Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

SuperPro ei kesta
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitus Postitas amevier »

Edit. postitasin valesse kohta.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitus Postitas amevier »

Patrol sai täna 2" tõstega vedrudega maa peale tagasi.
Praegu standardpuksid, standardamordid. Kõik puksid ja roolipudinad on uued. Stabikad viskasin minema.
Auto on kergelt lääpas, ma saan aru, et põhjuseks parema poole kõrgemad vedrud, rool on viltu, augus käivad ratta kukkumisel tagumised amordid lõpuni välja.
Siledal teel sõidab hästi ka 90-ga, ebatasasel asfaldil tahab tähelepanu, vibra pole.
Kas lääpas olemine väheneb aja jooksul? Praegu küllaltki tugev kreen.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2649
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitus Postitas helar »

Rool jääbki peale tõstet viltu. Selle tõstad sirgeks. Kui rooliotsad vahetatud lähed ju niikuinii sillastendi.
Sul esimene roolivarras ühes tükis või veel reguleeritav ?
Kas pukside poldid keerasid ikka tööasendis kinni ?
See tagumiste amortide lõppu käimine on küll huvitav..
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitus Postitas amevier »

Puksipoldid kinni ikka maas. Roolivarras ühes tükis.
Ma auto all polnud ja oma silmaga ei näinud, et amort lõpuni käib... Kuid mis muu see on, mis kuivalt kolksub, kui ratas kukub auku? Kõrva järgi õiges kohas kolksub ka.
Kolksutab rohkem see kõrgem pool.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2649
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitus Postitas helar »

Siis ei oskagi muud kosta: ehk vajub vedru paika aga veidi kahtlen , et sirgeks settib.

Selle kolksuga: las keegi:
a) hüppab tagumise konksu peal
b) ronib küljelt tagumisele rattale ja hüppab rehvi peal

Keegi vaatab alt.
See B variant võib küll naljakas tunduda, kuid nii sain ma oma amordipuksi kolksule jälile.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
JoelH
Fitting 38"
Postitusi: 220
Liitunud: K Apr 04, 2007 8:47 pm
Asukoht: Tallinn/Salmistu
Kontakt:

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitus Postitas JoelH »

tagumine diagonaalvarras tuleb pikemaks teha, muidu jääbki lääpa.
Milwaukee, AEG, Ryobi, Homelite ja tööriistade ja aiatehnika müük, garantiiremont ja varuosad.

Kauplus: Tallinn, Kadaka tee 7/2
www.tööriistapood.ee
http://www.milwaukee.ee
53730444
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2649
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitus Postitas helar »

Mul Y60 l tõstet 3,2 " Auto on sirge. Tagumist varrast pole näppinud.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
ETPatrol
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 155
Liitunud: P Dets 19, 2010 7:19 pm

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitus Postitas ETPatrol »

Minu y61 all JR käest ostetud puksikud ja väga rahul,ees 2" ja taha tegin uued pikemad pikivardad,nüüd on ratas ilusti koopa keskel ja vedru otse.
Millegagi ju peab tegelema,ennast sügada jõuab ka hiljem...5210376
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitus Postitas amevier »

Lääpas on ikka parema poole kõrgematest vedrudest. Panhard lükkab silla ühele poole välja, lääpa 2" tõstega küll ei kisu panhardist.
Standardkõrgusega amort, KYB, tagumine, käib ikkagi ratta kukkudes lõpuni välja, kontrollisin, ja vales asendis olles ei tööta kehval teel piisavalt.
Täna proovisin sõita ca 250-300 kg koormaga pagasiruumis, päris hea oli ja jäigema amordiga saab veel parem. Stabikatest puudust küll ei tundnud (võrreldes standardvedru ja stabikatega sõitmisega).
Jääb mul üle ring KYB gaasiamorte, tagumised all olnud natuke, esimesed uued riiulis veel.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitus Postitas amevier »

Selle lääpas olemisega selline küsimus teadjatele:
kuidas peab paigutama vasakpoolse rooliga autole Austraalias toodetud tõstevedrud, millel on tähistused LH ja RH peal?
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitus Postitas amevier »

Vastus eelmises postis olnud küsimusele: paigaldada nii nagu tähised vedrudel näitavad.

Nüüd on paigaldatud ka pikemad ja jämedamad amortisaatorid. Auto pole enam lääpas ja sõita nüüd päris hea, jäigem amort jaksab rasket silda ja 33 ratast ohjeldada.
Ma saan aru, et Patrol vajab keskmisest paremat amorti just jämedate sildade tõttu - vedrustamata mass on suur.
Esisilla regull vaja veel teha, tunde järgi peaks natuke rohkem kokku jooksma.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
ETPatrol
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 155
Liitunud: P Dets 19, 2010 7:19 pm

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitus Postitas ETPatrol »

Ja,kui oleks palju vaba raha,siis üks korralik vedrupüstak amordiga(reguleeritav autost) teeks selle raske auto sõitmise veelgi mõnusamaks :)
Millegagi ju peab tegelema,ennast sügada jõuab ka hiljem...5210376
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitus Postitas amevier »

amevier kirjutas:Lääpas on ikka parema poole kõrgematest vedrudest. Panhard lükkab silla ühele poole välja, lääpa 2" tõstega küll ei kisu panhardist.
Standardkõrgusega amort, KYB, tagumine, käib ikkagi ratta kukkudes lõpuni välja, kontrollisin, ja vales asendis olles ei tööta kehval teel piisavalt.
Olen siin levitanud valeinfot, rääkides parema poole kõrgematest vedrudest.
Tegelikult on Terrain Tameri 2" tõstevedrudega nii, ees on parem vedru kõrgem, taga vasak kõrgem. Sellise settinguga sai minu auto otseks ja sõidab hästi (tagavedrude markeeringud rebenesid küljest ja alguses panin valesti).
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Kasutaja avatar
toi
Rock Crawler
Postitusi: 517
Liitunud: R Okt 02, 2009 10:06 am
Asukoht: Tallinn ja Viljandi

Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes

Postitus Postitas toi »

Dropboxid all ja peab mainima et asi töötab. Juhitavus üle ootuste hea. Ja see lühike aeg mis ma peale tõste tegemist sõitsin vale sillanurgaga oli juba silla puksid ära söönud.
Nissan Patrol Y60 2,8 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Vasta

Mine “Nissan / Renault”