Kaarel
patrol ,84 sillalukud
Moderaatorid: jr, Moderators
sai täna suurem testimine tehtud ja tekkisid müstilised probleemid. nimelt ühes mudaaugus ei vedanud enam üks esi ratas. mingit raginat ega kolinat ei kuulnud. ise kahlustasin keevituse lahtutulemist. vintsisime mudast välja ja sõitsime edasi, kuna kõik näis normaalselt töötavat siis sõitsime edasi umbes tund aega. väga lahe rada oli
. käisin ja pidasin aru ka mehega, kes tegi keevitustöö. ta arvas telefonijutu põhja, et differ on nüüd pekkis aga hiljem proovisime lume peal ja kõik töötas, vedasid mõlemad rattad, kahtlaseid helisid polnud. mina olin ikka nõutu aga tema pakkus välja, et äkki mingite jõudude juures annavad hubid järgi või midagi sellist. kas hubid ongi sellised või on minu omad lihtsalt liiga vanad ja kulunud. me kumbki teisi loogilisi variante ei oskanud välja pakkuda ja jäime selle hubi värgi juurede. või on veel mingeid võimalusi??
Kaarel
Kaarel
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Manuaalsete hubidega on "vahel veab, vahel mitte" suhteliselt välistatud...
Pigem on sul jah tegemist õnneliku juhusega, ehk siis lahja keevitajaga ja keevitus murdus lihtsalt lahti difrile viga tegemata
Pigem on sul jah tegemist õnneliku juhusega, ehk siis lahja keevitajaga ja keevitus murdus lihtsalt lahti difrile viga tegemata
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Casca!Ole hea ja anna teada ,millega tegu oli(kui ise jälile saad) et esisild nii käitus.Endal Patrolil juhtus Saarekollil sama jama.Nimelt tikkus esisild ennast aegajalt välja lülitama
.Käis kergelt kuulda-ja tunda olev nõksakas läbi ja esivedu kadunud.Lülitasin vahekastist esisilla välja ja tagasi pannes toimis kõik taas.See jama ei olnud ainult aeglustiga sõites vaid ka kiire neliveoga.Arutasime autos omavahel ja tulime samuti järeldusele ,et vast üks huubidest.Nimelt on üks huub tänu ratta laagri purunemisele kergelt vigane ja lisaks toppis minu mehaanik mõlemad huubid paksult mingit määret täis.Mingit saeduspärasust sel silla väljalülimisel ei olnud.Kui nüüd huubides asi olla ei saa, siis on mõistus otsas
.Kõik kellel on midagi asjast arvata ,andke aga teada!
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17434
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kui ma Jaaguonu juttu õigesti mäletan, siis hube ei tohi "PAKSULT SISSE MÄÄRIDA". See pidavatki hubide mitte töötmiseni viima.arts kirjutas:Nimelt on üks huub tänu ratta laagri purunemisele kergelt vigane ja lisaks toppis minu mehaanik mõlemad huubid paksult mingit määret täis.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
võtsin täna siis dirfil kaane ma ja leidsin rauatükke. väga hull ei olnudki - ainult 2 hammast on oma peast lahkunud ja õnneks ei olnud nad rohkem pahandust teinud. eile õhtusel testimisel vedasid mõlemad rattad aga see oli tõenäoliselt tingitud mõne lahtise hamba sattumisest teiste hammasrataste vahele.
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Terejr kirjutas:
MQ160 kataloogi järgi vaadates igal juhul ei ole tehase poolt mingit plokki. Y60 ja Y61 on aga jah pneumaatiline või elektriline plokk taga olemas valikus. Too aga ei lähe MQ160 korpuse sisse kahel põhjusel:
1. Taldriku läbimõõte oli MQ160 puhul kaks: 200mm ja 230mm, Y60/Y61 oli ainult 230mm
2. Poolassil on MQ160 vähem nuute kui Y60/Y61
Kas on kusagilt silla ülekandesuhete kohta ka midagi. Ostetud Piirivalve YG260-l tagasild tavalise difriga, enda vanal 82 a 3.3D mootoriga Patrolil taga suurendatud sisehõõrdumisega, tõstaks reduktori ümber aga kuidas esisillaga kokku sobib? ülekandesuhe, või peab hakkama maast lahti tõstma ja rattaid keerama?
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Piirivalve 260 seeria patrolil on ülekandearv 36:7 82a 160 seeria patrolil 37:8 või 37:9, niiet tehke ise järeldused...
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Võtaks kohe ühe ette ja teise taga sillale.Vikram kirjutas:Oleks pakkuda muidu 2 manuaal diffrilukku.
tel.50 79841
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Üle 1985 aasta 160-seeria patrolil tuleb ette ka 35:8 ülekandearvu. Manuaal annab lausa 6 erinevat ülekannet, aga minu silmad neid küll näinud ei ole ja keegi suhtlusringkonnast ka pole . Küllap siis Euroopasse kiireid ülekandeid ei lasta...inseneer kirjutas:Piirivalve 260 seeria patrolil on ülekandearv 36:7 82a 160 seeria patrolil 37:8 või 37:9, niiet tehke ise järeldused...
Eile õhtul just kruvisin 160-nel esidiffri kaane maha, lekkis teine õli vähe. Suure hammasratta peale oli kirjutatud nii: H 35:8 JH 634. Tagasillas on kah miski iselukustuv,lähemalt pole veel uurinud.isakene kirjutas:Üle 1985 aasta 160-seeria patrolil tuleb ette ka 35:8 ülekandearvu. Manuaal annab lausa 6 erinevat ülekannet, aga minu silmad neid küll näinud ei ole ja keegi suhtlusringkonnast ka pole . Küllap siis Euroopasse kiireid ülekandeid ei lasta...inseneer kirjutas:Piirivalve 260 seeria patrolil on ülekandearv 36:7 82a 160 seeria patrolil 37:8 või 37:9, niiet tehke ise järeldused...
konstruktor
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4499
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Lock-right lukke on võimalik saada nii C200 esisilda kui ka H233 tagasilda. 160 Patrolile.
160 Patrolil peaks olemas olema originaalis ülekanded
3.364/1
3.900/1
4.111/1 = 37*9
4.375/1 = 35*8
4.625/1 = 37*8
kuidas ülejäänute märgistus on mai tea.
Aftermarketis veel:
4.88/1
5.29/1
5.71/1
160 Patrolil peaks olemas olema originaalis ülekanded
3.364/1
3.900/1
4.111/1 = 37*9
4.375/1 = 35*8
4.625/1 = 37*8
kuidas ülejäänute märgistus on mai tea.
Aftermarketis veel:
4.88/1
5.29/1
5.71/1
tartuoffroad.ee
5581340
5581340