Avastasin soiku jäänud teema.
Lõpptulemuseks, kutu oli üks diagonaalvarda puks ( veermiku rem silber pärnu )
Samuti rooliamort sai uus ja roolikarp loksega.
A "vedel" on see aparaat ikkagi. Sellega seoses, palju läheb maksma kogu veermik korralikult korda teha polypuksidega, kes on teha lasknud, võib ju mainida ?
puhvel kirjutas:Avastasin soiku jäänud teema.
Lõpptulemuseks, kutu oli üks diagonaalvarda puks ( veermiku rem silber pärnu )
Samuti rooliamort sai uus ja roolikarp loksega.
A "vedel" on see aparaat ikkagi. Sellega seoses, palju läheb maksma kogu veermik korralikult korda teha polypuksidega, kes on teha lasknud, võib ju mainida ?
Kõik kokku on üsna kulukas. Miskit konkreetset numbrit välja käia ei oska, ei mäleta enam. Polüpukse saab vaadata siit: http://www.4x4cruiser.eu/?lang=est&m1=4 ... 311&m5=314
Asja saab paremaks ka, kui "ovaalidesse" panna täispuksid. Minu omal on esisild polü peale tehtud ja tagasild nö kõvade puksidega. Kestab, a aukudes rapub justkui rallikas. Täna sain kõrvalistujana kaasa teha väikese sõidu tehaseades WJ-ga, nigu lendav vaip. Niiet maitse asi.
Teadsin, et on odavad puksid ja need poly.....nüüd tuleb välja, et veel kõvad kah
Päris rallika jäikust ei soovi...polyd on siis odavate ja kõvade vahepealne jäikus ?
( kellegi jaoks kindlasti loll küss a ehk elame üle )
kadjakas2000 kirjutas:Kõik kokku on üsna kulukas. Miskit konkreetset numbrit välja käia ei oska, ei mäleta enam. Polüpukse saab vaadata siit: http://www.4x4cruiser.eu/?lang=est&m1=4 ... 311&m5=314
Asja saab paremaks ka, kui "ovaalidesse" panna täispuksid. Minu omal on esisild polü peale tehtud ja tagasild nö kõvade puksidega. Kestab, a aukudes rapub justkui rallikas. Täna sain kõrvalistujana kaasa teha väikese sõidu tehaseades WJ-ga, nigu lendav vaip. Niiet maitse asi.
Eks siin mängib rolli ka tõste, mis ka sinu grandile on paigaldatud, kui mu mälu ei peta. Vardad lihtsalt liikunud sellisesse asendisse, et löögi suunaga rohkem risti ja sild ei liigu nii kiiresti ülesse kui stock veermiku korral, vähemalt ma arvan et see võiks ka üks põhjustest olla lisaks polüpuksidele, sest raputab jah päris hästi. Mul kõik peale tagumiste ümmarguste ja stabika pukside polüuretaanide vastu vahetatud ajapikku. Kus neid täispukse muidu ovaalidesse pakutakse? See suht uudis minu jaoks.
kadjakas2000 kirjutas:Kõik kokku on üsna kulukas. Miskit konkreetset numbrit välja käia ei oska, ei mäleta enam. Polüpukse saab vaadata siit: http://www.4x4cruiser.eu/?lang=est&m1=4 ... 311&m5=314
Asja saab paremaks ka, kui "ovaalidesse" panna täispuksid. Minu omal on esisild polü peale tehtud ja tagasild nö kõvade puksidega. Kestab, a aukudes rapub justkui rallikas. Täna sain kõrvalistujana kaasa teha väikese sõidu tehaseades WJ-ga, nigu lendav vaip. Niiet maitse asi.
Eks siin mängib rolli ka tõste, mis ka sinu grandile on paigaldatud, kui mu mälu ei peta. Vardad lihtsalt liikunud sellisesse asendisse, et löögi suunaga rohkem risti ja sild ei liigu nii kiiresti ülesse kui stock veermiku korral, vähemalt ma arvan et see võiks ka üks põhjustest olla lisaks polüpuksidele, sest raputab jah päris hästi. Mul kõik peale tagumiste ümmarguste ja stabika pukside polüuretaanide vastu vahetatud ajapikku. Kus neid täispukse muidu ovaalidesse pakutakse? See suht uudis minu jaoks.
Kui mälu ei peta, siis TopPartsist sain. Täpsustan homme "logiraamatu" abil.
EDIT: Nii on. TopParts- pisut üle kolmekümne Euri/tk.
Puhvel, foorum selleks ongi, et küsida ja infi jagada. Niiet küsi aga.
Kõvade pukside all pidasin silmas täispukse. Orig.- ja enamikes B-õõtsades on ovaalpuksid seest tühjad. Sihukesed:
Ja veel rohkem OT-iks:
Kust saaks tagasilla bumerangile puksid, mis kestaksid? Novembri lõpus alles vahetasin, täna tsekkisin- ribadeks jälle. Seekord on uut moodi laiali lagunenud, a katki sellegipoolest.
Kas panid originaalid MOPARi omad? Crowni omasi läks nagu leiba, aga nüüd on Silberist toodud originaalid juba kaks aastat väsimusmärkideta vastupidanud. Ma tegin muidugi ka bumerangi kuulliigendile flantsi kah vahele - enne seda oli pukside nurk kole järsk.
samru kirjutas:Kas panid originaalid MOPARi omad? Crowni omasi läks nagu leiba, aga nüüd on Silberist toodud originaalid juba kaks aastat väsimusmärkideta vastupidanud. Ma tegin muidugi ka bumerangi kuulliigendile flantsi kah vahele - enne seda oli pukside nurk kole järsk.
Mis seal salata, koonerdasin jah.
Mu omal on ka bumerangi šarniiril flants vahel, seega murdmise teema ei ole. Tuleb ikka investeerida MOPARI puksidesse.
Veel OT-i:
Siiani olen bumerangi puksid paigaldanud märgid sõidusuunas. Üks Jeepidega sina peal olev isand aga pajatas, et peaks olema pisut nihkes. Bumerangi peal olevat miski märk ka... Samru kommentaarib?
Jah, proovisin ühe paari crowni omasid ka nihkega paigaldada, aga jäid väga koledalt kortsu ning vastupidavuses vahet ei olnud, lagunesid sama ruttu. Arvan, et see nihkega paigaldus kõige mõistlikum ei ole. Mina olen pannud need nii, et nö. tummisemad osad oleks suunaga vasakult paremale - risti sõidusuunaga. Pilti kah. punane joon siis sõidusuund ja roheline paremalt vasakule.
Selle lehe hindasid vaadata siis on need puksid peaaegu tasuta
Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
Ma hakkaks hea meelega kampa, kui kuskilt norm hinnaga polyd sebid.
Viimasel ajal on taga hakanud miskit kräginat kostma, kui mingit ebatasasust ületada.
Ei teagi mis puksi kuhu vaja aga ilmselgelt vähemalt enamus tuleks välja vahetada.
Ma arvan, et neid pukside huvilisi oleks teisi veel. Eriti need, kes siin Tallinna kandis elavad Heameelega lööks ka kampa, kui hinnad mõistlikud. Poly omad vähemalt kestavad!