Pathfinder 2005 D+M 2,5 nelikveo skeemi selgitust palun?

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
sultan
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 146
Liitunud: L Veebr 23, 2013 5:27 pm

Pathfinder 2005 D+M 2,5 nelikveo skeemi selgitust palun?

Postitus Postitas sultan »

paluks vasteid
4H - selles ainsana kahtlen tegelikult,et kas differ lukus või mitte?
AUTO
4L
ja kas taga on difrilukk?
-------------------------------------
Minu 4X4 ajalugu:
RAM 1500
Frontera Sport A 2,0i 31" AT (ex)
Cherokee XJ 4,0 31" SpecTrck (ex)
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 948
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Pathfinder 2005 D+M 2,5 nelikveo skeemi selgitust palun?

Postitus Postitas ahto42 »

http://www.nissanclub.eu/manuals/Nissan_Navara_D40.rar

Siit manuaalist saad TF failist lugega kõike selle kohta, või siis googelda. Auto asendit paljudes regioonides ei pakutud, selle asemel on 2wd. Auto teaks toimima nagu xtrailil, st et on elektrooniline sidur toimetab vastavalt mootori koormusele ja abs andurite infole.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Kasutaja avatar
sultan
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 146
Liitunud: L Veebr 23, 2013 5:27 pm

Re: Pathfinder 2005 D+M 2,5 nelikveo skeemi selgitust palun?

Postitus Postitas sultan »

2WD on ka muidugi
-------------------------------------
Minu 4X4 ajalugu:
RAM 1500
Frontera Sport A 2,0i 31" AT (ex)
Cherokee XJ 4,0 31" SpecTrck (ex)
Andruzka
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: N Juun 17, 2010 1:55 pm
Asukoht: Harjumaa 5088077

Re: Pathfinder 2005 D+M 2,5 nelikveo skeemi selgitust palun?

Postitus Postitas Andruzka »

Loogiliselt võiks eeldada, et:

4H on esi-ja tagasild lukustatud, kiire nelikvedu. Keelatud sõita asfaltil ja betoonil.
Auto võiks olla see veoskeem selle masina puhul, kus 70% jagatakse tavaoludes tagasillale ja 30% esisillale. Keskdiffer siis lahti. Veojõudu jagatakse siis eeldatavalt läbi viskosiduri. Võib sõita igasugustel teedel.
4L võiks olla siis low gear ja eeldatatavlt keskdiffer lukus. Sõit keelatud asfaltil ja betoonil.
2H võiks olla tagavedu ainult. Sõida igal pool.
Tagasillas LSD?

Nissanil ja suht arusaamatu see asi, huvitaks ennastki kuidas siis tegelikult on Patfinderi ja Navara nelikveoga? Kasutajad kommenteerige.
D4; G270
Kasutaja avatar
pätakas
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: P Aug 24, 2008 8:43 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: Pathfinder 2005 D+M 2,5 nelikveo skeemi selgitust palun?

Postitus Postitas pätakas »

Kunagi oli mul selline pätakas, manuaal ja 2,5d
2H - tagavedu, tavadiffer taga, ei ühtegi lukku.
Auto - automaatse lülitusega nelivedu st kui tagasild "libises läbi", siis lülitas ise esisilla järgi. See oli tõttöelda üsna asjalik variant, eriti kui kursis olla igasugu libanelivedudega (crv jne). Reaktsioon kiire ja asjalik.
4H - sundnelivedu - nö nelivedu, ühtegi difrit ei lukustanud. Suur vahe nt LC-ga, praktikast rääkides. Minu omal ei olnud vist isegi LSD-d taga..
4L - aeglustiga, ühtegi difrit ei lukustanud.

Hoolimata kõikidest ülalmainitud puudustest oli see mulle armas auto... :)
Vasta

Mine “Nissan / Renault”