Anomaalia rooliga
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Anomaalia rooliga
Lugu siis selline, et ng üle öö otsustas rool tegema hakata just seda mida ise tahab.
Kiirendades ei midagi, sõidu ajal ei midagi ja siis järsku selline tunne, et mõlemad rattad tahavad oma teed minna.
Kõik liigendid üle vaadatud ja ainus loks mis sai kodus tuvastatud oli üks väheke vigane rooliots....
Ehk kellegil miskit tarka minuga jagada
Kiirendades ei midagi, sõidu ajal ei midagi ja siis järsku selline tunne, et mõlemad rattad tahavad oma teed minna.
Kõik liigendid üle vaadatud ja ainus loks mis sai kodus tuvastatud oli üks väheke vigane rooliots....
Ehk kellegil miskit tarka minuga jagada
Laevadel on sadamas turvaline, kuid mitte selleks neid ei ehitata!
Re: Anomaalia rooliga
Auto margi unustasin sootuks... Opel monterey, sellel raisal amorti pole
Laevadel on sadamas turvaline, kuid mitte selleks neid ei ehitata!
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Anomaalia rooliga
Aga kas roolisambal kardaan on?criss82 kirjutas:Auto margi unustasin sootuks... Opel monterey, sellel raisal amorti pole
Kui jah, siis alumine rist.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
- kalleo
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
- Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval
Re: Anomaalia rooliga
Vabandused ette, et segan teise mehe teemat, aga teema just selline mida isegi tahtsin alustada.
Mureks vana Jeepi Cherokee rool, mis viimasel ajal jõnksutades tagasi tuleb. Välja keerates käitub normaalselt, kohapeal tagasi keerata kah normaalne. Aga sõidu pealt keerab rooli tagasi väikeste jõnksude kaupa. Vahet pole kummalt poolt. Vahet pole kas 2WD või 4WD. Vahet pole kas linnaasfaldil või 3D kõveral metsateel. Tekkis suht järsku, kevadel. Midagi kahtlast ei paista kusagilt. Õli on ok, pumba hääl tavaline, rihm ei libise, kusagilt ei leki. Esisilla pooltelje ristid korras. Rattalaagrid... vanad, kuid liigset lõtku ei tundu olevat. Rooli liigendid kah teises nooruses, aga korralikult määritud, maanteel jookseb otse.. (TÜ mees samuti midagi kahtlast ei tuvastanud kuigi ässitasin ta esisilla kallale.) Esimese kardaani ristid on küll vanad. Aga roostet ja lõtku ei paista ning kardaani juurest lolli häält kuulda ei ole. Rehvid ühtlaselt kulunud...
Mis siis üle jääb? Rooliamort- kuda toda kontrollida või ainult vahetusega selgub. Või siis rooliamort võib kohe nii järsku saba anda? Siis on kerge kahtluse all ikka rattalaagrid ja esikardaani ristid. On kellelgi miskit sarnast juhtunud, või on ideid mida kontrollida/kindlasti vahetada. Maru häiriv on linnas sõita kui ei oska ette arvata kas rool tuleb ise või peab tagasi aitama...
Veelkord, kui minu postitus teemaalgatajat häirib siis andku kohe märku PS'i. Kustutan oma mure siit.
Tänud,
K.
Mureks vana Jeepi Cherokee rool, mis viimasel ajal jõnksutades tagasi tuleb. Välja keerates käitub normaalselt, kohapeal tagasi keerata kah normaalne. Aga sõidu pealt keerab rooli tagasi väikeste jõnksude kaupa. Vahet pole kummalt poolt. Vahet pole kas 2WD või 4WD. Vahet pole kas linnaasfaldil või 3D kõveral metsateel. Tekkis suht järsku, kevadel. Midagi kahtlast ei paista kusagilt. Õli on ok, pumba hääl tavaline, rihm ei libise, kusagilt ei leki. Esisilla pooltelje ristid korras. Rattalaagrid... vanad, kuid liigset lõtku ei tundu olevat. Rooli liigendid kah teises nooruses, aga korralikult määritud, maanteel jookseb otse.. (TÜ mees samuti midagi kahtlast ei tuvastanud kuigi ässitasin ta esisilla kallale.) Esimese kardaani ristid on küll vanad. Aga roostet ja lõtku ei paista ning kardaani juurest lolli häält kuulda ei ole. Rehvid ühtlaselt kulunud...
Mis siis üle jääb? Rooliamort- kuda toda kontrollida või ainult vahetusega selgub. Või siis rooliamort võib kohe nii järsku saba anda? Siis on kerge kahtluse all ikka rattalaagrid ja esikardaani ristid. On kellelgi miskit sarnast juhtunud, või on ideid mida kontrollida/kindlasti vahetada. Maru häiriv on linnas sõita kui ei oska ette arvata kas rool tuleb ise või peab tagasi aitama...
