
LJ 80 suitseb
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
LJ 80 suitseb
Asi nii, et sai peale pandud 10 a. seisnud mootor ja see ramp ajab hullult sinist tagant. Tekkis siis sihuke mõte, et ehk ei olegi nii kohvi, vaid rõngad kinni. Valaks küünla august atsetooni vms. sisse ja leotaks veidi. Küsimus on nüüd selles ,et ma päris lampi ei julge seda teha ka, äkki lauslollus hoopis? 

Kõlab lollilt, aga proovi haistmise teel kindlaks teha, mis suitsuga tegu. Diislivine nagu ikka, aga õlikärsakas hoopis teine.
Antud juhu ei pruugi viga üldse (mitte ainult)rõngastes olla, Esimene asi PIHUSTID ja pumba setingud. Sel motol peaks olema külmkäivitus rezhiim, võib olla see kinni, siis kõik filtrid (ka umbes kütusefilter ajab pumba lolliks), valed klapiseaded, klapijuhtpuksid.
aga kui tõesti vaja rõngaid lahti leotada, siis kasuta parem spets mootori sisepesu õli (AINULT ILMA TURBOTA motol), see raip leotab lahti iagsugu soovitud ja soovimatut saasta. see siis kasutamiseks töötava motoga.
Kui tahad leotada, siis pigem petrooliga v. diisliga, atsetoon vm lahustid kahjustavad tihendeid.
Antud juhu ei pruugi viga üldse (mitte ainult)rõngastes olla, Esimene asi PIHUSTID ja pumba setingud. Sel motol peaks olema külmkäivitus rezhiim, võib olla see kinni, siis kõik filtrid (ka umbes kütusefilter ajab pumba lolliks), valed klapiseaded, klapijuhtpuksid.
aga kui tõesti vaja rõngaid lahti leotada, siis kasuta parem spets mootori sisepesu õli (AINULT ILMA TURBOTA motol), see raip leotab lahti iagsugu soovitud ja soovimatut saasta. see siis kasutamiseks töötava motoga.
Kui tahad leotada, siis pigem petrooliga v. diisliga, atsetoon vm lahustid kahjustavad tihendeid.
Kõlab lollilt, aga proovi haistmise teel kindlaks teha, mis suitsuga tegu. Diislivine nagu ikka, aga õlikärsakas hoopis teine.
Antud juhu ei pruugi viga üldse (mitte ainult)rõngastes olla, Esimene asi PIHUSTID ja pumba setingud. Sel motol peaks olema külmkäivitus rezhiim, võib olla see kinni, siis kõik filtrid (ka umbes kütusefilter ajab pumba lolliks), valed klapiseaded, klapijuhtpuksid.
aga kui tõesti vaja rõngaid lahti leotada, siis kasuta parem spets mootori sisepesu õli (AINULT ILMA TURBOTA motol), see raip leotab lahti iagsugu soovitud ja soovimatut saasta. see siis kasutamiseks töötava motoga.
Kui tahad leotada, siis pigem petrooliga v. diisliga, atsetoon vm lahustid kahjustavad tihendeid.
p.m. see bensukas ja sisepesu tegin ennem uue õli sissepanekut.ikka õli kärsaka moodi tundub. Nii, et ikkagi mootor lahti ja remonti?
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Alustuseks võiks silindritesse nati diislit valada, ise kunagi tegin nii: keerasin vändast kolvid ühele tasemele (küünlaaugust saab vaadata), siis igasse silindrisse ca 100g diislit ja siis jätsin seisma ca nädalaks, selle ajaga olid silindrid ilusti tühjaks jooksnud ja siis panin käima. Peale seda oleks soovitav õli ka välja vahetada.
Pärast tegin veel veega mootori sisepesu st töötava mootoriga(mootor peaks olema enne soojaks sõidetud) valasin karpasse vett parajas koguses, et mootor välja ei surnud ja nii siis ca pool liitrit vett lasin mootorist läbi (sumpsist tuli üsna paliu tahma välja).
Surved silindrites ei näita tegelikult õlirõngaste kulumist, mul ühel masinal olid surverõngaste pilud ca 1mm aga õlirõngad olid peaaegu siledad, masin võttis nädalas 4L õli ja suitsukate oli ka üsna korralik kiirendusel, kui klapisääre tihendid on läbi, siis võtab tunduvalt vähem.
Pärast tegin veel veega mootori sisepesu st töötava mootoriga(mootor peaks olema enne soojaks sõidetud) valasin karpasse vett parajas koguses, et mootor välja ei surnud ja nii siis ca pool liitrit vett lasin mootorist läbi (sumpsist tuli üsna paliu tahma välja).
Surved silindrites ei näita tegelikult õlirõngaste kulumist, mul ühel masinal olid surverõngaste pilud ca 1mm aga õlirõngad olid peaaegu siledad, masin võttis nädalas 4L õli ja suitsukate oli ka üsna korralik kiirendusel, kui klapisääre tihendid on läbi, siis võtab tunduvalt vähem.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Seda ma mõtlesingi...Peep kirjutas: Surved silindrites ei näita tegelikult õlirõngaste kulumist, mul ühel masinal olid surverõngaste pilud ca 1mm aga õlirõngad olid peaaegu siledad, masin võttis nädalas 4L õli ja suitsukate oli ka üsna korralik kiirendusel, kui klapisääre tihendid on läbi, siis võtab tunduvalt vähem.
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Tanklates ja poodides on ju igasugu karpade puhastusvahendeid ka, need peaks ju tahma ja nõge lahustama küll vist? Igatahes järgmine nädal proovin midagi veel aretada ja kui siis ei aita, kisun laiali. Enam erilist usku küll ei ole, et sest leotusest miskit abi on!
P.S. Uued sääretihendid saan esmaspäeval tellitud, tänud kõigile, kes viitsisid vastata.
