gaz 66 belarusi mootor.

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
rynts
IC Honoured Member
Postitusi: 102
Liitunud: N Mär 02, 2006 5:55 pm
Asukoht: mudas.

gaz 66 belarusi mootor.

Postitus Postitas rynts »

küsimus selline kas keegi teab kas on sellist asja olemas kuskil tehases või sellises kohas nagu belarusi mootori ja gaz 66 käimakoti vahele vaheplaati kuna plaanid 66 peale russi mootor panna siis kogun juba varem andmeid sellise isendi kohta kui kellegil pilte äkki siis saata võib aadresil meessoost@hot.ee NB!e-maili aadresss on tõene MITTE vale
ette tänades rynts! 8)
GC
Rock Crawler
Postitusi: 572
Liitunud: T Nov 16, 2004 4:02 pm
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

Kunagi väga ammu läbi tehtud!
Tulemuseks kiire traktor -70 km/h ja kabiin täis russi mootori möla!
Võiksid mõne välismaise diisli peale mõelda.
gaz fs 1
GC
Rock Crawler
Postitusi: 572
Liitunud: T Nov 16, 2004 4:02 pm
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

gaz fs 1
urmas66
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: N Jaan 04, 2007 6:55 pm

Postitus Postitas urmas66 »

Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suzi »

natuke kül teema väline kuid siiski. Sõjaväes ehitati ZIL-e ümber belarussi mootorile. Tegemist siis ZIL137 6 ratta veo ning õhu pealt diffrilukud ning esisilla lülitus. Kiirus oli sinna 80km/h kantti kuid ronis hästi. Männiku tankotroomil olevast mäst läks üles ilma mühegi probleeemita ning samas oli kastis umbes 25 täisvarustuses kaitseväelast. Minu mäletamist mööda tuli muuta ainult mootori kinnitusi. Tegu oli siis tutikate mootoritega mis istusid kohe ilusti kasti otsa.
Aitan palju oskan...
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas R969 »

Kui teha,siis juba turbodiisliga(130 hj)ja 5se või automaatkastiga.
olaf
Off Roader Wannabe
Postitusi: 31
Liitunud: T Aug 03, 2004 10:59 am
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas olaf »

Siin linnapeal sõidab ringi uue kabiiniga 53 millel on tehasest mingi belarussi mootor peal, pole küll täpselt uurind kas sellel on 53 kast ka küljes või miskit muud.
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 540
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Ain
Fitting 38"
Postitusi: 244
Liitunud: L Jaan 08, 2005 11:18 am

Postitus Postitas Ain »

Selle artikli ajendil sai esmaspäeval oma 66D jälle ette võetud.
Viimati sai roolivõim uuendatud kuid rõhu reguleerimine jäi tegemata.
Alustuseks vahetas starteri. Käivitub nagu sõiduauto selle uut tüüpi starteriga.
Teiseks käib pidurid üle kuna alles teistkordsel vajutusel jääb pedaal pidama. Ja esimene vasak trummel oligi mingit ollust täis. Saab uued silindrid, aga klotsid on peaaegu uued ja vääga ligased. KAS PESUST JA LEEGIGA KUIVATAMINSEST ON KA TOLKU?
Järgmisena tuleb käsipidur korda saada, õieti selle hoovastik aretada.
Siis mootoribloki soojendus ja ka kabiini radika ühendamine, gaasihoovastik, istmete vahetus ja kabiini põhja lappimine.
Poisid on abiks sest üksi ei jaksa.

Pilt Belarusi mootorist-vaheplaadist-zil sidurist ja kastist:
http://beta.album.ee/node/9329778/50030950
Ain
Fitting 38"
Postitusi: 244
Liitunud: L Jaan 08, 2005 11:18 am

Postitus Postitas Ain »

Tänaseks, kui kevad sillerdamas, on lõpuks mootoril plokisoojendus küljes. Punni koonus loodud 30 mm avale ja mootoril loomulikult 30,5 mm. Sai vedela metalliga (liimiga) kinni pandud. Seejärel toimus kabiiniradika vahetus. Siis juba teisel teemal nõu küsitud ning seejärel rooli hüdrosüsteem uude usku. Nüüd on 33081 kaitseklapp ja uued voolikud. Pidurid sai korda peale kogu süsteemi molekuliseerimist. Ja siis väsis siduri peasilinder ja õli jälle vastu maad.
Just täna panin loomale hääled sisse, terve kuu läks kogu tehtu peale.
Järgmiseks siis käsipidur.
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”