Pole veel jõudnud lõplikult korda teha, kuid vähemalt on plaan olemas. Kõigepealt tegin endale selgeks roolikarbi peal oleva sisekuuskantotsaga "korgi" funktsiooni. See on lihtsalt roolikarbi seesmise hammaslatt/kolvi käigupiiraja. Seega, roolikarbis midagi muuta eriti ei saa. Vähemalt mina ei suutnud tuvastada seda. Saab muuta pumbas-nii survet kui tootlikust. Konkreetselt Toyota diiselmootori külge käiva roolivõimupumba surve tõstmise juhist ei leidnud, kuid analoogse teema kohta on juhiseid küll: http://www.gmtruckcentral.com/articles/ ... eringmods/ . Kui kellelgi on konkreetselt kogemusi ülerõhuklapi modifitseerimises seibide lisamise või ava suurendamise osas ja sellega suurendatavate parameetrite osas, siis oleks selle info eest väga tänulik! Seega on lähiajal plaanis tõsta pumba survet ja tootlikkust. Eks siis paistab, kas on kasu;)
Parimat,
Rünno
95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks
Moderaatorid: jr, Moderators
- nelikjooksja
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 150
- Liitunud: T Juul 24, 2012 8:18 pm
Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks
"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail"
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks
Kas sa suudad seda vigast olukorda taasluua või tuleb see nagu jumal juhatab?
---------------------------------------------------------
2003 aasta automaat Y61 juppideks!
2003 aasta automaat Y61 juppideks!
- nelikjooksja
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 150
- Liitunud: T Juul 24, 2012 8:18 pm
Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks
See ilmneb reeglina raskendatud tingimustes. See ülerõhuklapp tundub seetõttu loogiline. Suurema koormuse/surve all teatud punktist see klapp avaneb ja laseb rõhu tagasi. Olukord ei taastu enne, kui on "pinge" maas.
Rünno
Rünno
"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail"
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com