Terekest. Viskaks ka oma "tarkuse" letti

No 2 paralleelselt ühendatud akut võiks ette kujutada, kui kahte ühendatud anumat. Mis on alati laetud võrdselt, olenemata sellest milline on akude seisukord. Kui teine aku kehvem siis tühjeneb ka teine sama võrra jne. Kui laadid akusid auto peal, siis lahti ei ole vaja ühendada, no muidugi kui laadija võimsusest piisab. Ja kui laadid eraldi, siis ühendades tasakaalustub energia hulk niikui nii mingi hetke pärast. Aga laadides vaatad palju ampertunde akudel peal on no kui teeb kokku näiteks 180 ah siis 18A kantti laadimisvoolu. Rohkem ei ole mõtet keerata, versioonil et laadib kiiremini, no ehk laadibki, aga vanema aku eluiga lüheneb sellega. Eriti kui oled näiteks käivitamisega tühjaks käianud. Kui ei ole automaatne laadija siis see laadimis vool alguses ette. See hakkab pikkapeale langema vastavalt akude laadimistasemele, juurde keerata ei ole mõtet hakkab ilmaaegu akusid keetma. Ja kui akud täis siis on ampermeeter ka peaaegu 0 lähedale langenud, ei pea 0 minema see oleneb akudest. Kui akudel on mingit sorti korgid purkidel tasuks kontrollida ka happe taset pärast laadimist, mõned akud läbipaistavad ja külje pealt näha tasemed.Kui ei ole peaks vähemalt plaadid olema kaetud vedelikuga, muidugi mitte täis valada. Ja lisada destileeritud vett, mitte hapet. No tänapäeval enamus akusid hooldevabad ja neile vee lisamine üsna keeruline ja enamusjuhtudel ka mittevajalik. Muidugi külmaga akude vastuvõtlikus laadimisele on ka piiratud ja ei pruugi korralikult täis saadagi.
ÄRA MINGIL JUHUL ÜHENDA 12V SÜSTEEMI 24V isegi mitte käivitamiseks, võid halvemal juhul akud lõhki lasta, eriti külma ilmaga....no ma ei tea kui tark see jutt sai

aga eks teised parandavad siis

Oma autus ka kaks paralleelselt ühendatud akut ja laadisin neid ka eelmine talv korra, siis süüde nulli ja võti eest ära(minu autul) juhtmed ühele akule ja laadija parajaks. Kuna liiga viletsad ei olnud sii mingi 4 tunni pärast oli ampermeeter laadijal juba peaaegu 0-is nii et täis. See akude pinge normaalselt ongi mingi 12,...midagi volti. Kui langeb juba 11V või alla selle siis tasuks kindlast laadida. Pooltühi aku võib pakkasega ära külmuda ja siis on muidugi niikui õhtal.