Pisike abipalve
Moderaator: Moderators
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Pisike abipalve
Täna 02.03.2007 tegelevad männikul noored offroadiga ja tegemist nagu kuulda telefonitisi on suht uppumisega. Kui kellegil mahti ja aega oleks vaja appi tehnikat, et neid välja lohistada endal kahjuks ei ole võimalust tänasel päeval seda teha. Kohtumispaik (uppumispaik) KP25
Kohapeal peaks olema telefonil urmas 5059185 ja võrrimees
KOORDINAADID: 59° 19' 17,2" N / 24° 44' 11,06" E
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=6167
Kohapeal peaks olema telefonil urmas 5059185 ja võrrimees
KOORDINAADID: 59° 19' 17,2" N / 24° 44' 11,06" E
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=6167
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Miks ma ei imesta. Kui vaadata punktide asukohta:

siis millegi pärast ei meeldi mulle need mustad kirjad.

siis millegi pärast ei meeldi mulle need mustad kirjad.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Tagasi kodus!
Kuna Statoilist kollast teipi ei saanud, et homseks navigatsiooniks konksud ära märkida, otsustasin Tango poolt maha pandud KP-d läbi sõita.
25 juures oli G juba kenasti kuivale tõmmatud. Mehed juhatasid lahkelt teed 26 juurde. 15 meetrit ja olin sunnitud lahkuma uppuvalt autolt. 26-ni jäi 50 meetrit. Veel 150 meetrit eemal oli v6rrimees viimase, 27 kätte saanud. Järgnevad tunnid möödusid lõbusalt. Olime ju kõik kenasti linnariiete ja kingadega soos "kus ei ole autost vaja välja tulla (tango)" Ühise pingutusega saime v6rrimehe minu autoni ja sealt juba tagurpidi kuivale tagasi. 26 ja 27 jätsin rahule.
Lahe! Jälle see korraks minemise teema!
Väga hästi toimis tai appihüüd. Tõeliselt tore oli vastu võtta abipakkumisi. Tänud, Urmas ja Imre!
Tagasiteel, kärjääris müdistas veel üks valge Niva, uksenumriga 53.
Selline reedeõhtu siis.
Kuna Statoilist kollast teipi ei saanud, et homseks navigatsiooniks konksud ära märkida, otsustasin Tango poolt maha pandud KP-d läbi sõita.
25 juures oli G juba kenasti kuivale tõmmatud. Mehed juhatasid lahkelt teed 26 juurde. 15 meetrit ja olin sunnitud lahkuma uppuvalt autolt. 26-ni jäi 50 meetrit. Veel 150 meetrit eemal oli v6rrimees viimase, 27 kätte saanud. Järgnevad tunnid möödusid lõbusalt. Olime ju kõik kenasti linnariiete ja kingadega soos "kus ei ole autost vaja välja tulla (tango)" Ühise pingutusega saime v6rrimehe minu autoni ja sealt juba tagurpidi kuivale tagasi. 26 ja 27 jätsin rahule.
Lahe! Jälle see korraks minemise teema!
Väga hästi toimis tai appihüüd. Tõeliselt tore oli vastu võtta abipakkumisi. Tänud, Urmas ja Imre!
Tagasiteel, kärjääris müdistas veel üks valge Niva, uksenumriga 53.
Selline reedeõhtu siis.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Rain77 ja Rato tänavad kiirreageerijaid:)
Käidud esimesel soft-roadil, kuhu pidi saama poriste jalgadeta:)) Tänu kirjeldusele,polnud tänava-Gga minekus miskit kahtlast. KP 25 tuli lihtsalt kohale manööverdada, 26 juurde saades tundus asi tavaliste rehvidega pisut kusine, niiet 27 ei hakanud üldse pressimagi. Tagasitulles saimegi sillaga ilusti mätta otsa ja rattad lompi. Kaasavõetud sapöörilabidast suurt tolku polnud. Niiet tunnike kaevandamist ja nutuhalakõne Landyle kes kohe numbrid orgunnis. Esimene kõne, võrrimees , ja kohe nõus aitama. Respect. Suur respect. Tänud Landy ja Võrrimees+co abi eest. Urmasele edu 26 ja 27 vallutamisel:) Niiet kui võimekaks muutun, siis hakkan ise ka abimeheks:)) Pildid kaunist reedeõhtusest ütitusest terake hiljem..seniks tredat muda kõigile:))
SRY OT aga kasutan võimalust kiitust avalda kodanik v6rrimehele. V6rrimees ennegi abis käinud reede õhtul kui kõik teised puhkavad koos õllega.
Mudas alates 2000a.
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
- Alex
- Fitting 38"
- Postitusi: 318
- Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
- Asukoht: Pealinna külje all
- Kontakt:
Lahe...läksin siis mina täna vaatama kus need uppujad kõik on ja ehk on mõnel ka järgmine päev abi vaja...25 ees oli korralik mudaravila aga tagumiste juures oleks nagu ainult Tango läbi hõljunud.Jänki jalanumbrit polnud kuskil märgata
ja peab tunnistama, et mina sain nende punktideni ainult tagaveoga 
KVF 750...Jõhker Jõud , Uaz 3962 Sanitarka Viis null123 kuus seitse
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Reede õhtu läbi minu silmade:
Tööpäev seljataga jõudnud just koju, kus mind ootas mahlane seapraad ja sinna kõrvale loomulikult Rock õlu.
Avasin pudeli istusin lauda.
Helises telefon, keegi abivajaja männikul.
Seapraest ei suutnud loobuda, õlu jäi lauale liisuma
Helistasin kiirelt Antixile, et rabada ta lennult kaasa koos navigeerimis tehnikaga ja varsti me kohal olimegi.
G, sai välja vintsitud KP 25 vahetusläheduses ilma eriliste pingutusteta.
Edasine oli juba kuldreegel.
Ühiselt sai vastu võetud otsus, et kui me juba siin oleme siis võtame need KP`d kah.
Kuna raske G oli juba KP 26 juures käinud ,siis sinna jõudmiseks läks minu masinal (mis hetkel varustatud tavaliste linnasussidega ) vaja vintsi.
Sealt edasi KP27`ni sai jõutud paari vintsimisega.
Ja seal me siis olime
Auto vasak külg vajus läbi jäätunud soo ja sealt ei paistnud midagi peale liivase turba ja vee segu. (jalg ulatus meetri sügavuseni ja ei tundnud kandvat pinnast)
Vintsimine ei kandnud vilja kuna 60m raadiuses kippusid kõik "puud" koos juurtega väljuma maaseest.
Siis kuulsime eemal tuttavaid hääli, see oli Urmas kes oli tulnud KPśid piiluma ( lakk kingades ja naine autos )
Ühise HI´liftimise ja mitmest puust korraga vintsimisega saime auto paari tunni pärast kõvemale pinnasele ja siis raginaga Urmast aitama , kelle auto tiksus rahulikult KP25 juures koos nukra naisega
Natuke vintsimist ja kandval pinnasel me mõlemad olimegi.
Lõpetuseks ütleks:
Zazz ära põe, kül ma tean kuhu helistada kui mul küpsised otsa saavad
Alex: sulle postitan pildikese KP27 kõrvalt.

Järgmise korrani härrased
Tööpäev seljataga jõudnud just koju, kus mind ootas mahlane seapraad ja sinna kõrvale loomulikult Rock õlu.
Avasin pudeli istusin lauda.
Helises telefon, keegi abivajaja männikul.
Seapraest ei suutnud loobuda, õlu jäi lauale liisuma
Helistasin kiirelt Antixile, et rabada ta lennult kaasa koos navigeerimis tehnikaga ja varsti me kohal olimegi.
G, sai välja vintsitud KP 25 vahetusläheduses ilma eriliste pingutusteta.
Edasine oli juba kuldreegel.
Ühiselt sai vastu võetud otsus, et kui me juba siin oleme siis võtame need KP`d kah.
Kuna raske G oli juba KP 26 juures käinud ,siis sinna jõudmiseks läks minu masinal (mis hetkel varustatud tavaliste linnasussidega ) vaja vintsi.
Sealt edasi KP27`ni sai jõutud paari vintsimisega.
Ja seal me siis olime
Auto vasak külg vajus läbi jäätunud soo ja sealt ei paistnud midagi peale liivase turba ja vee segu. (jalg ulatus meetri sügavuseni ja ei tundnud kandvat pinnast)
Vintsimine ei kandnud vilja kuna 60m raadiuses kippusid kõik "puud" koos juurtega väljuma maaseest.
Siis kuulsime eemal tuttavaid hääli, see oli Urmas kes oli tulnud KPśid piiluma ( lakk kingades ja naine autos )
Ühise HI´liftimise ja mitmest puust korraga vintsimisega saime auto paari tunni pärast kõvemale pinnasele ja siis raginaga Urmast aitama , kelle auto tiksus rahulikult KP25 juures koos nukra naisega
Natuke vintsimist ja kandval pinnasel me mõlemad olimegi.
Lõpetuseks ütleks:
Zazz ära põe, kül ma tean kuhu helistada kui mul küpsised otsa saavad
Alex: sulle postitan pildikese KP27 kõrvalt.

Järgmise korrani härrased
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
- Alex
- Fitting 38"
- Postitusi: 318
- Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
- Asukoht: Pealinna külje all
- Kontakt:
irw...seda pilti ma täitsa usun...rumala aruga tulin 27-s masina seljast maha, et selga sirutada ja heast peast hakkas emake maapind mind järsku kõigest hingest allapoole sikutama.Kuna minu 120 kilose eluskaalu juures ei ole loodus täinud mulle standard varustusse vintsi lisada, siis tuli halvima vältimiseks külili visata ja ruutsentimeetrile avalduvat survet vähendada.Mõne aja pärast, kui lumi sulanud, lähen kaen veel seda kohta...aga enam mitte üksinda
Huvitav, et peale teid oli seal pinnas suht süütu välimusega v.a. auk kus ilmselt G oli istunud
Huvitav, et peale teid oli seal pinnas suht süütu välimusega v.a. auk kus ilmselt G oli istunud
KVF 750...Jõhker Jõud , Uaz 3962 Sanitarka Viis null123 kuus seitse
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
pean pettumuse valmistama aga see auk oli enne meid ja sinna me ära ei uppunud,KP-25 10m edas võisid süütut rööbast märgata seal nii G kui ka Urmase JEEP kinni.[/quote]Rain77 kirjutas:Huvitav, et peale teid oli seal pinnas suht süütu välimusega v.a. auk kus ilmselt G oli istunud
See auk millest räägite on see kust mõniaeg tagasi käidi päästmas Patrulli ja veel kedagi.
Selle päästeoperatsiooni käigus sündisid need KP´d sinna:
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Panin need punktid huvi pärast kaardile.... üsna hirmuäratav koht 
http://raitz.byte.ee/img/kp25.jpg
Selline siis see ülevalt vaadatuna.
http://raitz.byte.ee/img/kp25.jpg
Selline siis see ülevalt vaadatuna.