No esmalt ei ole murul ja kõnniteel ning veidi kiirem sõit võrreldavad. Ja ei ole kõik lubatud ka tsiklistidele, kuid nende endi turvalisuse huvides on neil palju parem üksi liikuda... Võta korra mõni kaherattaline aparaat, kas või roller ja tee üks tiir linnas. Siis saad aru, kui palju sa pead ennast vigaseks pidurdama, kui mõni jorss ette keerab või küljelt peale surub... Siis kui sul veel keegi taga ka on kipub olukord jamaks minema.ricardodesol11 kirjutas:Et nagu aru saan siis tsiklitele kõik lubatud! No ostan ka ja hakkan laiama. Huvitav et näiteks maasturiga kõnniteel või üle muru sõitmist pannakse küll pahaks(ise ei tee seda), aga põhjusmõtteliselt läheb küll ju sama kategooria alla. Ise isiklikult ei vihka kedagi ja ei püüa ka meelega alla ajada, aga pole ka ju normaalne et mõiste - ole nähtav, tähendab vastassuuna vööndisse ette keeramist möödasõiduks nii et vastutulev auto peab teepervele ronima. Ehk on miskid chopperimehed normaalsemad, aga bikemehed küll ajudega ei hiilga liikluses kahjuks. Ei taha kellegagi sõneleda ja ei vihka ka kedagi, aga loodan siis näha miskeid normaalsemaid kaherattalisi loodetavasti.mrtn kirjutas: 2) ära sõida autode vahel, vaid esimesel võimalusel kiirenda eest ära ja sõida ohutus üksinduses, see jätab ka ruumi manöövriteks nagu raudteerööpad, või kui auto kõrvalteelt ette keerab (jämedalt võttes pooled keeravad). lisaks väldib see munaprobleemidega või muidu loomult kurjade autojuhtide sigatsemisest tingitud fataalse lõpuga intsidente
3) arvesta, et kõik autojuhid langevad p 2 toodud klassifikaatorite alla ja sul on oluliselt ohutum liigelda.
Sinu jutust koorub veel välja teine point, et vastassuunast tulev auto peab teepervele minema... No, aga see kellest mööda sõidetakse ei suuda ka kõrvale tõmmata.
Kuna ma siin juba sõna võtan ja kirjutamise ning maailmaparandamise tuju peal on siis... See, et maanteel ei kasutata peegleid on minu meelest üks suurtest liikluse probleemidest. Ei pea kolima tee pealt minema, aga nii palju võiks kõrvale küll tõmmata, et tagumine auto mööda näeks. Saan aru, et LE lubab terve rea piires maanteel manageerida, aga no see korraks paremale liikumine on esiteks viisakas ja teiseks tõstab turvalisust.
Kulgen nädalas vahest mitu korda Tallinna ja Tartu vahel ja seal näiteks mahub tereve trassi pikusel alal va 2 silda, millest ühte vahetatakse uue vastu välja 3 autot kõrvuti... Seega, kaldus vastasuunda ja tegi laubaka... Kamoon, möödasõitja muidugi süüdi, aga mida tegid teised autojuhid? Kusjuures kolm autot mahub vabalt...