ette tänades rynts!
gaz 66 belarusi mootor.
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
gaz 66 belarusi mootor.
küsimus selline kas keegi teab kas on sellist asja olemas kuskil tehases või sellises kohas nagu belarusi mootori ja gaz 66 käimakoti vahele vaheplaati kuna plaanid 66 peale russi mootor panna siis kogun juba varem andmeid sellise isendi kohta kui kellegil pilte äkki siis saata võib aadresil meessoost@hot.ee NB!e-maili aadresss on tõene MITTE vale
ette tänades rynts!
ette tänades rynts!
natuke kül teema väline kuid siiski. Sõjaväes ehitati ZIL-e ümber belarussi mootorile. Tegemist siis ZIL137 6 ratta veo ning õhu pealt diffrilukud ning esisilla lülitus. Kiirus oli sinna 80km/h kantti kuid ronis hästi. Männiku tankotroomil olevast mäst läks üles ilma mühegi probleeemita ning samas oli kastis umbes 25 täisvarustuses kaitseväelast. Minu mäletamist mööda tuli muuta ainult mootori kinnitusi. Tegu oli siis tutikate mootoritega mis istusid kohe ilusti kasti otsa.
Aitan palju oskan...
Selle artikli ajendil sai esmaspäeval oma 66D jälle ette võetud.
Viimati sai roolivõim uuendatud kuid rõhu reguleerimine jäi tegemata.
Alustuseks vahetas starteri. Käivitub nagu sõiduauto selle uut tüüpi starteriga.
Teiseks käib pidurid üle kuna alles teistkordsel vajutusel jääb pedaal pidama. Ja esimene vasak trummel oligi mingit ollust täis. Saab uued silindrid, aga klotsid on peaaegu uued ja vääga ligased. KAS PESUST JA LEEGIGA KUIVATAMINSEST ON KA TOLKU?
Järgmisena tuleb käsipidur korda saada, õieti selle hoovastik aretada.
Siis mootoribloki soojendus ja ka kabiini radika ühendamine, gaasihoovastik, istmete vahetus ja kabiini põhja lappimine.
Poisid on abiks sest üksi ei jaksa.
Pilt Belarusi mootorist-vaheplaadist-zil sidurist ja kastist:
http://beta.album.ee/node/9329778/50030950
Viimati sai roolivõim uuendatud kuid rõhu reguleerimine jäi tegemata.
Alustuseks vahetas starteri. Käivitub nagu sõiduauto selle uut tüüpi starteriga.
Teiseks käib pidurid üle kuna alles teistkordsel vajutusel jääb pedaal pidama. Ja esimene vasak trummel oligi mingit ollust täis. Saab uued silindrid, aga klotsid on peaaegu uued ja vääga ligased. KAS PESUST JA LEEGIGA KUIVATAMINSEST ON KA TOLKU?
Järgmisena tuleb käsipidur korda saada, õieti selle hoovastik aretada.
Siis mootoribloki soojendus ja ka kabiini radika ühendamine, gaasihoovastik, istmete vahetus ja kabiini põhja lappimine.
Poisid on abiks sest üksi ei jaksa.
Pilt Belarusi mootorist-vaheplaadist-zil sidurist ja kastist:
http://beta.album.ee/node/9329778/50030950
Tänaseks, kui kevad sillerdamas, on lõpuks mootoril plokisoojendus küljes. Punni koonus loodud 30 mm avale ja mootoril loomulikult 30,5 mm. Sai vedela metalliga (liimiga) kinni pandud. Seejärel toimus kabiiniradika vahetus. Siis juba teisel teemal nõu küsitud ning seejärel rooli hüdrosüsteem uude usku. Nüüd on 33081 kaitseklapp ja uued voolikud. Pidurid sai korda peale kogu süsteemi molekuliseerimist. Ja siis väsis siduri peasilinder ja õli jälle vastu maad.
Just täna panin loomale hääled sisse, terve kuu läks kogu tehtu peale.
Järgmiseks siis käsipidur.
Just täna panin loomale hääled sisse, terve kuu läks kogu tehtu peale.
Järgmiseks siis käsipidur.