Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Ei ole hullu:) millepärast ma hakkasin ise õiendama, on see, et kaks kanget lahmivad omavahel, aga seletada ei viitsi keegi midagi. Uba ikkagi selles, et isand Clarkson võib küll topgearis ironiseerida ja keegi ei pane tema kompetentsi kahtluse alla, aga interneti anonüümses keskkonnas liigitatakse iga ironiseerija 99% juhtudel lihtsalt tüütuks lahmijaks, (keda vähemalt iga teine ka tõenäoliselt on) kuni ta ise oma kompetentsi sealsamas ära ei tõesta. Nii et peace
Ja üksiku sõna suurtähtedega kirjutamist ei peeta üldiselt karjumiseks. Vähemalt minu meelest mitte.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Ärge.poisid,kakelga Mõlemil võib õigus olla,lisaks veel muid mitmeid vigu võib olla starteris, sest soojaga metall paisub. Ja ilmtingimatta ei pea just vahetam midagi,saab ka remontida,st,puksid hõõritsetakse parajaks,mähised isoleeritakse jne. Võib olla ka vilets kontakt harja ja mähise otsa vahel jne.
Honkomees kirjutas ainsa õige vastuse, ülejäänud "tarkpead" kes ajavad hõreda pumba jura, minge häbenege natuke nurgataga ja tehke endale selgeks kütusepumba tööpõhimõte.
Vahepeal väsis plokikaanetihend ära,sai siis ülemine osa korralikult korda tehtud(kaas lihvitut,uus tihend,klapid lihvitud,uued pihusti otsad) ja kadus kuumalt mitte käima minemine ära,lurtsti läheb kogu aeg käima.Sa siis aru kus kala ujub.
üritaja kirjutas:Vahepeal väsis plokikaanetihend ära,sai siis ülemine osa korralikult korda tehtud(kaas lihvitut,uus tihend,klapid lihvitud,uued pihusti otsad) ja kadus kuumalt mitte käima minemine ära,lurtsti läheb kogu aeg käima.Sa siis aru kus kala ujub.
Sul õigus, kehvapoolsete survetega on ka sellised sümptomid.
Opeli sõiduauto diislil olid sarnased sümptomid. Suvel muidu problleeme ei olnud, kuid pikem ots trassil ja enne 15 min jutule ei võtnud. Aitas uus aku. Eelmine aku oli puuduliku laadimise tõttu otsas (laadimise probleem selgus hiljem). Tegemist oli üsna "kohvi" mootoriga.
Ei pane lukku, täiesti arusaamatuks jäi, mis siis konkreetset vaegust põhjustas ja mis sellel mootoril siis viga oli. Algataja võik viisakalt kokkuvõtte teha.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
No ühesõnaga sõitsin nii kaua kui,klapikambrikaane tuulutusest hakkas õli sisselaske kolektori kaudu(ei oska täpselt väljendada,aga no põlemis kambri läks)lõi pöörded üles ja hakkas hirmsasti suitsu välia ajama,aga õnneks sain kiirelt käiguga suksu rahustada.No võtsin siis ülemise osa mootoril lahti selgus siis,et KAAS OLI VEITS KÕVER,JA TIHEND LÄBI KOLME SILINDRI SERVAD OLID MUSTAD PEA ÕLIKANALITENI) Lihvisin siis kaane ja klapid panin ka uued pihusti otsa(vanad osaliselt pissisid) ja töötab kui kella värk, käima läheb kuumalt ilusti a veel avastasin,et karteris kuidagi õli nagu vedel ja tase kõrge no seal kahtlust pold vahetati pumbal salnik ära ja kõik on ok MOOTOR TÖÖTAB KUI ANTSU VIIUL.
Selle mootori saaga jätkub. Nimelt sama jama kuumalt käivitamisega, lihtsalt ei jaksa vedada. Jahutasin pumba ja starteri veega ( leigeks ) ja ikka ei jaksa vedada. Keegi oskab läbi interneti diagnoosida mis viga?
kysh kirjutas:Selle mootori saaga jätkub. Nimelt sama jama kuumalt käivitamisega, lihtsalt ei jaksa vedada. Jahutasin pumba ja starteri veega ( leigeks ) ja ikka ei jaksa vedada. Keegi oskab läbi interneti diagnoosida mis viga?
Vaheta starter ära.Aga enne pead veenduma, et sul aku ikka korras ja mass korralik.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.