pilt ostuhetkel

nüüdseks on siis tehtud 40mm tõstet, terrain tameri amordid ees ja uued toyota originaalid taga, kõik uued superpro polüretaan puksid, uued šarniirid, stabika kondid, uued rihmad, mootori timing belt, uus genekas, esiklaas, käigukasti kap. rem, uued küljekarbid sai keevitatud, tagapidurite remont ja üks uus support, üks raamipuks sai ka vahetatud ja nüüd sel nädalal siis küljerauad valmis meistedatud: Originaalid kinnituvad otse kere külge ja on suhteliselt kahtlasevõitu, küljekarbid ikka naksusid kui peale astusid ja kliirensit röövivad nad ka väheke.
uue materjal - 4x60 nelikanttoru, 5x60mm toru kandjateks ja 6x60 latti natukene, sai sii selline




peale sai siis krunti, üks kiht akrüülvärvi ja kaks kihti bituumenit/kivikaitset peale.
poltideks tsingitud 8,8 tugevusega 10x90 ja 10x100. alumine raami minev polt sai 1,25peenkeemega 10x20, sai selleks puhuks siis alla vint puuritud. ülemised kaks polti lihtsalt seibide ja mutritega läbi raami.
Ega ta vist päris "rock slider" ole, aga ilmselt mõningad asjad võtab/kaitseb ära.
Vabandan juba ette oma keevituse "õmbluse" suhtes - tegemist minu esimese keevitusega ja seega on arenguks ruumi ja loodetavasti ka aega veel tulevikus.
ja nüüd siis auto all ja tööolukorras


ja masin ise
http://www.upload.ee/image/2676096/02092012352.jpg[/img]
edasi peaks tegema:
+uus esiraud ja vints, a la pildil olev (võibolla vana "känguru" ülaosa sinna peale sobitada. Mis te arvate kui paks metall võiks olla, kas 3, 4, 5mm? Andke nõu. Ees on küll terain tameri vedrud miski extra constant load'iga kuid liiga raskeks seda rauda koos vintsiga ka ajada ei tahaks.

+põhjakaitse: karter-käigukast-vahekast. hetkel on sihikul 4mm alumiinium leht.
+rehvid kindlasti, vähemalt A/T aga võibolla ka M/T või Insa Saharad vms,
+katuseraam ja katusetelk
+roolivõimu pump on väsinud
+snorkel
+hilift ja labidas katusele, võibolla ka varuratas
+uued logarid ette meisterdama, originaal aretis mis koosneb 3-4 elastsest plastik osast on väga nõrk ja tüüblid murduvad seega kolmandik sellest juba läinud. Andke ideid millest teha? Kumm, või miski elastne plastik?
+piduri ja kütusetorud üle käima, on üsna roostes mõnest kohast. soovitage kes teeks Tallinna ümbruses?
seniks peab hakkama omale külmadeks aegadeks garaaži otsima et saaks ikka nokitseda kuskil aegajalt