Veelkord, kui minu postitus teemaalgatajat häirib siis andku kohe märku PS'i. Kustutan oma mure siit.
Tänud,
K.
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
Re: Anomaalia rooliga
Ei mind häiri.
pole aega leidnud asjaga tegeleda aga eile selgus, et kõlab sõidu ajal sellist metalli kriipimise häält ja just siis hakkab rool lollitama.
Homme lahkan asja pulkadeks ja juu siis selgub
pole aega leidnud asjaga tegeleda aga eile selgus, et kõlab sõidu ajal sellist metalli kriipimise häält ja just siis hakkab rool lollitama.
Homme lahkan asja pulkadeks ja juu siis selgub
Laevadel on sadamas turvaline, kuid mitte selleks neid ei ehitata!
Re: Anomaalia rooliga
kalleo kirjutas:Vabandused ette, et segan teise mehe teemat, aga teema just selline mida isegi tahtsin alustada.
Mureks vana Jeepi Cherokee rool, mis viimasel ajal jõnksutades tagasi tuleb. Välja keerates käitub normaalselt, kohapeal tagasi keerata kah normaalne. Aga sõidu pealt keerab rooli tagasi väikeste jõnksude kaupa. Vahet pole kummalt poolt. Vahet pole kas 2WD või 4WD. Vahet pole kas linnaasfaldil või 3D kõveral metsateel. Tekkis suht järsku, kevadel. Midagi kahtlast ei paista kusagilt. Õli on ok, pumba hääl tavaline, rihm ei libise, kusagilt ei leki. Esisilla pooltelje ristid korras. Rattalaagrid... vanad, kuid liigset lõtku ei tundu olevat. Rooli liigendid kah teises nooruses, aga korralikult määritud, maanteel jookseb otse.. (TÜ mees samuti midagi kahtlast ei tuvastanud kuigi ässitasin ta esisilla kallale.) Esimese kardaani ristid on küll vanad. Aga roostet ja lõtku ei paista ning kardaani juurest lolli häält kuulda ei ole. Rehvid ühtlaselt kulunud...
Mis siis üle jääb? Rooliamort- kuda toda kontrollida või ainult vahetusega selgub. Või siis rooliamort võib kohe nii järsku saba anda? Siis on kerge kahtluse all ikka rattalaagrid ja esikardaani ristid. On kellelgi miskit sarnast juhtunud, või on ideid mida kontrollida/kindlasti vahetada. Maru häiriv on linnas sõita kui ei oska ette arvata kas rool tuleb ise või peab tagasi aitama...
Veelkord, kui minu postitus teemaalgatajat häirib siis andku kohe märku PS'i. Kustutan oma mure siit.
Tänud,
K.
Vaata roolikardaani riste, ei usu et viga sillas.
Nissan Patrol Y60 2,8 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
- kalleo
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
- Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval
Re: Anomaalia rooliga
Tänud, laupäeval sai kapoti all tegeldud. 1 rist seal on, rooli loksutades ei midagist kahtlast...toi kirjutas:Vaata roolikardaani riste, ei usu et viga sillas.
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 687
- Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm
Re: Anomaalia rooliga
Roolikarp ise võib puua kui on näiteks eelnevalt liialt peale reguleeritud ja siis jooksevad sealsed laagrid kokku( lausa pilbasteks). Lihtsalt enda lollusega läbi proovitud, mis lõppes karbi vahetusega muidugi.kalleo kirjutas:Tänud, laupäeval sai kapoti all tegeldud. 1 rist seal on, rooli loksutades ei midagist kahtlast...toi kirjutas:Vaata roolikardaani riste, ei usu et viga sillas.
- Bytewize
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
- Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4
Re: Anomaalia rooliga
Sul kas velg kõver ees, tasakaalustusjubinad ära kukkunud, rehvid nässus, või ühel rehvil muhk peal kuskil, vaata üle.kalleo kirjutas:Vabandused ette, et segan teise mehe teemat, aga teema just selline mida isegi tahtsin alustada.
Mureks vana Jeepi Cherokee rool, mis viimasel ajal jõnksutades tagasi tuleb. Välja keerates käitub normaalselt, kohapeal tagasi keerata kah normaalne. Aga sõidu pealt keerab rooli tagasi väikeste jõnksude kaupa. Vahet pole kummalt poolt. Vahet pole kas 2WD või 4WD. Vahet pole kas linnaasfaldil või 3D kõveral metsateel. Tekkis suht järsku, kevadel. Midagi kahtlast ei paista kusagilt. Õli on ok, pumba hääl tavaline, rihm ei libise, kusagilt ei leki. Esisilla pooltelje ristid korras. Rattalaagrid... vanad, kuid liigset lõtku ei tundu olevat. Rooli liigendid kah teises nooruses, aga korralikult määritud, maanteel jookseb otse.. (TÜ mees samuti midagi kahtlast ei tuvastanud kuigi ässitasin ta esisilla kallale.) Esimese kardaani ristid on küll vanad. Aga roostet ja lõtku ei paista ning kardaani juurest lolli häält kuulda ei ole. Rehvid ühtlaselt kulunud...
