Toyota Land Cruiser 100
Moderaator: Moderators
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 863
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Toyota Land Cruiser 100
Uue nelikveolise sõbra valikul jäi silma pealkirjas nimetatud sõiduriist. Automaatkastiga masuudipress täpsemalt. Folklooris omistatakse "sto"-le müstilisi võimeid- kestab isalt pojale ja sõidab seal, kus traktorid peatuvad. Jne. Neetikumis kohtab vihjeid, et ülalpidamine olevat see-eest kulukas. Mida siinsed Länkari-kasutajad ning muud teadjad arvavad? Paar suunavat küsimust ka:
*too diiselmootor on ketiga?
*tegu on üsna pikaealise sõidukiga, kui õigesti aru saan, pole 4-500000km sellele autole veel mingi näitaja?
*Kas on miskid tülikad tüüpvead, millega alalõpmata maadlema peab?
*Ei saa üle ega ümber ka kütusekulust , nii 15-16 keskmiseks võiks olla reaalne number?
*Kui suuri rattaid selline sõiduriist kannatab?
*Müügis olevad sõidukid on mädaplekilised, põhiliselt esitiivad ja tagaluuk. Kas rooste teeb ka mujalt valusalt liiga, mis elu käib põhja all?
*Millist "feisslifti" eelistada, sõnaga: kas tehniliselt on ´98-`02`-05` autod millegi poolest väga erinevad?
Tänud ette!
PS. Ärge lööge, kui midagi harukordselt lolli küsisin.
*too diiselmootor on ketiga?
*tegu on üsna pikaealise sõidukiga, kui õigesti aru saan, pole 4-500000km sellele autole veel mingi näitaja?
*Kas on miskid tülikad tüüpvead, millega alalõpmata maadlema peab?
*Ei saa üle ega ümber ka kütusekulust , nii 15-16 keskmiseks võiks olla reaalne number?
*Kui suuri rattaid selline sõiduriist kannatab?
*Müügis olevad sõidukid on mädaplekilised, põhiliselt esitiivad ja tagaluuk. Kas rooste teeb ka mujalt valusalt liiga, mis elu käib põhja all?
*Millist "feisslifti" eelistada, sõnaga: kas tehniliselt on ´98-`02`-05` autod millegi poolest väga erinevad?
Tänud ette!
PS. Ärge lööge, kui midagi harukordselt lolli küsisin.
Re: Toyota Land Cruiser 100
Mõned vastused isiklikust kogemusest mainitud "elukaga". Kui kasutad otsingut siis peaksid lisa leidma.
- diiselmootor on hammasrihmaga.
- usun, et korraliku hoolduse korral võib Sinu toodud läbisõidud korrutada julgelt kahega
- vanematel, mäletamist mööda enne 2000a toodetud masinatel on tulnud ette esidiffri purunemist. Roolisamba reg.mootorid on ülesse ütelnud. Esimesed sarniirid. Kindlasti peab piduritele kord aastas käe külge panema- st. kolbide puhastamine ja määrimine et vältida hilisemaid kulukaid remonte. Uuematel reg.vedrustusega autodel kõrguseandurid- masinal 3tk, 2 ees ja 1 taga.
- 80% maantee/ 20% linn keskmine 10. Arvan, et linnas pigem 12-13l
- põhiliselt on häda roostetavate ülemiste tagaluukidega.
Võimalik, et varsti läheb üks 2005a masin müüki. Kui huvi siis täiendav info PS
Parimat,
Tanel
- diiselmootor on hammasrihmaga.
- usun, et korraliku hoolduse korral võib Sinu toodud läbisõidud korrutada julgelt kahega
- vanematel, mäletamist mööda enne 2000a toodetud masinatel on tulnud ette esidiffri purunemist. Roolisamba reg.mootorid on ülesse ütelnud. Esimesed sarniirid. Kindlasti peab piduritele kord aastas käe külge panema- st. kolbide puhastamine ja määrimine et vältida hilisemaid kulukaid remonte. Uuematel reg.vedrustusega autodel kõrguseandurid- masinal 3tk, 2 ees ja 1 taga.
