Need 2 viimast pakutud asja on vist samad, aga julgeks natuke kahelda nende survetaluvuses (ca 8 bari). Mõeldud on nad vist ikkagi karterituulutusest tulevate gaaside juhtimiseks sisselaskesse ning selle käigus õli kokku korjamiseks.
Siin aga on tehtud selline lahendus:
http://www.jeepforum.com/forum/f11/c-ob ... cs-471962/
Põhimõtteliselt siis tavaline suruõhutööriista õlitaja on pandud kruvikompressori (konditsioneeripump) sisselaskesse õlitama ning tavaline veeeraldaja/veekoguja on pandud seda õli teisipidi kinni püüdma. Ja mingi aja tagant siis pannakse õlitajale õli juurde ja eraldajast võetakse see jälle välja.
Natuke tüütu ta ju on, et peab seal solgutama, aga põhimõtteliselt teostatav.
AGA - kas see õlitaja (ükskõik siis kas selline või selline) üleüldse töötab hõrenduse peal? Mõeldud on ta ju surve poolel töötama...
Teine asi - kas veeeraldajat on võimalik tööle panna nii, et kogutud vedelik lastakse pideva joana alumisest kraanist välja (ilma et surve ka sealt välja läheks)?
Edit: Põhjus, miks ma ikka ja jälle sama teema juurde tagasi pöördun, on selles, et elektrilised kompressorid on ikka kohutavalt mannetud asjapulgad tootlikuse koha pealt. Olgu ta ühe või kahe kolviga, ikkagi on oma 10X sitem, kui tavaline kondipump, mis annab sellise laksuga õhku välja, et hoia piip ja prillid