Mis siis üle jääb? Rooliamort- kuda toda kontrollida või ainult vahetusega selgub. Või siis rooliamort võib kohe nii järsku saba anda? Siis on kerge kahtluse all ikka rattalaagrid ja esikardaani ristid. On kellelgi miskit sarnast juhtunud, või on ideid mida kontrollida/kindlasti vahetada. Maru häiriv on linnas sõita kui ei oska ette arvata kas rool tuleb ise või peab tagasi aitama...
Veelkord, kui minu postitus teemaalgatajat häirib siis andku kohe märku PS'i. Kustutan oma mure siit.
Tänud,
K.
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
- kalleo
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
- Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval
Re: Anomaalia rooliga
Roolikarp on jah kahtlane koht. 6 aastat laitmatult töötanud. Pole võimendiga karpi kunagi lammutanud, seega mingi ummistus või kulumisest kinnikiilumine täiesti võimalik. Kui miski muu ei aita, siis ilmselt viimases järjrkorras tuleb lammutama hakata.Krooniline kirjutas:Roolikarp ise võib puua kui on näiteks eelnevalt liialt peale reguleeritud ja siis jooksevad sealsed laagrid kokku( lausa pilbasteks). Lihtsalt enda lollusega läbi proovitud, mis lõppes karbi vahetusega muidugi.
Veljed-rehvid oki-toki. See jõnksutamine ilmneb juba aeglase (pensionärist jalakäija) kiirusega liikudes. Ja ei ole seotud ratta pöörlemisega, et nagu miskist kohast ratas viskab.Bytewize kirjutas:Sul kas velg kõver ees, tasakaalustusjubinad ära kukkunud, rehvid nässus, või ühel rehvil muhk peal kuskil, vaata üle.
Tänud kõigile!
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 687
- Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm
Re: Anomaalia rooliga
Äkki on sellest manualist abi? http://www.upload.ee/files/4050632/93ZJ_19.PDF.html Selle abil sain " uue "karbi paika reguleeritud. Erinevad probleemid ja lahendused ka välja toodud.
Re: Anomaalia rooliga
kalleo kirjutas:Tänud, laupäeval sai kapoti all tegeldud. 1 rist seal on, rooli loksutades ei midagist kahtlast...toi kirjutas:Vaata roolikardaani riste, ei usu et viga sillas.
Silmaga vaadates ei saagi midagi kahtlast näha. Kui hakkab rooli nõksutama siis tavaliselt on risti 1 laager kinni roostetanud. Nüüd kui rooli keerad siis iga kord kui see laager peaks liikuma läheb rool raskeks korra ja kui sealt ülekeerad siis teebki nõksu sisse. Kui rooli kardaanil risti juures suurt nurka sees ei ole siis need laagrid liiguvad nii vähe et kipuvad niiskusega kinni roostetama.
Nissan Patrol Y60 2,8 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
- kalleo
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
- Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval
Re: Anomaalia rooliga
Ok, vaatan risti uuesti üle. (Ristidega seoses olen roostes ja olematute nõeltega laagrit muidugi näinud.) Kui nii mõelda, siis ristijama täiesti võimalik. Segadusse ajab asjaolu, et kohapeal rattaid pöörates jõnksusid nagu ei tunne- roolist tagasi pöörates. Jõnksud ikka siis kui masin liigub ja rool ise tagasi tuleb.toi kirjutas:Silmaga vaadates ei saagi midagi kahtlast näha. Kui hakkab rooli nõksutama siis tavaliselt on risti 1 laager kinni roostetanud. Nüüd kui rooli keerad siis iga kord kui see laager peaks liikuma läheb rool raskeks korra ja kui sealt ülekeerad siis teebki nõksu sisse. Kui rooli kardaanil risti juures suurt nurka sees ei ole siis need laagrid liiguvad nii vähe et kipuvad niiskusega kinni roostetama.
Tänud veelkord. Infi nüüd piisavalt. Alguses roolirist, siis esirattad maast lahti ning edasi roolikarp ja amort...
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Re: Anomaalia rooliga
Oli ka sama jama Baikali taga. Probleemiks oli pragu raamis kust hakkavad roolo vardad minema ja roolivarda kronsa oli käändmiku küljes 1 poldiga.
Tänaval sõites ei tohiks seda juhtuda.
Pragu muidu ei näinud kui rooli loksutades.
Tänaval sõites ei tohiks seda juhtuda.
Pragu muidu ei näinud kui rooli loksutades.
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts