Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Moderaatorid: jr, Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Edit. postitasin valesse kohta.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Patrol sai täna 2" tõstega vedrudega maa peale tagasi.
Praegu standardpuksid, standardamordid. Kõik puksid ja roolipudinad on uued. Stabikad viskasin minema.
Auto on kergelt lääpas, ma saan aru, et põhjuseks parema poole kõrgemad vedrud, rool on viltu, augus käivad ratta kukkumisel tagumised amordid lõpuni välja.
Siledal teel sõidab hästi ka 90-ga, ebatasasel asfaldil tahab tähelepanu, vibra pole.
Kas lääpas olemine väheneb aja jooksul? Praegu küllaltki tugev kreen.
Praegu standardpuksid, standardamordid. Kõik puksid ja roolipudinad on uued. Stabikad viskasin minema.
Auto on kergelt lääpas, ma saan aru, et põhjuseks parema poole kõrgemad vedrud, rool on viltu, augus käivad ratta kukkumisel tagumised amordid lõpuni välja.
Siledal teel sõidab hästi ka 90-ga, ebatasasel asfaldil tahab tähelepanu, vibra pole.
Kas lääpas olemine väheneb aja jooksul? Praegu küllaltki tugev kreen.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2649
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Rool jääbki peale tõstet viltu. Selle tõstad sirgeks. Kui rooliotsad vahetatud lähed ju niikuinii sillastendi.
Sul esimene roolivarras ühes tükis või veel reguleeritav ?
Kas pukside poldid keerasid ikka tööasendis kinni ?
See tagumiste amortide lõppu käimine on küll huvitav..
Sul esimene roolivarras ühes tükis või veel reguleeritav ?
Kas pukside poldid keerasid ikka tööasendis kinni ?
See tagumiste amortide lõppu käimine on küll huvitav..
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Puksipoldid kinni ikka maas. Roolivarras ühes tükis.
Ma auto all polnud ja oma silmaga ei näinud, et amort lõpuni käib... Kuid mis muu see on, mis kuivalt kolksub, kui ratas kukub auku? Kõrva järgi õiges kohas kolksub ka.
Kolksutab rohkem see kõrgem pool.
Ma auto all polnud ja oma silmaga ei näinud, et amort lõpuni käib... Kuid mis muu see on, mis kuivalt kolksub, kui ratas kukub auku? Kõrva järgi õiges kohas kolksub ka.
Kolksutab rohkem see kõrgem pool.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2649
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Siis ei oskagi muud kosta: ehk vajub vedru paika aga veidi kahtlen , et sirgeks settib.
Selle kolksuga: las keegi:
a) hüppab tagumise konksu peal
b) ronib küljelt tagumisele rattale ja hüppab rehvi peal
Keegi vaatab alt.
See B variant võib küll naljakas tunduda, kuid nii sain ma oma amordipuksi kolksule jälile.
Selle kolksuga: las keegi:
a) hüppab tagumise konksu peal
b) ronib küljelt tagumisele rattale ja hüppab rehvi peal
Keegi vaatab alt.
See B variant võib küll naljakas tunduda, kuid nii sain ma oma amordipuksi kolksule jälile.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
- JoelH
- Fitting 38"
- Postitusi: 220
- Liitunud: K Apr 04, 2007 8:47 pm
- Asukoht: Tallinn/Salmistu
- Kontakt:
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
tagumine diagonaalvarras tuleb pikemaks teha, muidu jääbki lääpa.
Milwaukee, AEG, Ryobi, Homelite ja tööriistade ja aiatehnika müük, garantiiremont ja varuosad.
Kauplus: Tallinn, Kadaka tee 7/2
www.tööriistapood.ee
http://www.milwaukee.ee
53730444
Kauplus: Tallinn, Kadaka tee 7/2
www.tööriistapood.ee
http://www.milwaukee.ee
53730444
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2649
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Mul Y60 l tõstet 3,2 " Auto on sirge. Tagumist varrast pole näppinud.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Minu y61 all JR käest ostetud puksikud ja väga rahul,ees 2" ja taha tegin uued pikemad pikivardad,nüüd on ratas ilusti koopa keskel ja vedru otse.
Millegagi ju peab tegelema,ennast sügada jõuab ka hiljem...5210376
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Lääpas on ikka parema poole kõrgematest vedrudest. Panhard lükkab silla ühele poole välja, lääpa 2" tõstega küll ei kisu panhardist.
Standardkõrgusega amort, KYB, tagumine, käib ikkagi ratta kukkudes lõpuni välja, kontrollisin, ja vales asendis olles ei tööta kehval teel piisavalt.
Täna proovisin sõita ca 250-300 kg koormaga pagasiruumis, päris hea oli ja jäigema amordiga saab veel parem. Stabikatest puudust küll ei tundnud (võrreldes standardvedru ja stabikatega sõitmisega).
Jääb mul üle ring KYB gaasiamorte, tagumised all olnud natuke, esimesed uued riiulis veel.
Standardkõrgusega amort, KYB, tagumine, käib ikkagi ratta kukkudes lõpuni välja, kontrollisin, ja vales asendis olles ei tööta kehval teel piisavalt.
Täna proovisin sõita ca 250-300 kg koormaga pagasiruumis, päris hea oli ja jäigema amordiga saab veel parem. Stabikatest puudust küll ei tundnud (võrreldes standardvedru ja stabikatega sõitmisega).
Jääb mul üle ring KYB gaasiamorte, tagumised all olnud natuke, esimesed uued riiulis veel.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Selle lääpas olemisega selline küsimus teadjatele:
kuidas peab paigutama vasakpoolse rooliga autole Austraalias toodetud tõstevedrud, millel on tähistused LH ja RH peal?
kuidas peab paigutama vasakpoolse rooliga autole Austraalias toodetud tõstevedrud, millel on tähistused LH ja RH peal?
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Vastus eelmises postis olnud küsimusele: paigaldada nii nagu tähised vedrudel näitavad.
Nüüd on paigaldatud ka pikemad ja jämedamad amortisaatorid. Auto pole enam lääpas ja sõita nüüd päris hea, jäigem amort jaksab rasket silda ja 33 ratast ohjeldada.
Ma saan aru, et Patrol vajab keskmisest paremat amorti just jämedate sildade tõttu - vedrustamata mass on suur.
Esisilla regull vaja veel teha, tunde järgi peaks natuke rohkem kokku jooksma.
Nüüd on paigaldatud ka pikemad ja jämedamad amortisaatorid. Auto pole enam lääpas ja sõita nüüd päris hea, jäigem amort jaksab rasket silda ja 33 ratast ohjeldada.
Ma saan aru, et Patrol vajab keskmisest paremat amorti just jämedate sildade tõttu - vedrustamata mass on suur.
Esisilla regull vaja veel teha, tunde järgi peaks natuke rohkem kokku jooksma.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Ja,kui oleks palju vaba raha,siis üks korralik vedrupüstak amordiga(reguleeritav autost) teeks selle raske auto sõitmise veelgi mõnusamaks 

Millegagi ju peab tegelema,ennast sügada jõuab ka hiljem...5210376
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Olen siin levitanud valeinfot, rääkides parema poole kõrgematest vedrudest.amevier kirjutas:Lääpas on ikka parema poole kõrgematest vedrudest. Panhard lükkab silla ühele poole välja, lääpa 2" tõstega küll ei kisu panhardist.
Standardkõrgusega amort, KYB, tagumine, käib ikkagi ratta kukkudes lõpuni välja, kontrollisin, ja vales asendis olles ei tööta kehval teel piisavalt.
Tegelikult on Terrain Tameri 2" tõstevedrudega nii, ees on parem vedru kõrgem, taga vasak kõrgem. Sellise settinguga sai minu auto otseks ja sõidab hästi (tagavedrude markeeringud rebenesid küljest ja alguses panin valesti).
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Dropboxid all ja peab mainima et asi töötab. Juhitavus üle ootuste hea. Ja see lühike aeg mis ma peale tõste tegemist sõitsin vale sillanurgaga oli juba silla puksid ära söönud.
Nissan Patrol Y60 2,8 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Nissan Patrol 160 3,3 td