ISUZU D-MAX

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suzi »

ajasin täna näpuga järge ingliskeelsest raamatust. Täpsemalt uurisin hooldust, kuna on tekkinud sügav kahtlus Renneksi teadmistes.
Mis tuleks millalgi teha?
Õli vahtus mootoris-15tuh
KLAPPIDE REGULEERIMINE-15tuh
TRANSFER CASE (vahekast?) õlivahetus-esimene 15tuh, edasi iga 30 tuh tagant.
Diffri õlid ees ja taga- esimene 15tuh edasi 30tuh
Roolivõimu õli- 40tuh
Manuaalkasti õli- esimene 15tuh edasi 30tuh
Ühest tabelist loen välja midagi HUBI laagrist iga 30tuh järgi. Ei tea täpselt mis see endast kujutab.

Minu teada ei ole Renneks peale mootori õlivahetuse midagi teinud. Täpsemalt oskab ehk Uku rääkida, kuna tema on hoolduse ajal juures olnud.
Endale teevad eriti mure klapid. Kuna antud mootoril pole hüdrotõukureid on klappide reg ju ülimalt oluline asi.

Keegi targem võiks kommenteerida, antud tööde vajadust ning kui need tegematta jätta, kas siis ongi ainult 100 000km ning pilpad järgi. Klapidest ju peaks kiiremini lahti saama?
Aitan palju oskan...
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Noh, jäta hambad endal pesemata ja vaata, mis tunne on aasta pärast.

Raudselt pea ettekirjutatust kinni ja isegi kui kilometraazi täis ei tule, siis iga aasta korra kõik õlid vahetusse.
+372 5028488
Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suzi »

jr kirjutas:Noh, jäta hambad endal pesemata ja vaata, mis tunne on aasta pärast.

Raudselt pea ettekirjutatust kinni ja isegi kui kilometraazi täis ei tule, siis iga aasta korra kõik õlid vahetusse.
Jah. Aga miks krt pean ma ise raamatust näpuga järge ajama?

Mind panebki imestama, et olen sõitnud nüütseks 30tuh km ning keegi pole isegi maininud, et peaks midagi sarnast tegema.
Aitan palju oskan...
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Renneks noh ... see on su viga.

Muidugi imelik, et nad müüki teha ei taha. Iga hooldus on ju nende jaoks Profit ja mida rohkem sa seal käid, seda rohkem Profiiti nad saavad. Uimerdised ...
+372 5028488
NivaNiga
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:12 pm

Postitus Postitas NivaNiga »

Klapid tuleb igal juhul 15 000 üle käia. Soovitaksin sul Renneksist küsida, kas 15 000km klappe reguleeriti. Kui ei, siis tuleks seda kiiremas korras teha, sest muidu võib selline lohakus viia suht tõsiste tagajärgedeni, mida tehasegarantii korvata ei taha :evil:

15 000 hoolduse kavasse kuulub ka veermiku mutrite-poltide pingutamine - osadel müüdud D Max`idel on näiteks vedrukammitsad vajanud üle keeramist.

Transmissiooniõlid tuleb vahetada esimest korda 15 000 km peal ning edasi iga 45 000 tagant. Kui kasutad kehvemaid õlisid kui A3, siis 30 000, kuid see puudutab reeglina arengumaid kus paremat võtta pole.

Esimese õlivahetuse kilometraaziks on üldse 7500 km. Siis vahetatakse ainult õli ning filter ja tsekatakse üldist seisukorda(garantii säilimise huvides)

Esimene auto käis KIA-s hoolduses ning jäi rahule. KIA tegutseb minu etteantud hooldustabeli järgi, kus on kõik tehase nõuetele vastavalt.

Urmas
Welcome everybody to the wild wild west!
Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suzi »

siht on silme ees :roll:
Pilt
Pilt
Aitan palju oskan...
tynis
Mudder
Postitusi: 60
Liitunud: L Mär 03, 2007 6:48 pm

Postitus Postitas tynis »

Millised on kogemused D-Maxi elektroonikaga? On kellelgi see ära surnud?
Kas näiteks on infot kas massin käivitub ja sõidab kui kompuuter v. muu peenelektrooniline sõlm on koolend?
Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suzi »

tynis kirjutas:Millised on kogemused D-Maxi elektroonikaga? On kellelgi see ära surnud?
Kas näiteks on infot kas massin käivitub ja sõidab kui kompuuter v. muu peenelektrooniline sõlm on koolend?
siiani õnneks pole midagi juhtunud. nn kompuuter on salongis kõrvalistuja istme all. Arvan, et ilma selleta ta ei sõida, kuna kütusepumbaks on tal elektrooniline Boschi pump VP44.
Aitan palju oskan...
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

tynis kirjutas:Millised on kogemused D-Maxi elektroonikaga? On kellelgi see ära surnud?
Kas näiteks on infot kas massin käivitub ja sõidab kui kompuuter v. muu peenelektrooniline sõlm on koolend?
Ilma OBC'ta ei sõida, kuna too juhib kõrgsurve pumba tööd. Positiivne on ehk see, et pumba anum on mehaaniline ja samuti pihustid. Juhitakse pumbas õiget etteandemomenti, süütenurka ja kütusekogust. Sealt edasi on märkimisväärne ka see, et autole annab peale panna tuuningchipi, mis laseb "On the Fly" kõike seda muuta.
+372 5028488
Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suzi »

