ISUZU D-MAX
Moderaatorid: Landy, Moderators
ajasin täna näpuga järge ingliskeelsest raamatust. Täpsemalt uurisin hooldust, kuna on tekkinud sügav kahtlus Renneksi teadmistes.
Mis tuleks millalgi teha?
Õli vahtus mootoris-15tuh
KLAPPIDE REGULEERIMINE-15tuh
TRANSFER CASE (vahekast?) õlivahetus-esimene 15tuh, edasi iga 30 tuh tagant.
Diffri õlid ees ja taga- esimene 15tuh edasi 30tuh
Roolivõimu õli- 40tuh
Manuaalkasti õli- esimene 15tuh edasi 30tuh
Ühest tabelist loen välja midagi HUBI laagrist iga 30tuh järgi. Ei tea täpselt mis see endast kujutab.
Minu teada ei ole Renneks peale mootori õlivahetuse midagi teinud. Täpsemalt oskab ehk Uku rääkida, kuna tema on hoolduse ajal juures olnud.
Endale teevad eriti mure klapid. Kuna antud mootoril pole hüdrotõukureid on klappide reg ju ülimalt oluline asi.
Keegi targem võiks kommenteerida, antud tööde vajadust ning kui need tegematta jätta, kas siis ongi ainult 100 000km ning pilpad järgi. Klapidest ju peaks kiiremini lahti saama?
Mis tuleks millalgi teha?
Õli vahtus mootoris-15tuh
KLAPPIDE REGULEERIMINE-15tuh
TRANSFER CASE (vahekast?) õlivahetus-esimene 15tuh, edasi iga 30 tuh tagant.
Diffri õlid ees ja taga- esimene 15tuh edasi 30tuh
Roolivõimu õli- 40tuh
Manuaalkasti õli- esimene 15tuh edasi 30tuh
Ühest tabelist loen välja midagi HUBI laagrist iga 30tuh järgi. Ei tea täpselt mis see endast kujutab.
Minu teada ei ole Renneks peale mootori õlivahetuse midagi teinud. Täpsemalt oskab ehk Uku rääkida, kuna tema on hoolduse ajal juures olnud.
Endale teevad eriti mure klapid. Kuna antud mootoril pole hüdrotõukureid on klappide reg ju ülimalt oluline asi.
Keegi targem võiks kommenteerida, antud tööde vajadust ning kui need tegematta jätta, kas siis ongi ainult 100 000km ning pilpad järgi. Klapidest ju peaks kiiremini lahti saama?
Aitan palju oskan...
Jah. Aga miks krt pean ma ise raamatust näpuga järge ajama?jr kirjutas:Noh, jäta hambad endal pesemata ja vaata, mis tunne on aasta pärast.
Raudselt pea ettekirjutatust kinni ja isegi kui kilometraazi täis ei tule, siis iga aasta korra kõik õlid vahetusse.
Mind panebki imestama, et olen sõitnud nüütseks 30tuh km ning keegi pole isegi maininud, et peaks midagi sarnast tegema.
Aitan palju oskan...
Klapid tuleb igal juhul 15 000 üle käia. Soovitaksin sul Renneksist küsida, kas 15 000km klappe reguleeriti. Kui ei, siis tuleks seda kiiremas korras teha, sest muidu võib selline lohakus viia suht tõsiste tagajärgedeni, mida tehasegarantii korvata ei taha
15 000 hoolduse kavasse kuulub ka veermiku mutrite-poltide pingutamine - osadel müüdud D Max`idel on näiteks vedrukammitsad vajanud üle keeramist.
Transmissiooniõlid tuleb vahetada esimest korda 15 000 km peal ning edasi iga 45 000 tagant. Kui kasutad kehvemaid õlisid kui A3, siis 30 000, kuid see puudutab reeglina arengumaid kus paremat võtta pole.
Esimese õlivahetuse kilometraaziks on üldse 7500 km. Siis vahetatakse ainult õli ning filter ja tsekatakse üldist seisukorda(garantii säilimise huvides)
Esimene auto käis KIA-s hoolduses ning jäi rahule. KIA tegutseb minu etteantud hooldustabeli järgi, kus on kõik tehase nõuetele vastavalt.
Urmas

