Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
toi kirjutas:Silmaga vaadates ei saagi midagi kahtlast näha. Kui hakkab rooli nõksutama siis tavaliselt on risti 1 laager kinni roostetanud. Nüüd kui rooli keerad siis iga kord kui see laager peaks liikuma läheb rool raskeks korra ja kui sealt ülekeerad siis teebki nõksu sisse. Kui rooli kardaanil risti juures suurt nurka sees ei ole siis need laagrid liiguvad nii vähe et kipuvad niiskusega kinni roostetama.
Ok, vaatan risti uuesti üle. (Ristidega seoses olen roostes ja olematute nõeltega laagrit muidugi näinud.) Kui nii mõelda, siis ristijama täiesti võimalik. Segadusse ajab asjaolu, et kohapeal rattaid pöörates jõnksusid nagu ei tunne- roolist tagasi pöörates. Jõnksud ikka siis kui masin liigub ja rool ise tagasi tuleb.
Tänud veelkord. Infi nüüd piisavalt. Alguses roolirist, siis esirattad maast lahti ning edasi roolikarp ja amort...
Omal juhus kui rool jõnksutas, sai risti WD40-ga leotatud (2xpäevas 2 päeva), näha oli kuidas rist pruuniks
muutus. Kolmandal päeval oli ristis kõlks sees ja läks vahetusse.
criss82 kirjutas:Lugu siis selline, et ng üle öö otsustas rool tegema hakata just seda mida ise tahab.
Kiirendades ei midagi, sõidu ajal ei midagi ja siis järsku selline tunne, et mõlemad rattad tahavad oma teed minna.
Kõik liigendid üle vaadatud ja ainus loks mis sai kodus tuvastatud oli üks väheke vigane rooliots....
Ehk kellegil miskit tarka minuga jagada
minul oli säärane jama ja põhjustas selle otsalõppenud rattalaager. Tekkis ka selline kriipiv heli ja rool hakkas kiskuma. Ilmselt hakkas laager pooma mingi hetk ja sellest ka rooli kiskumine.
Aga kuna Monterey ei väsi iial üllatamast siis võib olla veel ubes nii 100 erinevat põhjust
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888