patrol ,84 sillalukud
Moderaatorid: jr, Moderators
patrol ,84 sillalukud
sai soetatud patrol 3,3td,aga ronimiseks oleks vaja sillalukke-kust saada ja millise raha eest. Või ainult tagumisi.[/b]
Variant nr.2 on keevitada differ kinni "Lincoln Locker". Kui masin ainult ronimiseks on. Enda vanal MQ160'l keevitasin esimese difri kinni. Sai sõita küll ja 33" kummiga ei läinud isegi katki mitte. Järgmine omanik olevat kah 80000km maha sõitnud minu keevitatud difriga ja ei kurtnud ka midagi. Ja kui lõpuks siiber saab, siis on difreid saada küll ja küll vanale patrolile, hinnaga 500-1500.
+372 5028488
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 190
- Liitunud: L Veebr 14, 2004 4:11 pm
- Asukoht: 53496602
MQ160 kataloogi järgi vaadates igal juhul ei ole tehase poolt mingit plokki. Y60 ja Y61 on aga jah pneumaatiline või elektriline plokk taga olemas valikus. Too aga ei lähe MQ160 korpuse sisse kahel põhjusel:kipp.a kirjutas:aga veel väike probleem-vibra-arvan et esimesest kardaanist,sellel loks sees (sillad sai ka tõstetud vähe ).Aga ikkagi olen kuulnud tagumise difri mingist plokist-saaks tagumisedki mölemad vedama.
1. Taldriku läbimõõte oli MQ160 puhul kaks: 200mm ja 230mm, Y60/Y61 oli ainult 230mm
2. Poolassil on MQ160 vähem nuute kui Y60/Y61
+372 5028488
jr kirjutas:Variant nr.2 on keevitada differ kinni "Lincoln Locker". Kui masin ainult ronimiseks on. Enda vanal MQ160'l keevitasin esimese difri kinni. Sai sõita küll ja 33" kummiga ei läinud isegi katki mitte. Järgmine omanik olevat kah 80000km maha sõitnud minu keevitatud difriga ja ei kurtnud ka midagi. Ja kui lõpuks siiber saab, siis on difreid saada küll ja küll vanale patrolile, hinnaga 500-1500.
mul tekkis ka soov enda patrolil esisild kuidagi lukku saada, aga ARB on esialgu kallis ja lockrighte ei tehta sellele sillale, siis mõte liikus ka kinnikeevitamisele. kas keegi võistleb või on võistelnud kinnikeevitatud difriga? kui hullusti manööverdamine kannatab?
hetkel mul autol 32" MT rehvid, nendega ei tohiks midagi ära lõhkuda?
Kaarel
Offroadiga tegelnud alates 2006.
33" ja minul pidas keevislukk ilusti vastu. Uus omanik on arvan praeguseks üle 100 000km sõitnud ja ikka peab vastu. Väga drastiliselt ei mõjunud pööramisele. Oma lukul keevitasin kaks hammast täis ja jätsin väikse loksu siiski edasi-tagasi sisse. Ehk siis kinni poos juhul kui keevist täis hambad omvahel hambusid. Seda selleks, et otse maanteel sõites saaks ikkagi mingil määral mugavamalt laveerida.
+372 5028488
JR samal lainel ,keevita kinni me sõitsime padruniga nii 5 võistlust,alguses 31 ga pärast 33 ga sinnammani ei suutnud midagi ära lõhkuda,kus juures sõitsime kõik kruusa ja metsateed hube välja keeramatta
.kuid asfaldile ära nii mine,korra juhtus selline lugu ,et jäid kogematta(loe vist olime veits väsinud)sisse kui kuukulgur meid sleppis vedas no asfaldil keerata on suht koht võimatu
edu katsetamisel


DIESEL POWER