jr kirjutas:
tynis kirjutas:Millised on kogemused D-Maxi elektroonikaga? On kellelgi see ära surnud?
Kas näiteks on infot kas massin käivitub ja sõidab kui kompuuter v. muu peenelektrooniline sõlm on koolend?
Ilma OBC'ta ei sõida, kuna too juhib kõrgsurve pumba tööd. Positiivne on ehk see, et pumba anum on mehaaniline ja samuti pihustid. Juhitakse pumbas õiget etteandemomenti, süütenurka ja kütusekogust. Sealt edasi on märkimisväärne ka see, et autole annab peale panna tuuningchipi, mis laseb "On the Fly" kõike seda muuta.
mitte segiajada nn tavalise tuningboxiga, mis valetab lihtsalt mootori tempi ning tänu sellele antakse rohkem kütet ning tekib ebanormaalne põlemine.
Aitan palju oskan...
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

D-Maxil elektris üks tüüpviga. Kui aku klemm maha võtta, minestab ära juhi el.akende lüliti (samuti siis, kui aku täiesti tühjaks saab). Mul aku vahetamisega nii juhtus. Telliti uus lüliti, kuid tiba enne, kui see kohale jõudis hakkas vana iseenesest tööle.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
587
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: E Mär 05, 2007 3:29 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 587 »

414 AVM kirjutas:D-Maxil elektris üks tüüpviga. Kui aku klemm maha võtta, minestab ära juhi el.akende lüliti (samuti siis, kui aku täiesti tühjaks saab). Mul aku vahetamisega nii juhtus. Telliti uus lüliti, kuid tiba enne, kui see kohale jõudis hakkas vana iseenesest tööle.
sama probleem juhtus ,ainult et sõidu ajal kui natuke akent avasin. Pärast seda juhi elektriakende lüliti ei töötanud . Kleepisin prao kilega kinni(õues külm). Järgmisel hommikul hakkas ise tööle, ei jõudnudki abi otsima .See oli umbes kuu aega tagasi, rohkem streikinud ei ole
tynis
Mudder
Postitusi: 60
Liitunud: L Mär 03, 2007 6:48 pm

Postitus Postitas tynis »

Uue auto valikul on ühe alternatiivina ka D-Max silma hakand.

Kuid pisut hirmutav on siiski selle töötamise sõltuvus elektroonika poole töökindlusest. Kogemus näitab, et elektroonika võib loobuda töötamast ilma eriliste põhjusteta ja ootamatult. Erinevalt mehaanika poolest - mille lõhkumiseks peab natuke vaeva nägema.

Muude pisivigadega saaks ehk kuidagi hakkama v metsast välja kuid kui aju ära kooleb või asi loobub süütetvõtit keerates piiksatamastki siis on suht täbar olukord.
Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suzi »

tynis kirjutas:Uue auto valikul on ühe alternatiivina ka D-Max silma hakand.

Kuid pisut hirmutav on siiski selle töötamise sõltuvus elektroonika poole töökindlusest. Kogemus näitab, et elektroonika võib loobuda töötamast ilma eriliste põhjusteta ja ootamatult. Erinevalt mehaanika poolest - mille lõhkumiseks peab natuke vaeva nägema.

Muude pisivigadega saaks ehk kuidagi hakkama v metsast välja kuid kui aju ära kooleb või asi loobub süütetvõtit keerates piiksatamastki siis on suht täbar olukord.
no kui sa UUT autot valid, siis on ju nn aju paratamatu.
Samas on Renneksis juba kohal uus D-Max CommonRail mootoriga, mis peaks olema hulga erksam (3l 120kw). Kohapeal töötades oli hulga vaikse eelkäiast.
Aitan palju oskan...
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

tynis kirjutas:Uue auto valikul on ühe alternatiivina ka D-Max silma hakand.

Kuid pisut hirmutav on siiski selle töötamise sõltuvus elektroonika poole töökindlusest. Kogemus näitab, et elektroonika võib loobuda töötamast ilma eriliste põhjusteta ja ootamatult. Erinevalt mehaanika poolest - mille lõhkumiseks peab natuke vaeva nägema.

Muude pisivigadega saaks ehk kuidagi hakkama v metsast välja kuid kui aju ära kooleb või asi loobub süütetvõtit keerates piiksatamastki siis on suht täbar olukord.
Kust selline info :evil:. D-Maxil küll elektroonikaga probleeme pole olnud. Võrreldes mugavusautodega polegi seda pardal märkimisväärselt. Kus kohast need insuldi-andmed pärit on? Muide, seda autot kasutavad nii Tai, kui Jaapani sõjalised struktuurid, ei usu, et neile tehnoabi käru sappa on seotud.
Tutvusta oma kogemust D-Max'i elektroonika töötamisest loobumisest :ninja.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Vasta

Mine “Isuzu”