15 000 hoolduse kavasse kuulub ka veermiku mutrite-poltide pingutamine - osadel müüdud D Max`idel on näiteks vedrukammitsad vajanud üle keeramist.
Transmissiooniõlid tuleb vahetada esimest korda 15 000 km peal ning edasi iga 45 000 tagant. Kui kasutad kehvemaid õlisid kui A3, siis 30 000, kuid see puudutab reeglina arengumaid kus paremat võtta pole.
Esimese õlivahetuse kilometraaziks on üldse 7500 km. Siis vahetatakse ainult õli ning filter ja tsekatakse üldist seisukorda(garantii säilimise huvides)
Esimene auto käis KIA-s hoolduses ning jäi rahule. KIA tegutseb minu etteantud hooldustabeli järgi, kus on kõik tehase nõuetele vastavalt.
Urmas
Welcome everybody to the wild wild west!
siiani õnneks pole midagi juhtunud. nn kompuuter on salongis kõrvalistuja istme all. Arvan, et ilma selleta ta ei sõida, kuna kütusepumbaks on tal elektrooniline Boschi pump VP44.tynis kirjutas:Millised on kogemused D-Maxi elektroonikaga? On kellelgi see ära surnud?
Kas näiteks on infot kas massin käivitub ja sõidab kui kompuuter v. muu peenelektrooniline sõlm on koolend?
Aitan palju oskan...
Ilma OBC'ta ei sõida, kuna too juhib kõrgsurve pumba tööd. Positiivne on ehk see, et pumba anum on mehaaniline ja samuti pihustid. Juhitakse pumbas õiget etteandemomenti, süütenurka ja kütusekogust. Sealt edasi on märkimisväärne ka see, et autole annab peale panna tuuningchipi, mis laseb "On the Fly" kõike seda muuta.tynis kirjutas:Millised on kogemused D-Maxi elektroonikaga? On kellelgi see ära surnud?
Kas näiteks on infot kas massin käivitub ja sõidab kui kompuuter v. muu peenelektrooniline sõlm on koolend?
+372 5028488
mitte segiajada nn tavalise tuningboxiga, mis valetab lihtsalt mootori tempi ning tänu sellele antakse rohkem kütet ning tekib ebanormaalne põlemine.jr kirjutas:Ilma OBC'ta ei sõida, kuna too juhib kõrgsurve pumba tööd. Positiivne on ehk see, et pumba anum on mehaaniline ja samuti pihustid. Juhitakse pumbas õiget etteandemomenti, süütenurka ja kütusekogust. Sealt edasi on märkimisväärne ka see, et autole annab peale panna tuuningchipi, mis laseb "On the Fly" kõike seda muuta.tynis kirjutas:Millised on kogemused D-Maxi elektroonikaga? On kellelgi see ära surnud?
Kas näiteks on infot kas massin käivitub ja sõidab kui kompuuter v. muu peenelektrooniline sõlm on koolend?
Aitan palju oskan...
D-Maxil elektris üks tüüpviga. Kui aku klemm maha võtta, minestab ära juhi el.akende lüliti (samuti siis, kui aku täiesti tühjaks saab). Mul aku vahetamisega nii juhtus. Telliti uus lüliti, kuid tiba enne, kui see kohale jõudis hakkas vana iseenesest tööle.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
sama probleem juhtus ,ainult et sõidu ajal kui natuke akent avasin. Pärast seda juhi elektriakende lüliti ei töötanud . Kleepisin prao kilega kinni(õues külm). Järgmisel hommikul hakkas ise tööle, ei jõudnudki abi otsima .See oli umbes kuu aega tagasi, rohkem streikinud ei ole414 AVM kirjutas:D-Maxil elektris üks tüüpviga. Kui aku klemm maha võtta, minestab ära juhi el.akende lüliti (samuti siis, kui aku täiesti tühjaks saab). Mul aku vahetamisega nii juhtus. Telliti uus lüliti, kuid tiba enne, kui see kohale jõudis hakkas vana iseenesest tööle.
Uue auto valikul on ühe alternatiivina ka D-Max silma hakand.
Kuid pisut hirmutav on siiski selle töötamise sõltuvus elektroonika poole töökindlusest. Kogemus näitab, et elektroonika võib loobuda töötamast ilma eriliste põhjusteta ja ootamatult. Erinevalt mehaanika poolest - mille lõhkumiseks peab natuke vaeva nägema.
Muude pisivigadega saaks ehk kuidagi hakkama v metsast välja kuid kui aju ära kooleb või asi loobub süütetvõtit keerates piiksatamastki siis on suht täbar olukord.
Kuid pisut hirmutav on siiski selle töötamise sõltuvus elektroonika poole töökindlusest. Kogemus näitab, et elektroonika võib loobuda töötamast ilma eriliste põhjusteta ja ootamatult. Erinevalt mehaanika poolest - mille lõhkumiseks peab natuke vaeva nägema.
Muude pisivigadega saaks ehk kuidagi hakkama v metsast välja kuid kui aju ära kooleb või asi loobub süütetvõtit keerates piiksatamastki siis on suht täbar olukord.
no kui sa UUT autot valid, siis on ju nn aju paratamatu.tynis kirjutas:Uue auto valikul on ühe alternatiivina ka D-Max silma hakand.
Kuid pisut hirmutav on siiski selle töötamise sõltuvus elektroonika poole töökindlusest. Kogemus näitab, et elektroonika võib loobuda töötamast ilma eriliste põhjusteta ja ootamatult. Erinevalt mehaanika poolest - mille lõhkumiseks peab natuke vaeva nägema.
Muude pisivigadega saaks ehk kuidagi hakkama v metsast välja kuid kui aju ära kooleb või asi loobub süütetvõtit keerates piiksatamastki siis on suht täbar olukord.
Samas on Renneksis juba kohal uus D-Max CommonRail mootoriga, mis peaks olema hulga erksam (3l 120kw). Kohapeal töötades oli hulga vaikse eelkäiast.
Aitan palju oskan...
Kust selline infotynis kirjutas:Uue auto valikul on ühe alternatiivina ka D-Max silma hakand.
Kuid pisut hirmutav on siiski selle töötamise sõltuvus elektroonika poole töökindlusest. Kogemus näitab, et elektroonika võib loobuda töötamast ilma eriliste põhjusteta ja ootamatult. Erinevalt mehaanika poolest - mille lõhkumiseks peab natuke vaeva nägema.
Muude pisivigadega saaks ehk kuidagi hakkama v metsast välja kuid kui aju ära kooleb või asi loobub süütetvõtit keerates piiksatamastki siis on suht täbar olukord.

Tutvusta oma kogemust D-Max'i elektroonika töötamisest loobumisest

Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex