Ja üksiku sõna suurtähtedega kirjutamist ei peeta üldiselt karjumiseks. Vähemalt minu meelest mitte.
PEUGEOTI 2.5D EI KÄIVITU KUUMALT
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Ei ole hullu:) millepärast ma hakkasin ise õiendama, on see, et kaks kanget lahmivad omavahel, aga seletada ei viitsi keegi midagi. Uba ikkagi selles, et isand Clarkson võib küll topgearis ironiseerida ja keegi ei pane tema kompetentsi kahtluse alla, aga interneti anonüümses keskkonnas liigitatakse iga ironiseerija 99% juhtudel lihtsalt tüütuks lahmijaks, (keda vähemalt iga teine ka tõenäoliselt on) kuni ta ise oma kompetentsi sealsamas ära ei tõesta. Nii et peace
Ja üksiku sõna suurtähtedega kirjutamist ei peeta üldiselt karjumiseks. Vähemalt minu meelest mitte.
Ja üksiku sõna suurtähtedega kirjutamist ei peeta üldiselt karjumiseks. Vähemalt minu meelest mitte.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Ärge.poisid,kakelga
Mõlemil võib õigus olla,lisaks veel muid mitmeid vigu võib olla starteris, sest soojaga metall paisub. Ja ilmtingimatta ei pea just vahetam midagi,saab ka remontida,st,puksid hõõritsetakse parajaks,mähised isoleeritakse jne. Võib olla ka vilets kontakt harja ja mähise otsa vahel jne.
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
-
honkomees
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: PEUGEOTI 2.5D EI KÄIVITU KUUMALT
väga hästi saab, isiklik kogemus, paisudes mähise traadikesed lähevad lühisesse, lakk on kergelt kahjustatudhans kirjutas:...aga kuidas saab starteri mähis olla sooja mootori korral lühises ja külma mootori puhul mitte?....
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
Sul õigus, kehvapoolsete survetega on ka sellised sümptomid.üritaja kirjutas:Vahepeal väsis plokikaanetihend ära,sai siis ülemine osa korralikult korda tehtud(kaas lihvitut,uus tihend,klapid lihvitud,uued pihusti otsad) ja kadus kuumalt mitte käima minemine ära,lurtsti läheb kogu aeg käima.Sa siis aru kus kala ujub.
-
üritaja
- Mudder
- Postitusi: 74
- Liitunud: N Aug 02, 2007 10:40 pm
- Asukoht: Virumaal, Valaste joa lähedal, Ida tuulega on kose kohinat kuulda !
No ühesõnaga sõitsin nii kaua kui,klapikambrikaane tuulutusest hakkas õli sisselaske kolektori kaudu(ei oska täpselt väljendada,aga no põlemis kambri läks)lõi pöörded üles ja hakkas hirmsasti suitsu välia ajama,aga õnneks sain kiirelt käiguga suksu rahustada.No võtsin siis ülemise osa mootoril lahti selgus siis,et KAAS OLI VEITS KÕVER,JA TIHEND LÄBI KOLME SILINDRI SERVAD OLID MUSTAD PEA ÕLIKANALITENI) Lihvisin siis kaane ja klapid panin ka uued pihusti otsa(vanad osaliselt pissisid) ja töötab kui kella värk, käima läheb kuumalt ilusti
a veel avastasin,et karteris kuidagi õli nagu vedel ja tase kõrge no seal kahtlust pold vahetati pumbal salnik ära ja kõik on ok MOOTOR TÖÖTAB KUI ANTSU VIIUL.
Unistus, LC 70
Re: PEUGEOTI 2.5D EI KÄIVITU KUUMALT
Selle mootori saaga jätkub. Nimelt sama jama kuumalt käivitamisega, lihtsalt ei jaksa vedada. Jahutasin pumba ja starteri veega ( leigeks ) ja ikka ei jaksa vedada. Keegi oskab läbi interneti diagnoosida mis viga?
JEEP
Re: PEUGEOTI 2.5D EI KÄIVITU KUUMALT
Vaheta starter ära.Aga enne pead veenduma, et sul aku ikka korras ja mass korralik.kysh kirjutas:Selle mootori saaga jätkub. Nimelt sama jama kuumalt käivitamisega, lihtsalt ei jaksa vedada. Jahutasin pumba ja starteri veega ( leigeks ) ja ikka ei jaksa vedada. Keegi oskab läbi interneti diagnoosida mis viga?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.