toi kirjutas:Alari kirjutas:Nagu näha siis kõvemad massohistid käivad 2.1 Cherokee-ga isegi Saksamaal, korduvalt.

.....ja selle lause mõte on? Vist ei olegi mingit mõtet. Said postituste arvu lihtsalt suuremaks

.
Võtke nüüd natuke hoogu maha. Ega ma polegi ju väitnud et ta mingi püss on (kuigi Renault 25 peal kimas küll norm) aga mingeid tüüp vigu tal ei esine ju. Kütusekulu on norm. Off-roadi selle mootoriga ei sõida aga igapäevaseks kasutuseks kärab küll.
Kui kellelgi on valik, kas osta :
1) Vähelevinud ja probleemne paadimootor, mis ilma aeglusti abita autot peaaegu liigutadagi ei jõua ja mida keegi isegi remontida ei taha või ei saa, sest varuosi pole saada
2) Levinud ja töökindel mootor, millel on piisavalt jõudu ja mis on Eestis vabalt saadaval nii tervikuna kui varuosadena
Siis pole mõtet ju foorumis seletada, et keegi käis selle 2.1 diisliga Saksamaal ja ikkagi seda soovitada, sest lihtsalt meeldib diisliga põristada ja reisil küll katki ei läinud.
Diisel või bensiin võib ju maitse asi olla, kuid konkreetse auto ja mootori kooslus on lihtsalt kehva ning on olemas palju paremaid alternatiive.
Vanad Cherokee-d bensiinimootoriga on ühed soodamad maasturid Eesti turul juba aastaid, nende varuosad on odavad ja suvalisest varuosapoest saadaval, 15 sajale keskmine kulu on minu arvates olematute ülalpidamiskulude kõrval täiesti ebaoluline ja selle õnnetu diisli ostmist ei saa küll mitte kuidagi õigustada.