95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks
Moderaatorid: jr, Moderators
- nelikjooksja
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 150
- Liitunud: T Juul 24, 2012 8:18 pm
95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks
Tere,
Selline mure, et 95a 4Runneri rool muutub metsas ukerdamisel paari tunni möödudes raskeks ja tunne on selline, nagu oleks õli puudu. Õli ennast on piisavalt, kuid õlil on mullid sees. Roolikarp ise on täiesti uus, seega seda ei kahtlustaks. Kas võib olla see probleem tingitud nõrgast roolivõimupumbast? Või on hoopis õli liialt ülekuumenenud ja lisama peaks hoopis täiendava jahutusradika? Kas on kellelgi kogemusi võimsamate roolivõimupumpadega? Näiteks http://www.lowrangeoffroad.com/index.ph ... ulley.html pakub suurema surve ja tootlikusega mudelit. Küsimus on muidugi selles, ega see roolikarbile halvasti mõju?
Parimat,
Rünno
Selline mure, et 95a 4Runneri rool muutub metsas ukerdamisel paari tunni möödudes raskeks ja tunne on selline, nagu oleks õli puudu. Õli ennast on piisavalt, kuid õlil on mullid sees. Roolikarp ise on täiesti uus, seega seda ei kahtlustaks. Kas võib olla see probleem tingitud nõrgast roolivõimupumbast? Või on hoopis õli liialt ülekuumenenud ja lisama peaks hoopis täiendava jahutusradika? Kas on kellelgi kogemusi võimsamate roolivõimupumpadega? Näiteks http://www.lowrangeoffroad.com/index.ph ... ulley.html pakub suurema surve ja tootlikusega mudelit. Küsimus on muidugi selles, ega see roolikarbile halvasti mõju?
Parimat,
Rünno
"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail"
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks
No selge, kui mullid sees, siis järelikult keeb.
Tuleb tagasivoolule radikas vahele ehitada.
Tuleb tagasivoolule radikas vahele ehitada.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks
Sõidan siiani originaal karbi ja võimendiga, all 36 tolli rehvid ja pole kordagi probleeme olnud, on irdunud karp raamist aga muidu kõik ok. Vaata torud voolikud järjest üle kuskil viga.
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
- nelikjooksja
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 150
- Liitunud: T Juul 24, 2012 8:18 pm
Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks
Tere!
uus pump, uus roolikarp ja uus õli. Ikkagi vahepeal muutub raskeks...Selline tunne, et pumbal ei jätku tootlikust. Õlina on kasutusel spetsiaalne õli roolivõimude jaoks.
Mida veel kontrollida?
Parimat,
Rünno
uus pump, uus roolikarp ja uus õli. Ikkagi vahepeal muutub raskeks...Selline tunne, et pumbal ei jätku tootlikust. Õlina on kasutusel spetsiaalne õli roolivõimude jaoks.
Mida veel kontrollida?
Parimat,
Rünno
"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail"
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks
Mul on sarnane mure. Vägisi tekib küsimus millistel alustel töötab "kiirusetundlik roolivõimendi"? Äkki on seal veel miskine elektrooniline jubin mis pumbale (vale)signaali annab? Või on ikkagi tegu puhtalt mehaanilise lahendusega?
- nelikjooksja
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 150
- Liitunud: T Juul 24, 2012 8:18 pm
Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks
Igakaks juhuks täpsustan veel sümptomeid. Rool muutub raskeks mingil hetkel. Siis läheb pisut aega mööda ja keerab jälle. Tundub just, et kohapeal manööverdades ei jätku pumbal tootlikkust või on seal pumbal mingi "tagasilöögiklapp".
Rünno
Rünno
"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail"
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks
Ega Sul seda viga ei ole...
http://www.youtube.com/watch?v=bqPF_SNueyg ?
http://www.youtube.com/watch?v=bqPF_SNueyg ?
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
- nelikjooksja
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 150
- Liitunud: T Juul 24, 2012 8:18 pm
Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks
Roolikardaan on ka täiesti uus. Ma pigem kahtlustan mingit pumba sisemist ülerõhuklappi. Ma muidugi täpselt selle pumba ehitust ei tea .
Parimat,
Rünno
Parimat,
Rünno
"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail"
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks
Mul on keerand raamiküljest karbi lahti kui rattad olid roopas kinni ja kasutan lumesahka talvel koguaeg , mis lisab lisaraskust ja kruttimist on ikka ka! Kas sul kuskil miskit stutsi või toru pole kasutatud mis on peenem? Nüüd sai lisatud raamile veel sendine metallplaat raami sisse, et karp kinni olex korralikult!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
- nelikjooksja
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 150
- Liitunud: T Juul 24, 2012 8:18 pm
Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks
Lugesin netist roolivõimuprobleemide kohta ja tekkis mõte, et äkki on viga selles vale õli kasutamises. Hetkel on süsteemis roolivõimuõli, mitte ATF? Kas peaks asendama? Äkki on tõesti see õli liialt paks ja pump ei saa piisavalt toidet? Kas on vahet ka, millist ATF-i roolisüsteemi panna?
Parimat,
Rünno
Parimat,
Rünno
"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail"
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
- nelikjooksja
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 150
- Liitunud: T Juul 24, 2012 8:18 pm
Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks
Vahetasin õli ära. Nüüd on uus punane ATF sees ja muudatust pole. Ikkagi kahtlustan mingit nõrka tagasivooluklappi. Pump annab ju kogu aeg survet. Seega peab kusagil olema mingi "ülerõhuklapp"?
Nõutu,
Rünno
Nõutu,
Rünno
"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail"
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks
Kui sama süsteem on mis 2002 runneril siis klapi asukoha leiad alates lk31 joonistest.
https://docs.google.com/file/d/0B4-QOr3 ... li=1&hl=en
https://docs.google.com/file/d/0B4-QOr3 ... li=1&hl=en
- nelikjooksja
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 150
- Liitunud: T Juul 24, 2012 8:18 pm
Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks
Uurisin vana roolivõimupumpa. Väljundi eemaldamisel tuleb nähtavale mingi kolb, millel on vedru all. Sellel "kolvil" tundub ka vedru sees olema. Mis on selle vidina funktsioon? Kas nende vedrude survetega saaks muuta äkki pumba väljundsurvet? Lisaks on küsimus veel roolikarbi osas. Kas seal on ka mingi vedru, mis suunab surve liigse rõhu korral "avariikanalisse"?
Parimat,
Rünno@lahendust.otsimas
Parimat,
Rünno@lahendust.otsimas
"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail"
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
Re: 95a 4Runneri roolvõim muutub ajas raskeks
on muutusi või lahendus?
---------------------------------------------------------
2003 aasta automaat Y61 juppideks!
2003 aasta automaat Y61 juppideks!