Toyota RAV4
Moderaatorid: jr, Moderators
Toyota RAV4
Tere kas keegi oskab kirjelda kuidas toimib 1995 aasta RAV4-jal aeglusti? nupp, tegemist pideva neliveoga masinaga. Ja mis olukorras kannatab seda varianti kasutada? Jutt segane aga ehk keegi oskab selgitada. Edu 
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Lülitusnupu järgi peaks ka aru saama millega tegu.ricardodesol11 kirjutas:Aga kuda see toimib?
Kui on selline rataste pilt (pealtvaates) ja keskdifri koha peal on ümmargune mummu, siis ilmsesti on tegemisti keskdifri luku nupuga.
Midagi sellist:

Toimib nii, et pressid sisse ja pärast seda veavad esi- ja tagasild üksteisest sõltumatult.
Minuteada Ravidel keskdifrit polegi vaid on vahekast, kus sees miskine sidur reguleerib veojõu suhet sildades (sarnane nagu sõiduauto 4x4) Vedava silla läbilibisemisel haakub läbi siduri siis ka teine sild.
Nupp lihtsalt võimaldab veojõu koha peal seistes võrdselt mõlemisse silda lülitada. Aeglustit seal küll ei tohiks olla
kui just pole automaatkast, milledele kohati aretatakse kahtlasi käigukasti libistavaid nuppe.
Nupp lihtsalt võimaldab veojõu koha peal seistes võrdselt mõlemisse silda lülitada. Aeglustit seal küll ei tohiks olla
Re: Toyota RAV4
On endal 1997a. rav4, ravil peaks olema keskel differ mille sa selle nuppu vajutusega lukkustad (lukustus ise toimub üle mingisuguse vaakum süsteemi). Olen isegi uurinud kas keegi teab, et on seal sees mingi sidur või ei aga ühest vastust pole saanud. Endal peale teistkortset siduri vahetust lakkas kesk differi lukk toimimast.
Tavaolukorras toimib see differ niisammuti kahe silla vahel kui ühe veosillas.
Tavaolukorras toimib see differ niisammuti kahe silla vahel kui ühe veosillas.