Vahelejätud tühikäigul
Moderaatorid: jr, Moderators
Vahelejätud tühikäigul
Patrol 3,3d 83 a. Nii külma kui sooja mootoriga jamab (Pöörded kõiguvad üles-alla)andes gaasi töötab ilusti.
Teine mure:(Rooli amort, mis juhtub kui see eemaldada)
Teine mure:(Rooli amort, mis juhtub kui see eemaldada)
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vahelejätud tühikäigul
Miks sa selle tahad ära võtta?Rtuning kirjutas: Teine mure:(Rooli amort, mis juhtub kui see eemaldada)
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Vahelejätud tühikäigul
1. Sul saab lisaõhku peale kõrgsurvepump kuskilt, sellest käivad ka pöörded üles alla. Või on plunserid lihtsalt kulunud. Lihtsam variant on see, kui see kuradima idiootne väljasuretussüsteem on omavolitsema hakanud. Vaat see eraldi elektrimootoriga hoovastik, vaata kas see liigub kaasa pöörete kõikumisega või mitte. Tal on kolm asendit. START - TÖÖTA - SURETA. Start asendis antakse kütet vist rohkem peale ja seega see pööretekõikumine....kui muidugi see hoovastik seal omavolitseb.Rtuning kirjutas:Patrol 3,3d 83 a. Nii külma kui sooja mootoriga jamab (Pöörded kõiguvad üles-alla)andes gaasi töötab ilusti.
Teine mure:(Rooli amort, mis juhtub kui see eemaldada)
2. Amordi äravõtt võib lõppeda sinul kuue laua vahele minekuga. Amort hoiab suurel kiirusel ikka päris kõvasti rattaid balansis. Endal oli ilma amordita selline käitumine auto poolt:
Sõidad 90-100km/h kogemata ebatasasest kohast üle tee peal. See vallandas nii jõulise vibratsiooni esisillas (paremale-vasakule), et ei jõudnud rooligi kinni hoida. Surusid pidurit ja lihtsalt ootasid kuni auto kiirus langes 30-40km/h. Siis jäi järgi. Auto sõna otseses mõttes väljus igasuguse kontrolli alt. Muu maailm teab sea sümptomit kui "Death Wobble". Patrolidele on ta eriti kohane. Kui amordi alla tagasi sain (Rancho 5000 sai pandud, originaal jäi 33" kummidega lahjaks ja lisaks maksis 1000eeki rohkem) oli mure murtud. Kihuta või meelega läbi aukude ja ei midagi. Hoia rooli 1 näpuga paigal kui tahad.
Kui jääb ette, siis muuda amordi asukohta.
+372 5028488