J4nx kirjutas:Okei,
Viimaseks küsimuseks siis see, et kas siin pildil ei või seda kummi või püsikiirusliigendit ennast näha olla?
Ja kas uue püsikiirusliigendi paigaldamine käiks endal üle jõu? on jube lammutamine?
Edit: Unustasin lingi lisada http://jeep.tx.ee/et_EE/m/2007/jeep/46/ ... del-200mm/
Tänud kõigile, kes oskasid tarka sõna sekka öelda
Janek
Sinu pildil seda millest jutt näidatud ei ole (on näha pooltelgede omad). Sellel pildil on gardaanide liigendid (CV joint) näidatud ilusti:
Tõsine poleemika lihtsa asja pärast:) Need kardaaniliigendid on tegelikult WJ kerele mõeldud, kuhu nad istuvad ilma igasuguse ümbertegemiseta. Konkreetsele kerele õiget otsa ei pakuta(vähemalt pole õnnestunud leida) ja seetõttu tuleb liigendit veidi nihutada, et lukusti pärast peale saaks. Ehk siis väike treimistöö kardaani kallal vajalik. Enamike liigendite komplektides ka millegipärast kehva kattekumm kaasas, liiga väikese käiguga, meie kasutame ühe teise tootja kaitsekummi, mis kestab oluliselt paremini.
indrek@tx
Jeep Grand Cherokee ´96 4.0 7" Long Arm +35x12,5R15 +Detroit TrueTrac 2x, sõidab Soome off-road maastikul.
TR3 beginner