Sorento mootoris imelik tiks
Moderaatorid: Landy, Moderators
Re: Sorento mootoris imelik tiks
See kord panen uue õlipumba ja rõhu kella. Usaldasin õlituld. Kõiki saalesi mõõta ei saanud kuna endal puudub selleks tööriist. Võlli lihvija mõõtis mõned ikka enne lihvimist ära.
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Pane kell jah külge.Reduktsiooni klapp on vabrikust 8ati kanti regullitud,selle peaks algul uute saaledega vabalt kätte saama.
olge marurahulikud!
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Reduktsiooni klapp ei või olla vigane?
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Õlipumba kallal ei ole keegi käinud!
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Kas keegi oskab öelda palju peab olema õli rõhk külma ja sooja mootoriga?
Kuidas kontrollida reduktsiooni klappi?
Kuidas kontrollida reduktsiooni klappi?
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Nüüd on mootor peal ja sõidetud esimene 1000km. Lootus on et jääb pidama. Kokku jooksu põhjus oli õlipump mis ei jõudnud õiget rõhku hoida.
Uue õlipumbaga on tühikäihul rõhk 2bar ja 1500rpm 4.5bar ja üle selle ei lähe.
Kahe remondi materjalile kulus 2000€ + oma töö ja vaev
Uue õlipumbaga on tühikäihul rõhk 2bar ja 1500rpm 4.5bar ja üle selle ei lähe.
Kahe remondi materjalile kulus 2000€ + oma töö ja vaev
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Tere! Saan aru, et lasid väntvõlli lihvida? Kas rem saaled on sorentole kuskil saadaval? Oleks huvitatud
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Tereainar12 kirjutas:Tere! Saan aru, et lasid väntvõlli lihvida? Kas rem saaled on sorentole kuskil saadaval? Oleks huvitatud
Lasin võlli lihvida 0,75 peale
Mina saalesi eestist ei leidnud. Kui huvi võin tellida. 0,25 ; 0,50 ; 0,75 saksa toode
Saale komplekti hind on umbes 220€
Siis pead ka uue õlipumba panema, uus originaal pump 200-240€
Täpsemad hinnad saan uurida kui huvi on.
Kui on küsimusi siis võid ka helistada 555 47 655