Õlitus mootoril ja küsimus filtri kohta.
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 891
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Õlitus mootoril ja küsimus filtri kohta.
Tere!
Küsimus tekkis offroad autode (eelkõige TR3) kohta, et mis te teete õlituse koha pealt. Kas sõidate stock karterite jms. või on teil mingid trikid nipid, et mootor kuivale ei jääks? Kuivkarteri varianti tean, sellele hammas peale ei hakka.
Olemas veel accusump variant, aga kas sellisel asjal on ka midagi mingi mõte? https://www.google.com/search?q=accusum ... 1075&dpr=1
Teine küsimus, siin palju tarku mehi. Vaja õlifilter teise kohta tõsta. Millise auto pealt sellist asja hankida? Ebay on neid täis, aga äkki saab natuke lihtsamalt? Ise mõtlesin, et kui see asi panna, siis juba koos jahutiga (sandwich tüüpi). Või on mingeid paremaid mooduseid mootori õli jahutamiseks? Sest õhuvool puudub ju ja eraldi ventikad, asjad panna, tekitab lihtsalt ühe asja juurde, mis saab puruks minna.
Kolmas küsimus. Kuidas jahutada kõige paremini automaat kasti? Ise arvan, et see sama sandwich tüüpi cooler oleks kõige parem, ehk siis õli/jahutusvedelik tüüpi jahuti, neid tava auto omasi paneks kaks tükki üksteise järgi ja olekski hea, minu mõtte järgi. Kas kasutada ka õlitermostaati?
Mootoriks 4.0l V8 sõiduauto pealt koos automaat kastiga.
Igasugused mõttevälgatused on teretulnud.
Lugupidamisega Villu
Küsimus tekkis offroad autode (eelkõige TR3) kohta, et mis te teete õlituse koha pealt. Kas sõidate stock karterite jms. või on teil mingid trikid nipid, et mootor kuivale ei jääks? Kuivkarteri varianti tean, sellele hammas peale ei hakka.
Olemas veel accusump variant, aga kas sellisel asjal on ka midagi mingi mõte? https://www.google.com/search?q=accusum ... 1075&dpr=1
Teine küsimus, siin palju tarku mehi. Vaja õlifilter teise kohta tõsta. Millise auto pealt sellist asja hankida? Ebay on neid täis, aga äkki saab natuke lihtsamalt? Ise mõtlesin, et kui see asi panna, siis juba koos jahutiga (sandwich tüüpi). Või on mingeid paremaid mooduseid mootori õli jahutamiseks? Sest õhuvool puudub ju ja eraldi ventikad, asjad panna, tekitab lihtsalt ühe asja juurde, mis saab puruks minna.
Kolmas küsimus. Kuidas jahutada kõige paremini automaat kasti? Ise arvan, et see sama sandwich tüüpi cooler oleks kõige parem, ehk siis õli/jahutusvedelik tüüpi jahuti, neid tava auto omasi paneks kaks tükki üksteise järgi ja olekski hea, minu mõtte järgi. Kas kasutada ka õlitermostaati?
Mootoriks 4.0l V8 sõiduauto pealt koos automaat kastiga.
Igasugused mõttevälgatused on teretulnud.
Lugupidamisega Villu
Re: Õlitus mootoril ja küsimus filtri kohta.
Minul oli ka aut kasti jahutusega probleeme... Kippus vägagi kuumaks minema... Lahendatud sai Bmw kliimaradikaga aastast 89,millel ei ole peened ribid vaid jookseb 8ne vasktoru. +Sai lisatud vent,mis puhub koguaeg ,kui mootor käib...
Kõikse parem lahendus see pole,aga kuumaks minemisega enam probleeme ei ole.
Kõikse parem lahendus see pole,aga kuumaks minemisega enam probleeme ei ole.
Ükskord me võidame niikuinii!
530d 01a
530d 01a
Re: Õlitus mootoril ja küsimus filtri kohta.
Karteripõhjad on originaalid,või ruumipuudusest ümber keevitatud.
Kasti õli jahuta eraldi radikaga.
Kasti õli jahuta eraldi radikaga.
Proto
53951597
53951597
Re: Õlitus mootoril ja küsimus filtri kohta.
Mootori õli samuti eraldi radikas.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
- Lomp
- Rock Crawler
- Postitusi: 891
- Liitunud: K Nov 30, 2011 7:07 pm
- Asukoht: loksa/valgejõe/harjumaa
- Kontakt:
Re: Õlitus mootoril ja küsimus filtri kohta.
kkasti õli jahutuseks sobib nt zili või ural-i mootori õli jahutusradikas ,roomikule sai pandud zil-i radikas kkasti jahutuseks ja toimib väga hästi(seal on jahutus üsna halb kuna kkastil nö kausis)
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Õlitus mootoril ja küsimus filtri kohta.
Kallakutel kuivale jäämise vastu väike õli ületäitmine. Nt pool kriipsuvahet üle maksimumi.
Oleneb muidugi mootorist, aga peaasi, et väntvõll vastu õli käima ei hakka.
Oleneb muidugi mootorist, aga peaasi, et väntvõll vastu õli käima ei hakka.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 891
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Õlitus mootoril ja küsimus filtri kohta.
Suured tänud asjaliku info eest. Kasti hakkab jahutama "kondi" radikas ja mootori oma saabi mootori õli radikas, tundub suht viisakas tükk olevat. Kuidas paigutan need, ei tea veel täpselt. Tänud veel kord.
Lugupidamisega Villu.
Lugupidamisega Villu.
Re: Õlitus mootoril ja küsimus filtri kohta.
Kondi radikat pannes... vaata,et oleks ikka torudega... mitte nagu uutel autodel,et peenike sein ja läbilaskmine suht null...

Siuke. Leidus neid nii e34,e32,e35,e31 jne

Siuke. Leidus neid nii e34,e32,e35,e31 jne
Ükskord me võidame niikuinii!
530d 01a
530d 01a