peab saama mööda sõita . Vanasti sõideti sellised kitsad kohad lihtsalt otseks.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Oridest ka.
Amordid olid kuni esimesed pool trassi väga head aga pärast läksid kuidagi väga vedelaks ja ma ei saanudki aru kas nad said oma sissesõidu tehtud või tegi lisanduv mass,muda näol, asja selliseks aga tagumised rattad ei tahtnud kuidagi maas püsida lõpus.Eks tuleb nendega tegeleda . Kõverad pantsrid ja puruks porilauad on tavaline kuluosa ja sellel pikemalt ei peatuks.
Muidu jäi kõik täiesti terveks ja eks see reegel kehtib hästi,et kui kaalu maha võtta siis kõik sõlmed elavad kauem ja kokkuvõttes on hoolduskulud ja remondiaeg palju väiksemad.
Paras jama olid pidurid.Kuidagi liiga kehvalt võtavad .
Kui kellegil on head ideed millisel autol on väike elektriline pidurivõimendi või miskit analoogset siis võib teada anda.Jõuaks enne järgmist hooaega vahele installida.
Nagunii läheb praegu osade sõlmede ringiehitamiseks kuna venelastega suheldes selgus,et osad asjad ei vasta nende reeglitele ja Ladogale ei pruugi peale saada niimoodi.
Ära sai tellitud ka aeglasem vahekast ja kui see kohale jõuab ning külge läheb siis saab pilti ja juttu ka sellest kirjutada. Aeglasem on siis aeglusti pool,et soos veelgi lihtsam sõita oleks.
Seega igav ei hakka ja talvel tegevust jagub .