- 80% maantee/ 20% linn keskmine 10. Arvan, et linnas pigem 12-13l
- põhiliselt on häda roostetavate ülemiste tagaluukidega.
Võimalik, et varsti läheb üks 2005a masin müüki. Kui huvi siis täiendav info PS
Parimat,
Tanel
Re: Toyota Land Cruiser 100
*Ei saa üle ega ümber ka kütusekulust , nii 15-16 keskmiseks võiks olla reaalne number?
On reaalne.
On reaalne.
Talasilda ja Tugevat Raami!
Võistlussüütu mudamatkaja alates 2002
Võistlussüütu mudamatkaja alates 2002
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 863
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Toyota Land Cruiser 100
Ok, tänud vastajatele!
Veel tekkis küss käimakoti kohta. Näikse, et maatkasti on nelja- ja viiekäigulist. Miskist aastast tekkis viiekäiguline? Või on see seotud kuidagi regiooni/mudeliga (100 ja 105 jutud)?
Veel tekkis küss käimakoti kohta. Näikse, et maatkasti on nelja- ja viiekäigulist. Miskist aastast tekkis viiekäiguline? Või on see seotud kuidagi regiooni/mudeliga (100 ja 105 jutud)?
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Toyota Land Cruiser 100
LC120-l ntx. ilmus 5-käiguline automaat koos 122kw-ga (eelnev 4-käiguline autom. ja 120kw) ja aastast 2005.kadjakas2000 kirjutas:Ok, tänud vastajatele!
Veel tekkis küss käimakoti kohta. Näikse, et maatkasti on nelja- ja viiekäigulist. Miskist aastast tekkis viiekäiguline? Või on see seotud kuidagi regiooni/mudeliga (100 ja 105 jutud)?
Re: Toyota Land Cruiser 100
Pole LC 100-ga väga kokku puutunud,aga 100 ja 105 on täiesti erinevad autod,mootorite,kerede,raamide,sildade,varustuse jne asjade kohapealt.
Proto
53951597
53951597
Re: Toyota Land Cruiser 100
4 käiguline ATM toodeti kuni 06/2003. 07/2003 kuni 04/2005 5 käiguline.
LC100& 105 lihtsamad erinevused:
LC100 on sõltumatu esivedrustuse, parema varustusega ja üles-alla avanevate tagaluukidega
LC105 jäiga esisilla talaga (ehk siis nagu LC80, LC60), vähem elektroonikat, salongis väga spartalikud materjalid- termatiin istmed, põhjamatt, plastist rool jms, tagaluugid avanevad külgedele, mootori valikus ka tavaline 4,2 vabalt hingav pommikindel katel jne. Eestis uuena müüdud vast mõned autod ja seetõttu meie kandis suht haruldus. Põhilised turud sellele mudelile Aasia riigid. Aasta tagasi oli mobile.de -s saadaval valged UN-i autod, kuid kõik suht rääbakad + probleemid EUs registreerimisel.
T
LC100& 105 lihtsamad erinevused:
LC100 on sõltumatu esivedrustuse, parema varustusega ja üles-alla avanevate tagaluukidega
LC105 jäiga esisilla talaga (ehk siis nagu LC80, LC60), vähem elektroonikat, salongis väga spartalikud materjalid- termatiin istmed, põhjamatt, plastist rool jms, tagaluugid avanevad külgedele, mootori valikus ka tavaline 4,2 vabalt hingav pommikindel katel jne. Eestis uuena müüdud vast mõned autod ja seetõttu meie kandis suht haruldus. Põhilised turud sellele mudelile Aasia riigid. Aasta tagasi oli mobile.de -s saadaval valged UN-i autod, kuid kõik suht rääbakad + probleemid EUs registreerimisel.
T
Re: Toyota Land Cruiser 100
Ja need 105-d mis eestis müüdud,on läbi läti registri omalajal arvele võetud.
