Hammasrihm ja märgid.

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Mr.Spurway
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: L Dets 27, 2014 9:49 pm
Asukoht: Tln

Re: Hammasrihm ja märgid.

Postitus Postitas Mr.Spurway »

Ei ole ikka need jamad läbi. Kuna salongi sooja ei tulnud ja voolikuid lahti võttes oli näha, et tsirkulatsioon minimaalne, sai kohe veepumpa kahtlustatud. Veepumbaga sai korda.
Kuid nüüd on õlitulega veel probleem.
tühikäigul on kustus, kui pööret anda läheb põlema, tühikäigul kustub jälle ära. Kust viga otsida, klapikambril asuvast korgiaugust sisse piiludes on näha, et õli müttab klapikambris ringi küll.
Googeldades leidsin ainult selliseid probleeme, et tühikäigul põleb ja pööret andes kustub ära. Pumba viga.
Samuti vilkumise probleemi, üldjuhul filtri või anduri viga.

Kuid mis on viga siis, kui süttib alles pööret andes?

@ vahel väsib ikka täitsa ära nende vanade raibete elustamisest.
@ kui see aeg ja raha kokku lüüa, mis ma siiani kulutanud olen, siis saaksin selle eest praegu vist maserati dziibi. (eritellimusel tehtud :D )
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2883
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Hammasrihm ja märgid.

Postitus Postitas totu »

Mr.Spurway kirjutas:Ei ole ikka need jamad läbi. Kuna salongi sooja ei tulnud ja voolikuid lahti võttes oli näha, et tsirkulatsioon minimaalne, sai kohe veepumpa kahtlustatud. Veepumbaga sai korda.
Kuid nüüd on õlitulega veel probleem.
tühikäigul on kustus, kui pööret anda läheb põlema, tühikäigul kustub jälle ära. Kust viga otsida, klapikambril asuvast korgiaugust sisse piiludes on näha, et õli müttab klapikambris ringi küll.
Googeldades leidsin ainult selliseid probleeme, et tühikäigul põleb ja pööret andes kustub ära. Pumba viga.
Samuti vilkumise probleemi, üldjuhul filtri või anduri viga.

Kuid mis on viga siis, kui süttib alles pööret andes?

@ vahel väsib ikka täitsa ära nende vanade raibete elustamisest.
@ kui see aeg ja raha kokku lüüa, mis ma siiani kulutanud olen, siis saaksin selle eest praegu vist maserati dziibi. (eritellimusel tehtud :D )
Õlifilter või kogumissõel umbes.
Tehtud, mõeldud.
Mr.Spurway
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: L Dets 27, 2014 9:49 pm
Asukoht: Tln

Re: Hammasrihm ja märgid.

Postitus Postitas Mr.Spurway »

kust otsida kogumissõela? Kontrolliks seda enne õlifiltri vahetust. Visuaalselt paistab kapoti all kaks õlifiltri moodi asja, üks on kindlasti õlifilter, teine on teisel pool mootorit valge ja suurem. Mis too olla võiks ?

EDIT:

kogumissõel peaks siis olema õlipumba küljes karteris, seega karteripõhi maha ja checkout. Lihtsam oleks vist ikka ennem proovida õlifiltri vahetust.
Mr.Spurway
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: L Dets 27, 2014 9:49 pm
Asukoht: Tln

Re: Hammasrihm ja märgid.

Postitus Postitas Mr.Spurway »

Ei tulegi vist midagi teha, õlitule probleem kadus ära. Enam ei löö pööret andes põlema. Ja pirn ei ole läbi põlenud :)

Tänud kaasamõtlejatele.
Mr.Spurway
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: L Dets 27, 2014 9:49 pm
Asukoht: Tln

Re: Hammasrihm ja märgid.

Postitus Postitas Mr.Spurway »

Kuna probleem tuli tagasi, siis otsustasin siiski õlifiltrid ja õli ära vahetada ning ühtlasi ka karteripõhja alt ära keerata.
Avanes pilt, kus sõel oli sodi täis.

Nüüd mõtlen, et kas tasub sõel ja ka karteripõhi bensiiniga ära pesta ja läikima lüüa, et vältida mingi sodi jäämist karterisse.
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Re: Hammasrihm ja märgid.

Postitus Postitas R969 »

Mr.Spurway kirjutas:Kuna probleem tuli tagasi, siis otsustasin siiski õlifiltrid ja õli ära vahetada ning ühtlasi ka karteripõhja alt ära keerata.
Avanes pilt, kus sõel oli sodi täis.

Nüüd mõtlen, et kas tasub sõel ja ka karteripõhi bensiiniga ära pesta ja läikima lüüa, et vältida mingi sodi jäämist karterisse.
Ikka ju.
Kui kõik kohad tilguvad vanast õlist ja asi on üleni ropp on parem paigaldada või?
Kasutaja avatar
MetsaVikat
Rock Crawler
Postitusi: 885
Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
Asukoht: Hiiumaa

Re: Hammasrihm ja märgid.

Postitus Postitas MetsaVikat »

Mul oli sama mure, kui sul seda sodi väga palju oli, siis saad seda sõela veel mõned korrad puhastada.

