Väljalaske kollektori keevitamine?

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
igiliikur
Rock Crawler
Postitusi: 675
Liitunud: P Dets 16, 2007 4:01 pm
Asukoht: Võru

Väljalaske kollektori keevitamine?

Postitus Postitas igiliikur »

Kas on võimalik ka tavalise co või elektrikeevitusega paar pisikest mõra kinni lasta? Päris raud see kolle ju pole. Või peaks malmi elektroodid kasutusele võtma?
Ega ta ilmselt kaua ei kesta, aga proovida võiks...
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Väljalaske kollektori keevitamine?

Postitus Postitas Praks1 »

Kestab sel juhul,kui seda õieti teha ja pärast lihvitakse pinnad sirgeks,et pingeid ei jääks,muidu mõtetu aja raiskamine.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Väljalaske kollektori keevitamine?

Postitus Postitas totu »

Eks see sõltub...... Traadiga, suure vooluga kinni ja käib, vähemalt toyotsi oma käis. Õigem oleks asi punaseks ajada ja malmielektroodi kasutada.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Väljalaske kollektori keevitamine?

Postitus Postitas Praks1 »

Minu kogemused on mitmete Audi S4 kolledega,seal muidugi teised kuumused kah.
Üldiselt pannakse ahju,keevitatakse ja uuesti ahju ja lõpuks lihv.
Proto
53951597
igiliikur
Rock Crawler
Postitusi: 675
Liitunud: P Dets 16, 2007 4:01 pm
Asukoht: Võru

Re: Väljalaske kollektori keevitamine?

Postitus Postitas igiliikur »

Suur mootor ei ole, 1,4 bensiin, see niipalju horrorit ei saa arvatavasti kuumuse poole pealt. Ilmselt testin siis suure voolu ja traadiga...
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Kasutaja avatar
astro94
Fitting 38"
Postitusi: 312
Liitunud: L Mai 17, 2008 2:01 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Väljalaske kollektori keevitamine?

Postitus Postitas astro94 »

totu kirjutas:Eks see sõltub...... Traadiga, suure vooluga kinni ja käib, vähemalt toyotsi oma käis.
Päris mitu tükki sama tehnoloogiaga kinni lastud ja pole kaebusi tulnud
igasugused metallitööd
pesitsen Tallinnas
+372 5149764 Margus
skype: margusorg
http://www.3dmetall.ee
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2652
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: Väljalaske kollektori keevitamine?

Postitus Postitas helar »

Mina olen mõlemasse mõra otsa ca 3mm augu läbi puurinud. Seejärel prao sisse faasi lasknud. Ja siis 1 cm haaval korraga keevitatud (vahepeal jahtus). Kõik pidama jäänud. Kõikseõigem jahutusprotsess pidi klaasliivas käima.
Olen ka ( augud prao otstesse lastud) ca 7 ca pika prao korraga kinni vaaritanud- ei jäänud kestma.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”