Ehitatakse palju aga räägitakse vähe. Ega ise ka ses suhtes parem pole , aga parem hilja kui mitte kunagi.
Arvasin ,et teeks oma uue auto ehitusest teema. Masin on küll peaaegu valmis aga näinud on seda vähesed ja metsa pole see masin veel meetritki näinud .
Alustame siis sellest,et alguse sai see uue (jälle uue

On ikka sitt tunne küll kui võistled ja endaarust mitte väga halvasti aga ikka sõidetakse sust mööda ja järgi ei jõua kohe kuidagi ehkki kiirus sel hetkel on ainult 6 km /h ja juurde ei ole lihtsalt võimalik vajutada .
Kes on soos sõitmas käinud ,need saavad aru täpselt mida ma silmas pidasin. Autot ehitama asudes me veel täpselt ei teadnud kui palju rolli mängib kaal ja selle vähesus .
Ainult eeldasime,et see on üks kõige tähtsam komponent masina juures. Porgandi viimase aja tulemusi vaadates on ilmselge,et nii see ka päriselus on.Juht peab ka muidugi hea olema

Peale Ladogat sai võetud vastu järjekordne otsus,et on vaja teha jälle uus ja kergem kui kõik eelmised ning kaal on prioriteet NR 1 .
Konsteptsiooni üle sai pead murtud pikalt .Teadagi on kõrvalised soovitused sel puhul teretulnud ja valikud said tehtud emotsioonide ja kuuldu põhjal .
Igal juhul oli põhiline kaal,kaal ja veelkord kaal ja selles osas järeleandmisi ei saanud teha.
Kui siis natukene , aga seda võimsuse suurenemise arvelt

Selge oli see ,et alla lähevad Boggerid ning Volvo sillad aga kõik muu oli veel lahtine.
Kuna VKM-i Viljar on hea müügimees siis suutis ta mind veenda,et tema Dragi auto peal kasutatav Nissani mootor on "kõige parem" ja see on see mida mul just vaja on

Sai siis endale ka selline tellitud aga selle leidmine võttis veel kuu aega ära .Lohutasin ennast sellega,et ega kiiret pole ju. Auto millega võistelda oli ju olemas.
Seega sai rahulikult juppe edasi kogutud ja mune sügatud kuni selle hetkeni kuni võistelda enam millegagi polnud ja olemasolev BMW mootoriga sinine võistlusauto Mudaraketi juurde kolis .
Vot siis läks kiireks ja 2014 detsembri alguses sai hakatud kiirkorras kogutud mõtteid ja materjale kokku kuduma. Unistus oli 2015 Ladogale jõuda.Loomulikult ei jõudnud aga kuhugi .
Täitsa algusest pilti ei leidnud aga panen alustuseks ühe pildi kui tööd oli tehtud juba terve igaviku ehk inimeste keeles tervelt 2 nädalat


Edit:
Leidsin ikka algusest ka midagi :

See on siis see esimene ja kõige olulisem etapp auto ehitusest kui määratakse ära kus midagi asuma hakkab,auto kõrgus,teljevahe,kere kõrgus maapinnast ja veel 100 muud asja.
Ütleme nii ,et see on pea paari päeva töö ja pärast lõpetamist on pilt täpselt samasugune kui alustades ehk si**agi pole muutunud.
PS: teema on avatud kõigile tarkadele ja mitte tarkadele küsimustele ja niisama arvamuse avaldamiseks ning targutamiseks
