Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Pomo kirjutas:mis see immoga varuvõtme tegemine maksab? Teha saab ainult esinduses?
Mul fiat Ducato ja Jeep GC, mõlemad vaid ühe võtmega.....
Vaatan õhtul järele, mis WJ-i võti koos puldiga Silberis maksma läks ja annan teada.
PS. ZJ-l on "kõige magusam", kui tagaluugi lukustus saba paneb. Selleks, et lukuhoovastikuni pääseda, tuleb tagaluugi polster maha võtta. Et polstrit kätte saada, tuleb luuk lahti teha. A selleks peab enne polstri ära võtma...
Pomo kirjutas:mis see immoga varuvõtme tegemine maksab? Teha saab ainult esinduses?
Mul fiat Ducato ja Jeep GC, mõlemad vaid ühe võtmega.....
Vaatan õhtul järele, mis WJ-i võti koos puldiga Silberis maksma läks ja annan teada.
PS. ZJ-l on "kõige magusam", kui tagaluugi lukustus saba paneb. Selleks, et lukuhoovastikuni pääseda, tuleb tagaluugi polster maha võtta. Et polstrit kätte saada, tuleb luuk lahti teha. A selleks peab enne polstri ära võtma...
Kas kuudiaken pole kummiliistuga nagu väikesel cherol, kui siis lõika tihend katki ja saadki klaasi eest.
Ma usun, et keegi ikka lammutab Grandi ja saad uue tihendi võileivahinna eest.
Ps. endal käidi sama meetodit kasutades autos sees, tihend oli puru lõigatud ja klaas kõrvale tõstetud.
Umbes 200-300km sõidetud Poola poole, sai ööseks peatud rannas. Ja hea õnnega sai autouksed lukku pandud. Masinaks siis vana sunny, proovitud sai erinevaid võtmeid isegi samasuguse masina võtit. Sai proovitud nii ja naa, võtmeauk lihtsalt ei olnud nõus avanema.
Aga siis sai võetud kojamehe seest traat, konks otsa keeratud ja sellega pisut nikerdatud akent pidi alla lükates oli näha, et lukunupp kerkib ,aga traat oli liialt pehme ning venis sirgeks. Õues juba läks pimedaks ja jahedaks, muidugi olid kõik head riided ja magamisasjad autos, ainult tühi telk autokõrval seismas. Õnneks ei pidanud ohverdama ühtki akent vaid sai võetud ilukilbi seest traat ja sellele konks keeratud ,see tõmmas nupu ülesse ja päästetud ma olingi.
Selle ajajooksul mis ma seal koos mõne asjahuvilisega tegutsesin, sõitis ka minust politseipartull mööda jah eesti oma, väga äge oli see ,et nad isegi ei peatunud, kui me seal traadiga pusisime nagu moosivargad kunagi. Nad sai väga selgelt aru mis me teeme, seda oli nende nägudest näha.
Konksu idee ei tulnud minult selle au ja kiituse annan ühele Viljandi mootoraturile. Tänud !
hm, fantaasia läheb lendama... majad 10 km kaugusel, keset paksu metsa... vedeleb ahjuroop?
või on auto juures põhivarustuses, kuidagi väljapoole kinnitatud?
KeegiVeel kirjutas:Kunagi olin sama mure ees: uksed lukus ning mõlemad võtmed sees... Telefon autos, lähim maja 10km (olin talvel kalal). Otsustasin klaasi kasuks, valisin tagumise pisikese klaasi. Uut ei pidanud pikalt otsima, hind oli ka suht ok (kasutatud). Aga, ega see klaas ikka kergesti alla ei andnud. Õnneks oli üks ahjuroop käepärast... Aga mis sa siis teed, keset paksu metsa... Hea et roobigi leidsin.
Nii mõnegi Chraisleri oma võtmetega lahti teinud ja ka vastupidi. Tagaluugi lukk on neil tavaliselt selline millel muugid poolenisti kinni jäänud ja jube lihtne lahti saada.
___________________________________________________________________
"Do you know those times when you've been put through so much pain you couldn't bear it?