Vahelejätud tühikäigul

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Rtuning
Rock Crawler
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 19, 2004 11:58 am

Vahelejätud tühikäigul

Postitus Postitas Rtuning »

Patrol 3,3d 83 a. Nii külma kui sooja mootoriga jamab (Pöörded kõiguvad üles-alla)andes gaasi töötab ilusti.

Teine mure:(Rooli amort, mis juhtub kui see eemaldada)
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Vahelejätud tühikäigul

Postitus Postitas Landy »

Rtuning kirjutas: Teine mure:(Rooli amort, mis juhtub kui see eemaldada)
Miks sa selle tahad ära võtta? :shock: See ei ole üldse hea mõte, sest siis sa küll enam metsas (eriti kändude ja mätaste vajel) sõita ei taha :?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Rtuning
Rock Crawler
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 19, 2004 11:58 am

Postitus Postitas Rtuning »

See jubin mis amordi vardaga ühenduses on jääb vintsimisel ette!
Rattaid saab keerata vintsimisel ainult paremale, vasakule keerates läheb vastu vintsi-kardaani :(
Samas tean, et Valteks ehituse patrolil on miski ümberehitus tehtud?
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vahelejätud tühikäigul

Postitus Postitas jr »

Rtuning kirjutas:Patrol 3,3d 83 a. Nii külma kui sooja mootoriga jamab (Pöörded kõiguvad üles-alla)andes gaasi töötab ilusti.

Teine mure:(Rooli amort, mis juhtub kui see eemaldada)
1. Sul saab lisaõhku peale kõrgsurvepump kuskilt, sellest käivad ka pöörded üles alla. Või on plunserid lihtsalt kulunud. Lihtsam variant on see, kui see kuradima idiootne väljasuretussüsteem on omavolitsema hakanud. Vaat see eraldi elektrimootoriga hoovastik, vaata kas see liigub kaasa pöörete kõikumisega või mitte. Tal on kolm asendit. START - TÖÖTA - SURETA. Start asendis antakse kütet vist rohkem peale ja seega see pööretekõikumine....kui muidugi see hoovastik seal omavolitseb.

2. Amordi äravõtt võib lõppeda sinul kuue laua vahele minekuga. Amort hoiab suurel kiirusel ikka päris kõvasti rattaid balansis. Endal oli ilma amordita selline käitumine auto poolt:
Sõidad 90-100km/h kogemata ebatasasest kohast üle tee peal. See vallandas nii jõulise vibratsiooni esisillas (paremale-vasakule), et ei jõudnud rooligi kinni hoida. Surusid pidurit ja lihtsalt ootasid kuni auto kiirus langes 30-40km/h. Siis jäi järgi. Auto sõna otseses mõttes väljus igasuguse kontrolli alt. Muu maailm teab sea sümptomit kui "Death Wobble". Patrolidele on ta eriti kohane. Kui amordi alla tagasi sain (Rancho 5000 sai pandud, originaal jäi 33" kummidega lahjaks ja lisaks maksis 1000eeki rohkem) oli mure murtud. Kihuta või meelega läbi aukude ja ei midagi. Hoia rooli 1 näpuga paigal kui tahad.

Kui jääb ette, siis muuda amordi asukohta.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Rtuning
Rock Crawler
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 19, 2004 11:58 am

Postitus Postitas Rtuning »

Vaheljätt on seoses õhupuhastiga. Liigutades seda imemise otsa üles-alla hakkab masin ilusti tööle. :roll:
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Sul õhufilter on ikka ilus puhas?
+372 5028488
Kasutaja avatar
Rtuning
Rock Crawler
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 19, 2004 11:58 am

Postitus Postitas Rtuning »

Täitsa uus
Vasta

Mine “Nissan / Renault”