Sorento mootoris imelik tiks
Moderaatorid: Landy, Moderators
Sorento mootoris imelik tiks
Mure jägmine: 2.5 crdi 103kw 2004a.
Sõidu ajal oli tuntav jõu vähenemine ja imelik terav tiks mootori üleval osas. Tühikäigul vilksatab õlituli ja mootor väriseb natuke(pöörded on 600-ja juures). Õli punni august tuleb valget auru ja varda august pritsib õli ka!
See tiks kaob vahepeal täiesti ära ja siis 10-15 sekundi pärast tagasi nii kogu aeg.
Igasugune info on teretulnud!
Sõidu ajal oli tuntav jõu vähenemine ja imelik terav tiks mootori üleval osas. Tühikäigul vilksatab õlituli ja mootor väriseb natuke(pöörded on 600-ja juures). Õli punni august tuleb valget auru ja varda august pritsib õli ka!
See tiks kaob vahepeal täiesti ära ja siis 10-15 sekundi pärast tagasi nii kogu aeg.
Igasugune info on teretulnud!
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Seal üleval kaane all on sellel hüdrotõukurid .Need vahest lõpetavad lepingu.Aga see võib olla otseselt seotud väikese õlisurvega.Ja tuli ju vilkus.Valget auru tekitab jahutusvedelik õlis.Õli peaks ka siis olem hall.Ja kui jauhtusvedelik on õlis ,rikub see kompott lõpuks saaled.Sealt jälle õlisurve kadu.Varda august ei tohiks midagi tulla.Rõhutasandi üle vaadata.Kui tõesti õli vesi segamini kitib see ollus ka rõhutasandi kinni.
olge marurahulikud!
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Kui õlivalamis august valge aur ja õlivardaaugust õli välja pritsib, kahtlustaks, et korralik surve juba karteris?
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Probleem leitud, saaled nii kulunud et õli ei jõudnud enam tõukuriteni. Ette tuleb võtta mootori kapitaalremont. Kuna romula mootorid mõttetult kalli hinnaga, 2500€ teadmata läbisõidu ja hooldus ajaloota.
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Kas pihusti seibid kõik pidasid?Kas õlivõtja oli väga sitta täis?
Tee veel mõni pilt sisemusest,saaledest,väntvõllist.Tänud.
Tee veel mõni pilt sisemusest,saaledest,väntvõllist.Tänud.
olge marurahulikud!
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Pihusti seibid pidasid, õlivõttur oli ainult "treilaastu" täis.Uko kirjutas:Kas pihusti seibid kõik pidasid?Kas õlivõtja oli väga sitta täis?
Tee veel mõni pilt sisemusest,saaledest,väntvõllist.Tänud.
Mootor oli nüüd täielikult taastatud - uued tõukurid, nookurid, mõned klapid, väntvõll lihvitud -0,50, uus keps, uued saaled, moorori täielik pesu tehtud.
Sõidetud 30km ja uuesti kepsusaale ringi, seekord neljas saale.
Täiesti õnnetu risu see KIA
Kui kellelgi on mõni idee miks see saale ringi läks uuesti siis palun kirjuta oma arvamus!
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Kas väntvõlli kanalid tehti seest puhtaks, kui ei, siis ongi viga seal miks saale ringi tõmbas.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Oletada ikka natuke raske,seda peaks lähemalt nägema.Mõni pilt äkki?Saalest,vändast.Õlipumba sisust.
olge marurahulikud!
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Kõik kanalid said surve diisliga läbi lastud.
Teen mõne pildi kui laiali on jälle.
Kas õlipumba peaks äkki uue ostma? Olen kuulnud, kui metall juba läbi pumba käib siis võib pumba ära visata.
Teen mõne pildi kui laiali on jälle.
Kas õlipumba peaks äkki uue ostma? Olen kuulnud, kui metall juba läbi pumba käib siis võib pumba ära visata.
Re: Sorento mootoris imelik tiks
No miskit pidi hiljem ikka juhtuma,muidu oleks kohe kinni käinud.Pump lahti ja järgi vaadata mis paistab.Aga ilmselt sellest ka esimene surve kadu.Klapi pesa või klapp ise äkki pekkis.
olge marurahulikud!
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Ma lasin kaane ära teha, soveldatud ja lihvitud. Millest selline järeldus et rõhu kadu on? See kord läks 4 saale ringi mitte esimene!
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Õli puudus ilmselt,mida kaugemale pumbast seda suurem.Ega midagi kahe silma vahele jäänud?Mingi punn kusagilt puudu?Pumba rattad muidugi ka parajalt jutilised.
olge marurahulikud!
Re: Sorento mootoris imelik tiks
Põhimõtteliselt enne saalede paigaldamist on soovituslik saaled vähemalt kolmest kohast kellaga üle mõõta - et siis oleks ruumi õlil liikumiseks. Ennegi olnud seda, et tehas saadab natuke praaki. Kas su masinal on õlikell ka, mis too näitab, kas survet ikka on? Minu soovitus on see, et otsi netist selle mootori wörkshopp manual ja aja näpuga sealt järge ehk on tõesti mõni vigur tegemata või mõni njuuton võtmel vale...