patrol ,84 sillalukud

Moderaatorid: jr, Moderators

casca
Fitting 44"
Postitusi: 420
Liitunud: R Veebr 04, 2005 2:44 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas casca »

sai täna suurem testimine tehtud ja tekkisid müstilised probleemid. nimelt ühes mudaaugus ei vedanud enam üks esi ratas. mingit raginat ega kolinat ei kuulnud. ise kahlustasin keevituse lahtutulemist. vintsisime mudast välja ja sõitsime edasi, kuna kõik näis normaalselt töötavat siis sõitsime edasi umbes tund aega. väga lahe rada oli :twisted: . käisin ja pidasin aru ka mehega, kes tegi keevitustöö. ta arvas telefonijutu põhja, et differ on nüüd pekkis aga hiljem proovisime lume peal ja kõik töötas, vedasid mõlemad rattad, kahtlaseid helisid polnud. mina olin ikka nõutu aga tema pakkus välja, et äkki mingite jõudude juures annavad hubid järgi või midagi sellist. kas hubid ongi sellised või on minu omad lihtsalt liiga vanad ja kulunud. me kumbki teisi loogilisi variante ei oskanud välja pakkuda ja jäime selle hubi värgi juurede. või on veel mingeid võimalusi??

Kaarel
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Mul on olnud juhus, kus Bronco tagadiffer murdis ennast keevisest lahti. Imekombel jäi differ tööle.
+372 5028488
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Manuaalsete hubidega on "vahel veab, vahel mitte" suhteliselt välistatud...
Pigem on sul jah tegemist õnneliku juhusega, ehk siis lahja keevitajaga ja keevitus murdus lihtsalt lahti difrile viga tegemata :roll:
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
arts
Off Roader Wannabe
Postitusi: 34
Liitunud: T Apr 11, 2006 9:49 pm

Postitus Postitas arts »

Casca!Ole hea ja anna teada ,millega tegu oli(kui ise jälile saad) et esisild nii käitus.Endal Patrolil juhtus Saarekollil sama jama.Nimelt tikkus esisild ennast aegajalt välja lülitama :( .Käis kergelt kuulda-ja tunda olev nõksakas läbi ja esivedu kadunud.Lülitasin vahekastist esisilla välja ja tagasi pannes toimis kõik taas.See jama ei olnud ainult aeglustiga sõites vaid ka kiire neliveoga.Arutasime autos omavahel ja tulime samuti järeldusele ,et vast üks huubidest.Nimelt on üks huub tänu ratta laagri purunemisele kergelt vigane ja lisaks toppis minu mehaanik mõlemad huubid paksult mingit määret täis.Mingit saeduspärasust sel silla väljalülimisel ei olnud.Kui nüüd huubides asi olla ei saa, siis on mõistus otsas :oops: .Kõik kellel on midagi asjast arvata ,andke aga teada!
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17434
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

arts kirjutas:Nimelt on üks huub tänu ratta laagri purunemisele kergelt vigane ja lisaks toppis minu mehaanik mõlemad huubid paksult mingit määret täis.
Kui ma Jaaguonu juttu õigesti mäletan, siis hube ei tohi "PAKSULT SISSE MÄÄRIDA". See pidavatki hubide mitte töötmiseni viima.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

No just, kuhu see hammasvöö seal liigub kui kõik kohad paksult määret täis, mis külmaga ekstra kange.
+372 5028488
casca
Fitting 44"
Postitusi: 420
Liitunud: R Veebr 04, 2005 2:44 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas casca »

võtsin täna siis dirfil kaane ma ja leidsin rauatükke. väga hull ei olnudki - ainult 2 hammast on oma peast lahkunud ja õnneks ei olnud nad rohkem pahandust teinud. eile õhtusel testimisel vedasid mõlemad rattad aga see oli tõenäoliselt tingitud mõne lahtise hamba sattumisest teiste hammasrataste vahele.
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Tammiku
Rookie
Postitusi: 5
Liitunud: K Veebr 28, 2007 1:56 pm