Edu ehitamisel.

Terv. Villu
Villu
Tel: 53-36-59-98
https://www.facebook.com/1uazfe/
Mr.Spurway
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: L Dets 27, 2014 9:49 pm
Asukoht: Tln

Re: Hammasrihm ja märgid.

Postitus Postitas Mr.Spurway »

R969 kirjutas:
Mr.Spurway kirjutas:Kuna probleem tuli tagasi, siis otsustasin siiski õlifiltrid ja õli ära vahetada ning ühtlasi ka karteripõhja alt ära keerata.
Avanes pilt, kus sõel oli sodi täis.

Nüüd mõtlen, et kas tasub sõel ja ka karteripõhi bensiiniga ära pesta ja läikima lüüa, et vältida mingi sodi jäämist karterisse.
Ikka ju.
Kui kõik kohad tilguvad vanast õlist ja asi on üleni ropp on parem paigaldada või?
Mu küsimus oli ajendatud pigem sellest kahtlusest, et kas bensiin on ikka õige vahend, bensiin küll lahustab õli kuid võib-olla on selleks tegevuseks olemas õigemaid vahendeid.
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Re: Hammasrihm ja märgid.

Postitus Postitas R969 »

Kindlasti on kuskil kaugel seitsme maa ja mere taga olemas selleks spetsiaalne vedelik.
Maalt ja hobusega olles, siis mis vahet seal on millega pesta kui õli lahustab?
Kindlasti lahustab atsetoon veel paremini õli, niiet kui huvi on, miks mitte?
Kasutaja avatar
MetsaVikat
Rock Crawler
Postitusi: 885
Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
Asukoht: Hiiumaa

Re: Hammasrihm ja märgid.

Postitus Postitas MetsaVikat »

Kui on kõrbenud õli, siis seda asja ei bensiin, brake cleaner ei lahusta(mõtlen siis lühiajaliselt peale pritsides), atsetooni ei proovinud. Ei proovinud ka räigelt leotada asja. Mina eemaldasin kruvika ja terasharjaga seda asja omal.

Edu

Terv. Villu
Viimati muutis MetsaVikat, L Apr 04, 2015 6:04 pm, muudetud 1 kord kokku.
Villu
Tel: 53-36-59-98
https://www.facebook.com/1uazfe/
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Hammasrihm ja märgid.

Postitus Postitas Praks1 »

Lihtsalt infoks, et atsetoon ei lahusta üldse õli.
Proto
53951597
Mr.Spurway
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: L Dets 27, 2014 9:49 pm
Asukoht: Tln

Re: Hammasrihm ja märgid.

Postitus Postitas Mr.Spurway »

karteripõhi on räigelt metallipuru täis.

Kaks probleemi on nüüd.
Mida oleks paslik kasutada karteripõhja tihendiks, punast silikooni? Ei tihka nagu väga seda kasutama.
Varem oli seda kasutatud ja vist natuke üle pingutatud, oli lausa karterisse pressinud see. Peab üritama õige tihendi leida.

Ning mis sellel krdi õlifiltril viga on, et nii palju jõudu vaja rakendada tema peale keeramiseks. Keere vale ?
Rehvikelder
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: L Apr 04, 2015 10:50 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Hammasrihm ja märgid.

Postitus Postitas Rehvikelder »

Mr.Spurway kirjutas:karteripõhi on räigelt metallipuru täis.

Kaks probleemi on nüüd.
Mida oleks paslik kasutada karteripõhja tihendiks, punast silikooni? Ei tihka nagu väga seda kasutama.
Varem oli seda kasutatud ja vist natuke üle pingutatud, oli lausa karterisse pressinud see. Peab üritama õige tihendi leida.

Ning mis sellel krdi õlifiltril viga on, et nii palju jõudu vaja rakendada tema peale keeramiseks. Keere vale ?

Elring silikoon osta parem. See kindlasti parem. Ja pane nii et et sul äärele oleks natuke rohkem silikooni. See elring maksab 4 eurot vist.

Õlifilter oli siis ennem kõvasti kinni keeratud ..kui vana filter ja ei saa lahti. Mõne kord võtad kruvikeeraja ja teed seal augu siis keerad ilusti välja. Aga kui sul filter element ikka tuleb veidi pingutama et seda filtri karbi lahti saada
Viimati muutis Rehvikelder, P Apr 05, 2015 10:10 pm, muudetud 1 kord kokku.
https://www.pinterest.com/rklauto/kataloog/

+372 53 846 406
rklauto@outlook.com
varuosad, rehvid
muud asjad :arrow:
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Re: Hammasrihm ja märgid.

Postitus Postitas R969 »

Kui juba metallipuru on näha siis eeldatavalt on saaled ka kontrollitud, seda enam, et õlirõhuga on probleemid?
mis aga tihendavaid aineid puudutab, siis mõõdukus kasutamisel on võlusõna.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Hammasrihm ja märgid.

Postitus Postitas erik »

Kui metallipuru on karteris "räigelt", siis sellise mootori sama targalt kokku panemine, on aja, õli ja krt teab mille raiskamine, kui kõik see viimane polegi eesmärk...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”