ainarv kirjutas:Olen sõitnud ka erinevates klassides(tr2, atv, vaba+ ja tr1) ja ausalt öeldes on hetkel kõige hullema mulje jätnud tr-1. Põhjus lihtne: RADA on enamajolt sama, mis tr-3. Ei ole siin vahet, kus vints asub või kas kuskilt keret lõigatud vms. Reeglid on hetkel ok! Lihtsalt keeruline on selle väikse ja madala autoga sõita rööbastes, kus tr3-edki kõhualust kraabivad ja kinni jäävad...
Tulles vaba+ autost üle tr-1te oli lootus, et läheb natukene lihtsamaks, pole vaja niipalju vintsida, rajad lihtsamad jne aga tegelikkus on hoopis vastupidine...
Seega las reeglid olla, tegelege parem radadega!
Lihtsalt minu kogemus ja arvamus.
Ainar
Ma julgen siinkohal natukene sõna võtta. Tr1 rajad ei ole kindlasti mitte nii ülemõistuse rasked. Siinkohal ütlen kohe, et tehke vahet, mis on tr1 ja mis on et-1. Kõige ehedam näide on näiteks eelmise aasta meister. Cherokeega. Poisid, mõelge ka. See kui inimesed ei oska ennem sitta kohta autost välja tulla, olukorda hinnata, ja 70% juhtudest kuiva jalaga mööda sõita, siis see on juba meeskonna viga. Olen ise sõitnud aastaid cheroga tr1. Aastaid sõitnud toyotaga. Tean mis pingutus on sõita cheroga võidu peale. Jutu point on selles, et kui cherokeega, mis on oma olemuselt pereauto, on võimalik tulla tr1 võitjaks, siis ei ole küsimus mitte radades, vaid sõitjates. Vastupidist on väita on lollus.
Äkki oli aasta 2010. Suvesõit. Teine päev. Kolmandas punktis andis esisild saba. Juhi praak. Toyotaga. Sõitsime ülejäänud päeva tagaveoga. Saime päeva tulemuseks 4. koha. Parklas mehed rääkisid et rada oli nii raske ja ei saanud kõike kätte.
Millest me räägime?!
Kaspar Puström
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"