Postitus Postitas Tammiku »

jr kirjutas:
MQ160 kataloogi järgi vaadates igal juhul ei ole tehase poolt mingit plokki. Y60 ja Y61 on aga jah pneumaatiline või elektriline plokk taga olemas valikus. Too aga ei lähe MQ160 korpuse sisse kahel põhjusel:
1. Taldriku läbimõõte oli MQ160 puhul kaks: 200mm ja 230mm, Y60/Y61 oli ainult 230mm
2. Poolassil on MQ160 vähem nuute kui Y60/Y61
Tere
Kas on kusagilt silla ülekandesuhete kohta ka midagi. Ostetud Piirivalve YG260-l tagasild tavalise difriga, enda vanal 82 a 3.3D mootoriga Patrolil taga suurendatud sisehõõrdumisega, tõstaks reduktori ümber aga kuidas esisillaga kokku sobib? ülekandesuhe, või peab hakkama maast lahti tõstma ja rattaid keerama?
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Difri munaku juures poldi all on spilka. Seal on kirjas. Kui seda pole, siis hakka rattaid keerama ja kardaaniringe lugema.
+372 5028488
Vikram
Rookie
Postitusi: 1
Liitunud: K Juul 19, 2006 11:43 am

Postitus Postitas Vikram »

Oleks pakkuda muidu 2 manuaal diffrilukku.
tel.50 79841
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

Piirivalve 260 seeria patrolil on ülekandearv 36:7 82a 160 seeria patrolil 37:8 või 37:9, niiet tehke ise järeldused...
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

Vikram kirjutas:Oleks pakkuda muidu 2 manuaal diffrilukku.
tel.50 79841
Võtaks kohe ühe ette ja teise taga sillale.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

inseneer kirjutas:Piirivalve 260 seeria patrolil on ülekandearv 36:7 82a 160 seeria patrolil 37:8 või 37:9, niiet tehke ise järeldused...
Üle 1985 aasta 160-seeria patrolil tuleb ette ka 35:8 ülekandearvu. Manuaal annab lausa 6 erinevat ülekannet, aga minu silmad neid küll näinud ei ole ja keegi suhtlusringkonnast ka pole . Küllap siis Euroopasse kiireid ülekandeid ei lasta...
Kasutaja avatar
elvis
Off Roader Wannabe
Postitusi: 47
Liitunud: N Mär 04, 2004 5:46 pm
Asukoht: L.-V. Tapa

Postitus Postitas elvis »

isakene kirjutas:
inseneer kirjutas:Piirivalve 260 seeria patrolil on ülekandearv 36:7 82a 160 seeria patrolil 37:8 või 37:9, niiet tehke ise järeldused...
Üle 1985 aasta 160-seeria patrolil tuleb ette ka 35:8 ülekandearvu. Manuaal annab lausa 6 erinevat ülekannet, aga minu silmad neid küll näinud ei ole ja keegi suhtlusringkonnast ka pole . Küllap siis Euroopasse kiireid ülekandeid ei lasta...
Eile õhtul just kruvisin 160-nel esidiffri kaane maha, lekkis teine õli vähe. Suure hammasratta peale oli kirjutatud nii: H 35:8 JH 634. Tagasillas on kah miski iselukustuv,lähemalt pole veel uurinud.
konstruktor
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4499
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Lock-right lukke on võimalik saada nii C200 esisilda kui ka H233 tagasilda. 160 Patrolile.

160 Patrolil peaks olemas olema originaalis ülekanded
3.364/1
3.900/1
4.111/1 = 37*9
4.375/1 = 35*8
4.625/1 = 37*8

kuidas ülejäänute märgistus on mai tea.

Aftermarketis veel:
4.88/1
5.29/1
5.71/1
tartuoffroad.ee
5581340
Vasta

Mine “Nissan / Renault”