Eestis peaks neid olema vist 3
Eestis peaks neid olema vist 3
Proto
53951597
53951597
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Toyota Land Cruiser 100
Minu andmetel ei ole see jutt nüüd päris paika pidav.Praks1 kirjutas:Ja need 105-d mis eestis müüdud,on läbi läti registri omalajal arvele võetud.
Eestis peaks neid olema vist 3
Imedepõllu majapidamises kasutusel Eestis uuena müüdud pommikindel LC105
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Toyota Land Cruiser 100
Pole kah 100% kindel,aga eestis müüdud ja läbi läti arvele võetud?Kuidagi nii tehti neid asju varem,ka osade teiste autodega.
Proto
53951597
53951597
Re: Toyota Land Cruiser 100
Üks kulukas artikkel on esimesed poolteljed.
Hakkavad nuutide kuludes loksuma rummudes.
Minu autol vahetati need just Amservis välja-mõlemad siis.
Hooldusasjad on VÄGA ODAVAD
Näiteks õhufilter 15.-
Tagumised klotsid 25.-
Kaua eestis sõitnud autod on hädas roostega-eriti põhja alt.
Hammasrihma välp on 150000km.
Pidureid peab isegi tihemini kui kord aastas hooldama-eriti kui on mudas sumpamas käidud.
Natuke lugemist minu auto teemas:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=64&t=48441
Hakkavad nuutide kuludes loksuma rummudes.
Minu autol vahetati need just Amservis välja-mõlemad siis.
Hooldusasjad on VÄGA ODAVAD
Näiteks õhufilter 15.-
Tagumised klotsid 25.-
Kaua eestis sõitnud autod on hädas roostega-eriti põhja alt.
Hammasrihma välp on 150000km.
Pidureid peab isegi tihemini kui kord aastas hooldama-eriti kui on mudas sumpamas käidud.
Natuke lugemist minu auto teemas:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=64&t=48441
Re: Toyota Land Cruiser 100
Hea auto, mis tahab korralikku hooldust saada, siis kestab ka kaua, pröögatud masina remontimine on kallis, kulujupid muidu normaalse hinnaga.
Kallimad remondid tekivad siis, kui mootoriga, diferentsiaali(lukku)dega või elektroonikaga probleeme tekib, seda aitab aga ära hoida ostueelne kontroll ning järjepidev hooldus.
Roosteprobleem on enamasti tagaluugiga, kuid sellepärast auto ilmselt ostmata ei jää. Kütusekulu on umbes 15 sajale, talvel linnas pole 20 ka probleem, kuid eks kõik oleneb sõitjast ja rehvidest, ainult maanteel sõites saab ka madalama kulu. Mõningat infot leiab veel siit teemast.
Kallimad remondid tekivad siis, kui mootoriga, diferentsiaali(lukku)dega või elektroonikaga probleeme tekib, seda aitab aga ära hoida ostueelne kontroll ning järjepidev hooldus.
Roosteprobleem on enamasti tagaluugiga, kuid sellepärast auto ilmselt ostmata ei jää. Kütusekulu on umbes 15 sajale, talvel linnas pole 20 ka probleem, kuid eks kõik oleneb sõitjast ja rehvidest, ainult maanteel sõites saab ka madalama kulu. Mõningat infot leiab veel siit teemast.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 863
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Toyota Land Cruiser 100
Ok, tänud-tänud. Huvi on tõusuteel...
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 863
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Toyota Land Cruiser 100
Nii, paar küsimust veel selle reguleeritava vedrustuse osas. Pole varem sihukese fäänsi asjaga lähedalt kokku puutunud. Kuis see täpselt toimetab ja kuidas kontrollida sisteemi korrasolekut?
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Toyota Land Cruiser 100
Kui 100-l on sama süsteem 120-ga, siis võin pajatada, aga kui ei, siis foorumlase iisak`i 100 on ka õhkvedrugakadjakas2000 kirjutas:Nii, paar küsimust veel selle reguleeritava vedrustuse osas. Pole varem sihukese fäänsi asjaga lähedalt kokku puutunud. Kuis see täpselt toimetab ja kuidas kontrollida sisteemi korrasolekut?