paluks vasteid
4H - selles ainsana kahtlen tegelikult,et kas differ lukus või mitte?
AUTO
4L
ja kas taga on difrilukk?
Pathfinder 2005 D+M 2,5 nelikveo skeemi selgitust palun?
Moderaatorid: jr, Moderators
Pathfinder 2005 D+M 2,5 nelikveo skeemi selgitust palun?
-------------------------------------
Minu 4X4 ajalugu:
RAM 1500
Frontera Sport A 2,0i 31" AT (ex)
Cherokee XJ 4,0 31" SpecTrck (ex)
Minu 4X4 ajalugu:
RAM 1500
Frontera Sport A 2,0i 31" AT (ex)
Cherokee XJ 4,0 31" SpecTrck (ex)
Re: Pathfinder 2005 D+M 2,5 nelikveo skeemi selgitust palun?
http://www.nissanclub.eu/manuals/Nissan_Navara_D40.rar
Siit manuaalist saad TF failist lugega kõike selle kohta, või siis googelda. Auto asendit paljudes regioonides ei pakutud, selle asemel on 2wd. Auto teaks toimima nagu xtrailil, st et on elektrooniline sidur toimetab vastavalt mootori koormusele ja abs andurite infole.
Siit manuaalist saad TF failist lugega kõike selle kohta, või siis googelda. Auto asendit paljudes regioonides ei pakutud, selle asemel on 2wd. Auto teaks toimima nagu xtrailil, st et on elektrooniline sidur toimetab vastavalt mootori koormusele ja abs andurite infole.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: Pathfinder 2005 D+M 2,5 nelikveo skeemi selgitust palun?
2WD on ka muidugi
-------------------------------------
Minu 4X4 ajalugu:
RAM 1500
Frontera Sport A 2,0i 31" AT (ex)
Cherokee XJ 4,0 31" SpecTrck (ex)
Minu 4X4 ajalugu:
RAM 1500
Frontera Sport A 2,0i 31" AT (ex)
Cherokee XJ 4,0 31" SpecTrck (ex)
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 128
- Liitunud: N Juun 17, 2010 1:55 pm
- Asukoht: Harjumaa 5088077
Re: Pathfinder 2005 D+M 2,5 nelikveo skeemi selgitust palun?
Loogiliselt võiks eeldada, et:
4H on esi-ja tagasild lukustatud, kiire nelikvedu. Keelatud sõita asfaltil ja betoonil.
Auto võiks olla see veoskeem selle masina puhul, kus 70% jagatakse tavaoludes tagasillale ja 30% esisillale. Keskdiffer siis lahti. Veojõudu jagatakse siis eeldatavalt läbi viskosiduri. Võib sõita igasugustel teedel.
4L võiks olla siis low gear ja eeldatatavlt keskdiffer lukus. Sõit keelatud asfaltil ja betoonil.
2H võiks olla tagavedu ainult. Sõida igal pool.
Tagasillas LSD?
Nissanil ja suht arusaamatu see asi, huvitaks ennastki kuidas siis tegelikult on Patfinderi ja Navara nelikveoga? Kasutajad kommenteerige.
4H on esi-ja tagasild lukustatud, kiire nelikvedu. Keelatud sõita asfaltil ja betoonil.
Auto võiks olla see veoskeem selle masina puhul, kus 70% jagatakse tavaoludes tagasillale ja 30% esisillale. Keskdiffer siis lahti. Veojõudu jagatakse siis eeldatavalt läbi viskosiduri. Võib sõita igasugustel teedel.
4L võiks olla siis low gear ja eeldatatavlt keskdiffer lukus. Sõit keelatud asfaltil ja betoonil.
2H võiks olla tagavedu ainult. Sõida igal pool.
Tagasillas LSD?
Nissanil ja suht arusaamatu see asi, huvitaks ennastki kuidas siis tegelikult on Patfinderi ja Navara nelikveoga? Kasutajad kommenteerige.
D4; G270
Re: Pathfinder 2005 D+M 2,5 nelikveo skeemi selgitust palun?
Kunagi oli mul selline pätakas, manuaal ja 2,5d
2H - tagavedu, tavadiffer taga, ei ühtegi lukku.
Auto - automaatse lülitusega nelivedu st kui tagasild "libises läbi", siis lülitas ise esisilla järgi. See oli tõttöelda üsna asjalik variant, eriti kui kursis olla igasugu libanelivedudega (crv jne). Reaktsioon kiire ja asjalik.
4H - sundnelivedu - nö nelivedu, ühtegi difrit ei lukustanud. Suur vahe nt LC-ga, praktikast rääkides. Minu omal ei olnud vist isegi LSD-d taga..
4L - aeglustiga, ühtegi difrit ei lukustanud.
Hoolimata kõikidest ülalmainitud puudustest oli see mulle armas auto...
2H - tagavedu, tavadiffer taga, ei ühtegi lukku.
Auto - automaatse lülitusega nelivedu st kui tagasild "libises läbi", siis lülitas ise esisilla järgi. See oli tõttöelda üsna asjalik variant, eriti kui kursis olla igasugu libanelivedudega (crv jne). Reaktsioon kiire ja asjalik.
4H - sundnelivedu - nö nelivedu, ühtegi difrit ei lukustanud. Suur vahe nt LC-ga, praktikast rääkides. Minu omal ei olnud vist isegi LSD-d taga..
4L - aeglustiga, ühtegi difrit ei lukustanud.
Hoolimata kõikidest ülalmainitud puudustest oli see mulle armas auto...
